Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

آزمایشگاه فورت دتریک پس از عدم موفقیت در بازرسی ایمنی بسته شد ؛ همه تحقیقات به مدت نامعلومی متوقف شد.

بعد از اینکه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دریافتند که این سازمان نتوانسته است استانداردهای ایمنی زیستی را رعایت کند ، کلیه تحقیقات در آزمایشگاه فورت دتریک که مواد پاتوژن سطح بالایی مانند ابولا را کنترل می کرد ، برای مدت نامحدودی متوقف شد.


هیچ بیماری زای عفونی یا بیماری زایی در خارج از منطقه مجاز موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده یافت نشد.


سخنگوی CDC Caree Vander Linden (Caree Vander Linden) روز جمعه در نامه الکترونیکی تأیید کرد که در ژوئن سال جاری ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری بازرسی از م instسسه تحقیقات نظامی انجام داد و بازرسان در روشهای عملیاتی استاندارد به این نتیجه رسیدند. چندین روش مورد توجه ، این روش ها برای محافظت از ارگانیسم های سطح 3 و 4 طراحی شده اند


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در ماه جولای دستور توقف و توقف را صادر کردند.


پس از دریافت USAMRIID از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، ثبت آن در برنامه آژانس انتخاب فدرال ، که مسئول نظارت بر استفاده و نگهداری مواد بیماریزا است ، به حالت تعلیق درآمد. وندر لیندن در نامه الکترونیکی خود گفت که این تعلیق به طور کلی مانع از همه تحقیقات در مورد عوامل بیولوژیکی و سموم USAMRIID می شود.


کاترین هاربین ، سخنگوی CDC ، در نامه ای نوشت که برنامه آژانس انتخاب فدرال در مورد ثبت نام برنامه هایی مانند USAMRIID توضیحی نداد و همچنین نمی تواند درباره اقدامات انجام شده برای اجرای مقررات اظهارنظر کند.


هاربین در یک ایمیل گفت: "همانطور که شرایط نیاز دارد ، (برنامه نمایندگی انتخاب فدرال) تمام اقدامات لازم و مناسب را برای حل هرگونه نقض مقررات انجام می دهد تا از ایمنی و امنیت همکاری با عوامل خاص و سموم اطمینان حاصل کند. "


به گفته وندر لیندن ، این به دلایل مختلفی از جمله عدم رعایت روش های محلی و عدم آموزش منظم گواهینامه مجدد برای کارکنان آزمایشگاه حفاظت زیستی است. وندر لیندن در یک ایمیل پیگیری گفت که سیستم تصفیه فاضلاب نیز استانداردهای تعیین شده توسط برنامه انتخاب آژانس فدرال را ندارد.


وی گفت: "برای به حداکثر رساندن ایمنی کارکنان خود ، ما تجهیزات محافظتی چند لایه و روش های اثبات شده داریم."


ون در لیندن نمی تواند بگوید چه زمانی آزمایشگاه می تواند تحقیقات را ادامه دهد.


وی در یک نامه الکترونیکی گفت: "پس از برآورده شدن الزامات معیار ایمنی زیستی ، USAID عملیات کامل خود را از سر می گیرد." "وقتی ارتش ایالات متحده و CDC مطمئن شوند که USAID می تواند با اطمینان و به طور مداوم تمام استانداردها را برآورده کند ، ما عملیات خود را از سر خواهیم گرفت. "


از زمان وقوع سیل در ماه مه 2018 ، USAID در تلاش است تا روش های ایمنی زیستی سه سطح و سیستم های جدید ضد عفونی را بهبود بخشد. وی گفت این "باعث افزایش پیچیدگی عملیاتی فعالیت های تحقیقاتی آزمایشگاه مهار بیولوژیکی در این مسسه می شود."


در زمان توقف و توقف ، دانشمندان USAMRIID با داروهای شناخته شده که باعث ایجاد ماکولا (همچنین به عنوان مگس گوزن یا تب خرگوش شناخته می شوند) ، طاعون و انسفالیت اسب ونزوئلا کار می کنند ، همه در سطح 3 در آزمایشگاه ایمنی زیستی انجام شده است. وندر لیندن گفت که محققان همچنین در حال آزمایش ابولا در یک آزمایشگاه سطح چهار ایمنی زیستی هستند.


در میان عوامل بیماری زا ، ابولا ، یرسینیا پستیس (یرسینیا پستیس) و فرانسیلا تاراریمیا (تاراریمیا) همگی در لیست عوامل و سموم انتخابی بهداشت و خدمات انسانی هستند. این سه عامل درجه یک محسوب می شوند و تهدیدی جدی برای سلامتی و ایمنی جامعه هستند. .


طبق "آیین نامه مقررات فدرال" ، انسفالیت اسب ونزوئلا نیز در محدوده برنامه انتخاب آژانس فدرال است.


م Instituteسسه نظامی در حال مطالعه هر یک از قراردادهای خود است تا مشخص کند کدام یک از این قفل ها تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. وندر لیندن گفت که انتظار نمی رود کار USAID در خارج از آزمایشگاه از جمله ویروس ابولا تحت تأثیر قرار گیرد.


وی در یک ایمیل گفت: "ما در حال هماهنگی نزدیک با CDC هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که تحقیقات مداوم در آزمایشگاه های کنترل بیولوژیکی با نظارت صحیح به پایان رسیده است و مراقبت از حیوانات تحقیق مطابق با تمام مقررات ادامه خواهد داشت. "اگرچه بیشتر تحقیقات MRIID ایالات متحده در حال حاضر در حال تعلیق است ، این موسسه به کارهای مهم تشخیصی بالینی خود ادامه خواهد داد و همچنان قادر خواهد بود تخصص پزشکی و انضباطی لازم را برای پشتیبانی از پاسخ به تهدیدهای بیماری های عفونی یا سایر موارد اضطراری ارائه دهد. حادثه."


طبق "آیین نامه مقررات فدرال" ، که همچنین برنامه های مورد نیاز برای آموزش ، سوابق و ایمنی زیستی را ذکر می کند ، به منظور محافظت از سلامت و ایمنی عمومی ، ثبت "برنامه نماینده فدرال" می تواند به حالت تعلیق درآید. مشخص نیست که آیا این دلیل تعلیق ثبت نام توسط USAID است.


این کد همچنین به وزارت بهداشت و خدمات انسانی ، که متعلق به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری است ، حق بازرسی از هر مکان و سوابق را بدون اطلاع قبلی دارد. ون در لیندن در یک ایمیل گفت که CDC در سال گذشته بارها MRIID ایالات متحده را بررسی کرده است ، از جمله برنامه اعلام نشده و منظم.


وندر لیندن گفت که USAMRIID برای رفع نیازهای ارتش و CDC و رفع تعلیق آن تلاش خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد