Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

ظهور ویروس کرونا در ایالات متحده زودتر از تصور اولیه بود: تحقیق

لس آنجلس-اگرچه اولین مورد ویروس کرونا است ، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد این بیماری جدید زودتر از آنچه مردم تصور می کردند در ایالات متحده ظاهر شد. همین ژانویه بود که این بیماری جدید در ایالات متحده کشف شد.


مطالعه ای در مورد بیماری های عفونی بالینی که روز دوشنبه در ژورنال منتشر شد و توسط محققان مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها انجام شد ، نشان داد که این ویروس جدید از اواسط دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده است.


این نتیجه گیری بر اساس نتایج اهدای خون از صلیب سرخ در واشنگتن ، اورگان ، کالیفرنیا ، کانتیکت ، آیووا ، ماساچوست ، میشیگان ، رود آیلند و ویسکانسین است.


به طور مشخص تر ، طبق این مطالعه ، در میان 7389 اهدا خون جمع آوری شده از 13 دسامبر 2019 تا 17 ژانویه 2020 ، 106 مورد شواهدی از SARS-CoV-2 ، این ویروس جدید را نشان می دهد نام علمی.


آنتی بادی ضد ویروسی در 39 نمونه خون از واشنگتن ، اورگان و کالیفرنیا و 67 نمونه از 6 ایالت دیگر یافت شد.


محققان گفتند: "این یافته ها نشان می دهد که SARS-CoV-2 ممکن است قبل از 19 ژانویه 2020 به ایالات متحده وارد شود." این یافته ها همچنین "ارزش اهدای خون را به عنوان منبعی برای نظارت بر SARS-CoV-2 برجسته می کند."


مطالعات دیگر نیز نشان داده اند که این ویروس ممکن است زودتر از آنچه مردم تصور می کردند در ایالات متحده ظاهر شود. به طور مشخص ، محققان دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس و دانشگاه واشنگتن در یک گزارش تحقیقاتی که در ماه سپتامبر منتشر شد اظهار داشتند که این ویروس جدید ممکن است سال گذشته ظاهر شده باشد. لس آنجلس حوالی کریسمس.

لیگ پنومونی کرونر نیو بوستون: ما بیشترین ضربه را می بینیم

آمارهای بهداشتی نشان می دهد که جامعه سیاه پوستان در بوستون به شدت تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته است. در میان موارد شناخته شده پنومونی کرونر جدید در این شهر ، 39٪ موارد را می توان در آفریقایی آمریکایی ها جستجو کرد.


"این شخص واقعی است." ما در حال مرگ هستیم. "پریسیلا فلینت بانک ، که میزبان کنفرانس مطبوعاتی زوم در لیگ بوستون بلک کوید -19 در روز جمعه بود ، گفت:" او در حال مرگ است. ویروس.


این ائتلاف رهبران جامعه سیاه پوستان را جمع کرد و از فرماندار چارلی بیکر و شهردار مارتین والش خواست تا به اقلیت ها در مبارزه با ویروس کمک کنند - از جمله تهیه ماسک ، ارائه فرصت های اقتصادی و ادامه پاکسازی MBTA.


آخرین آمار این شهر نشان می دهد که 10761 مورد ویروس کرونا در بوستون و 496 مورد مرگ تایید شده است. بر اساس داده های وزارت بهداشت عمومی ملی ، در سراسر استان ، بیش از 75000 نفر آزمایش مثبت و 4702 نفر فوت کردند.


خطایی رخ داده است ، لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید.

کد خطا 103

از آنجایی که دولت قصد دارد اقتصاد را به تدریج در 18 مه بازگشایی کند ، اعضای ائتلاف اظهار داشتند که جامعه سیاهان باید نقشی اساسی داشته باشند.


لوئیس الیزا ، عضو ائتلاف دورچستر ، مدیر منطقه سابق آژانس مدیریت اضطراری فدرال ، گفت: "ما نمی توانیم در مورد بهبودی صحبت کنیم تا زمانی که در مورد پاسخ صحبت کنیم."


وی گفت که ساکنان راکسبری ، ماتاپان و دورچستر به دنبال یک "روند عادلانه" هستند تا بتوانند آنها را در بازپرداخت مورد انتظار شامل آزمایش کنند.


دولت والش جمعه شب اعلام کرد که این شهر "متعهد خواهد شد آزمایشات COVID-19 را در هفته های آینده با حداقل 1500 آزمایش در روز گسترش دهد."


اعضای اتحاد با اشتیاق در مورد "کارگران ضروری" صحبت کردند - آنها هنوز در حال گزارش به خانه های سالمندان ، خانه های سالمندان جمعی و فروشگاه های مواد غذایی هستند که به شدت آسیب دیده اند - این افراد به ویروس آلوده شده اند و آنها باید MBTA را به خانه برسانند تا به آنها برسند و احتمالاً دیگران را آلوده کنید آپارتمان.


الیزا افزود: "همه باید ماسک بزنند. شما نمی توانید آن را مسلم بدانید."


سگین ایدوو ، مدیر اجرایی شورای اقتصادی سیاه ماساچوست (BlackEconomicCouncil) ، تخمین می زند که 25٪ از مشاغل بوستون قادر به زنده ماندن در همه گیر نخواهند بود. وی افزود: "تجارت سیاه با وحشتناک ترین تهدید روبرو است." این صاحبان در حال تقلا هستند.


وی از شهر و ایالت خواست تا توضیحات مربوط به تخفیف فدرال را نشان دهند ، نشان دهند چه مقدار پول برای مشاغل اقلیت هزینه شده و از کارآفرینان سیاه پوست و لاتین حمایت می کند. وی افزود که هرگونه بهبودی توسط کارگران استخدام شده در شرکت های سیاه صورت خواهد گرفت.


دیگران خواستار درک فوری تر "آسیب" جامعه سیاه پوستان شدند.


آمارهای شهر پنومونی کرونر جدید نشان می دهد که 44٪ از جمعیت سفیدپوست و 35٪ از سیاه پوستان در بوستون بیشترین تعداد مرگ و میر را دارند ، اما برآوردهای جمعیت نشان می دهد که سفیدپوشان بوستون 44.4٪ و سیاه پوستان 22.4٪ را تشکیل می دهند.


الیزا گفت: "نقاط گرمتر از آنچه ما می دانیم وجود دارد."


دیگری گفت: "این یک ظرف پتری است."

مسکو ترس از باکتری های آمریکایی را القا می کند

ظهور پاییز ، نظریه های آنفولانزا و توطئه ، مانند اغلب موارد ، را به روسیه می آورد. بازگشت به اخبار ، صحبت های فصلی مسکو در مورد حمله بیولوژیکی آمریکایی است که از یک آزمایشگاه تحقیقات پزشکی در نزدیکی روسیه آغاز خواهد شد.


در این داستان ، خوک روسی قربانی اولین آزمایش حمله انسانی آینده شده است. این مربوط به کنفرانس مطبوعاتی اخیر است که وزارت دفاع روسیه به آن اشاره کرد که آنفولانزای خوکی از همسایه گرجستان به روسیه سرایت کرده است.جورجیا یک آزمایشگاه تحقیقات پزشکی بودجه بودجه ایالات متحده به نام آزمایشگاه لوگار است.


همانطور که دیمیتری کیسلیف (دیمیتری کیسلیف) ، تبلیغ دهنده ارشد تلویزیون روسیه می داند: "تصادف؟" من فکر نمی کنم چنین باشد. "


مسکو برای بدتر شدن شرایط آماده می شود. سرلشکر ایگور کیرولوف در 4 اکتبر در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "ایالات متحده به طور سیستماتیک پتانسیل بیولوژیکی خود را ایجاد می کند و مجموعه ملی میکروارگانیسم های بیماریزا را در سراسر جهان کنترل می کند."


مقامات وزارت دفاع روسیه اظهار داشتند که آزمایشگاه پزشکی جورجیا با بودجه آمریکا مادرانه است و شبکه مشابهی از این تاسیسات در اطراف روسیه ، "در آذربایجان ، اوکراین و ازبکستان" ایجاد شده است. " برای جنگ میکروب علیه روسیه.


این ادعاها چیز جدیدی نیست. مدت هاست که آزمایشگاه نظارت بر اپیدمیولوژیک در گرجستان برای جلوگیری از شیوع بیماری های همه گیر عامل شیوع پارانویا بوده است.


دولت آمریکا 350 میلیون دلار برای ساخت این تاسیسات در تفلیس و تجهیز آن به یک منطقه بی نظیر منطقه برای شناسایی و کاهش خطر بیماریهای عفونی هزینه کرد. این آزمایشگاه که به طور رسمی به عنوان مرکز تحقیقات بهداشت عمومی Richard G. Lugar شناخته می شود ، به نام سناتور سابق ایالات متحده و فعال منع گسترش سلاح های هسته ای ، از این رو آزمایشگاه های Sob of Lugar Labet Quett نامگذاری شد.


اما به لطف بودجه آمریکا و مشارکت پزشکان نظامی آمریکا ، این آزمایشگاه با هدف از بین بردن روابط همسایه با واشنگتن ، به یکی از کیسه های شن و ماسه جنگ اطلاعاتی مورد علاقه روسیه تبدیل شده است. رسانه های دولتی روسیه اغلب آزمایشگاه را به عنوان یک هدف پویا در نظر می گیرند. کمپین استارتل تأسیسات را به عنوان ظرف پتری برای سلاح های بیوشیمیایی که توسط پنتاگون اداره می شود ، به تصویر می کشید و گرجی ها به عنوان موشهای آزمایشگاهی غیر مشکوک عمل می کردند.


"ساکنان محلی داستانهای وحشتناکی درباره آزمایشگاه لوگار برای ما تعریف کردند" ، شخصی که اخیراً شوم آغاز کرد. گزارش به شبکه خبری اسپوتنیک روسیه. یک پیرزن محلی به اسپوتنیک گفت: "باد بوی تعفن وحشتناکی می آورد ، درست مثل بوی آزمایشگاه."


گزارش قبلی روسیه نشان داد که یک شهروند سالخورده گرجی در نزدیکی آزمایشگاه در یک عکس تلویزیونی از رن زندگی می کند ، که "در مقابل چشمان همه لاغر می شد". یک خبرنگار از تلویزیون رن گفت که مشکلات سلامتی این زن از آنجا شروع شد که "مهماندار هواپیمای سابق بوی نامطبوعی را از خیابان احساس کرد." او در هوا نفس کشید و بلافاصله بیهوش شد. "


این گزارش همچنین گفت که از سال 2014 ، آزمایشگاه پشه ها و خفاش های غول پیکر حامل عفونت های ویروسی را در جورجیا آزاد کرده است.


این داستان ها اغلب دارای تصاویر حیوانات مرده ، نشانه هایی از خطرات بیولوژیکی و جلوه های ویدئویی ترسناک و استعاره های علمی-تخیلی ترسناک است. آندرومدا کشنده است یا مرا کشنده میبوسد). گزارشگر سال گذشته از آزمایشگاه لوگار بازدید کرد و یک موسسه تحقیقاتی به ظاهر غیر قابل توجه یافت ، بدون بوی وحشتناک ، حیوانات مرده و هیچ انسانی که تحت آزمایش قرار گرفته است. این ناامیدکننده است ، اما روسیه همیشه می توان گفت همه چیز را ببینید


گزارش های خبری روسیه در مورد آزمایشگاه ها تا حد زیادی به "فاش" یک آمریکایی عجیب و غریب ساکن تفلیس ، که جفری سیلورمن بود ، بود. گفت که ایالات متحده از سلاح های بیولوژیکی و شیمیایی تولید شده توسط جورجیا برای از بین بردن خاورمیانه و تصاحب نفت آن استفاده خواهد کرد. علیرغم فقدان تخصص یا دانش آشکار ، سیلورمن در رسانه های روسی افشاگر واقعی آمریکایی قلمداد می شود. وی در مصاحبه ای با تلویزیون رن اشاره کرد: "آن آزمایشگاه بمب ساعتی است."


اما منبع شیوع فوبیای جماهیر شوروی اخیر ، وزیر امنیتی مرموز سابق گرجستان ، ایگور گیور گادزه (ایگور گئور گادزه) است. در ماه سپتامبر ، جورج گازر در یک کنفرانس مطبوعاتی در مسکو اعلام کرد که ارتش ایالات متحده به عنوان بخشی از برنامه عجیب واشنگتن برای مسکو ، در آزمایشگاه لوگار آزمایش های مهلکی بر روی انسان ها انجام می دهد. گفته های GiorGadze براساس اسنادی است که وی از آزمایشگاه بدست آورده است.


جوئل گازسو از او خواست که از دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا بخواهد در مورد کار آزمایشگاه لوگار تحقیق کند. ترامپ هیچ اظهار نظری در مورد آزمایشگاه نکرد و یا در توییتر اظهار نظری نکرد ، اما متعاقباً وزارت امنیت و دفاع روسیه هشدار به واشنگتن صادر کرد.


در گرجستان اعتقاد عمومی بر این است که رئیس جمهور سابق ادوارد شواردنادزه (ادوارد شواردنادزه) KGB (KGB) است که توسط مسکو مجبور شد به عنوان وزیر در دولت خود خدمت کند. جورگادزه در سال 1995 از گرجستان فرار کرد. متهم تلاش برای زندگی شواردنادزه را برنامه ریزی کرد. ناظران تبلیغات روسی اکنون می گویند که بیانیه جورج غزه و مقامات روسی بخشی از یک کارزار اطلاعاتی با برنامه ریزی دقیق است که توسط رسانه های بین المللی روسی و طرفدار روسیه پخش و تقویت می شود.


وقتی رسانه های روسی دوباره به پرونده لوگر علاقه مند شدند ، دو شهروند روسی در انگلیس به تلاش برای مسموم کردن سرگئی اسکریپال (دفتر سابق GRU روسیه) و دخترش یولیا (یولیا) متهم شدند. بنیاد توسعه رسانه Said ، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در تفلیس ، برچسب تبلیغات در مورد روسیه را حفظ می کند. همچنین پیوندهایی با نگرانی های اخیر تنوع زیستی روسیه و پیگردهای قانونی علیه جاسوسان روسی توسط ایالات متحده ، انگلستان و انگلستان و هلند وجود دارد.


آسوشیتدپرس گزارش داد ، پنتاگون به این تجزیه و تحلیل پاسخ داد. سخنگوی اریک پهون گفت که بیانیه وزارت دفاع روسیه "تلاش می کند تا از بسیاری جهات توجه را از رفتارهای بد روسیه منحرف کند."


مقامات گرجستان و آذربایجان نیز ادعاهای مسکو را رد کردند. وزارت دفاع آذربایجان اظهار داشت که هیچ آزمایشگاه پزشکی با استفاده از دولت های خارجی در گرجستان وجود ندارد ، در حالی که مقامات گرجی گفتند که اگرچه آزمایشگاه لوگار با پول آمریکا ساخته شده است ، اما اکنون توسط مقامات گرجستان کاملا کنترل می شود. محققان پزشکی نظامی ایالات متحده همچنان در آزمایشگاه لوگار کار می کنند و اصرار دارند که کار آنها کاملاً سلامت عمومی است ، اما مسکو آن را خریداری نمی کند.


به منظور جبران نگرانی های روسیه ، مدیریت گرجستانی آزمایشگاه لوگار از روزنامه نگاران روسی دعوت کرد تا بارها از این مرکز بازدید کنند ، اما کم نتیجه بود. پائاتا ایمنادزه ، رئیس مرکز ملی کنترل بیماری های جورجیا ، در مصاحبه ای با سایت خبری محلی ipress.ge گفت: "وقتی نمایندگان رسانه های روسی از مرکز لوگار بازدید کردند ، همه آنها لبخند می زدند." آزمایشگاه. "اما بعد آنها برگشتند تا خاک را پخش کنند."

مقامات می گویند آفریقایی-آمریکایی بیش از 70 درصد از مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید شیکاگو را تشکیل می دهد.

بیش از نیمی از مردم شیکاگو به دلیل بیماری ویروس کرونا (ویروس کرونا) ایجاد شده اند و بیش از 70 درصد کشته شدگان مقامات بهداشتی آفریقایی-آمریکایی هستند و شهردار لری لایتفورد روز دوشنبه گفت. آفریقایی آمریکایی ها 30٪ از جمعیت شهری را تشکیل می دهند. داده های شهر.


براساس اطلاعات منتشر شده توسط دولت شهر شیکاگو در روز یکشنبه ، ذات الریه کرونر جدید شیکاگو باعث مرگ 98 نفر شد. از 98 کشته ، 67 نفر آفریقایی آمریکایی بودند.


دکتر آلیسون آروادی ، کمیسر بهداشت عمومی شیکاگو ، روز دوشنبه گفت: "52 درصد موارد در سیاه پوستان شیکاگو اتفاق افتاده است و چشمگیرترین این است که ما 72 درصد از مرگ و میرها را در شیکاگو داریم."


علاوه بر این ، در جامعه Latinx ، گزارش ها به شدت کم گزارش می شوند ، CBS Chicago اشاره کرد. لایت فوت اشاره کرد که برخی از جوامع شهری که ارتباط فرهنگی بیشتری دارند ممکن است بیشتر با COVID-19 روبرو شوند.


برایت گفت: "آنچه ثابت شد یک عامل مثبت است ، تبدیل شدن به یک عامل خطر است." "همه ما در این بحران هستیم ، اما همه ما به یک شکل این بحران را تجربه نمی کنیم."


به روزرسانی ویروس کرونا ویروس: شهردار لایتفت به عضو کمیساریای CDPH دکتر آلیسون آروادی برای بحث در مورد داده های جدید در مورد انتقال می رود # COVID 19 https://t.co/GIQ7kFgZvy


-هایلایت شهردار # StayHomeSaveLives (chicagos 标 长) (6 آوریل 2020)

آروادی اشاره کرد که افراد مسن هنوز در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به ذات الریه کرونر جدید هستند. وی افزود که کمتر از یک پنجم شیکاگوئی ها بالای 60 سال دارند و از هر 12 نفر 1 نفر بیش از 70 سال سن دارند که حدود 8 درصد است.



شهر شیکاگو این نمودار را روز دوشنبه ، 6 آوریل 2020 منتشر کرد ، که نشان می دهد اکثر ساکنان شیکاگو آلوده به COVID-19 آفریقایی آمریکایی هستند. شیکاگو.gov

آروادی گفت: "71 درصد مرگ های ناشی از ذات الریه کرونر جدید شیکاگو در افراد بالای 60 سال اتفاق می افتد." وی افزود: افرادی که بیماری های زمینه ای مانند بیماری های مزمن ریه ، دیابت و فشار خون بالا دارند ، هنوز هم بیشترین خطر را دارند.


آروادی افزود: "شیوع دیابت در سیاه پوستان شیکاگو دو برابر سفیدپوستان شیکاگو است."


طبق آمار ، بیشتر در مردان در شیکاگو بیشتر تحت تأثیر COVID-19 قرار می گیرند ، زیرا این عادت ها و شرایط زمینه ای آنها است.


آروادی گفت: در مقایسه با زنان ، مردان میزان مرگ و میر ناشی از بیماری های مزمن بیشتر است ، کمتر به دنبال کمک پزشکی هستند ، بیشتر سیگار می کشند و شستن دست ها و استفاده از صابون کمتر است.


دکتر مونیکا پیک تفاوت های بهداشتی را در دانشگاه پزشکی شیکاگو مطالعه می کند. وی به CBS News گفت که آفریقایی-آمریکایی ها به احتمال زیاد دارای شرایط سلامتی اساسی هستند و هنوز هم کار می کنند.


وی گفت: "هنگامی که شهر دستور جلب مردم را صادر می کند. فروشگاه های مواد غذایی باز هستند. حمل و نقل عمومی هنوز باز است." "افرادی که در این مشاغل کار می کنند عمدتا یا به طور نامتناسب از یک اقلیت یا اقلیت قومی هستند."


دکتر پیک گفت نژاد و وضعیت اقتصادی-اجتماعی در این روند نقش داشته است. اما از آنجا که آزمایش به اندازه کافی جامع نیست ، مقامات بهداشتی شهری می گویند ممکن است مشکل واقعی جدی تر باشد.


شهر شیکاگو برای جلوگیری از شیوع ویروس با تیم های ورزشی همکاری می کند

همچنین روز دوشنبه ، شهردار شیکاگو و هشت تیم ورزشی حرفه ای در این شهر با هم متحد شدند و از ساکنان خواستند که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند.


"خرس" ، "بلک هاوک" ، "گاوها" ، "توله ها" و "وایت ساکس" و همچنین WNBA "آسمان" ، "آتش MLS" و "لیگ فوتبال زنان فوتبال سرخ" اعلام کردند تمرین "ما بازی نمی کنیم" . هدف آن ترویج انطباق با "دستور در خانه" کشور است.


آسوشیتدپرس (آسوشیتدپرس) گفت این طرح با بیلبوردها و تبلیغات رسانه های دیجیتال و رسانه های اجتماعی در سراسر شیکاگو آغاز می شود. ویدیوی پخش کننده در مرحله بعدی آنلاین خواهد شد.


لایت فوت در بیانیه ای گفت: "من با پیوستن به هر جامعه و تماس هر جامعه ، و مشارکت خودشان در آنها ، از هر تیمی در شهر خود تشکر می کنم." نه بازی کنید. هرچه بیشتر در خانه بمانیم و با مسئولیت پذیری عمل کنیم ، زندگی بیشتر ما می توانیم پس انداز کنیم ، هرچه سریعتر بتوانیم شهر خود را به مسیر درست برگردانیم و از بازی هایی که دوست داریم لذت ببریم. "

ویروس کرونا ویروس "محصول آزمایشگاه سلاح های بیولوژیکی CIA" است؟

در تاریخ 10 مارس 2020 ، دادخواست مربوط به اطلاعات مربوط به فورت دتریک در وب سایت کاخ سفید منتشر شد.


این دادخواست در یک سری فعالیتهای پراهمیت ذکر شده است که منجر به نتیجه گیری شد که پنومونی تاج جدید "سلاحی بیولوژیکی است که توسط CIA ، آزمایشگاه آمریکایی در فورت دیتریش ساخته شده است."


در مارس 2020 ، تعداد زیادی از روزنامه نگاران انگلیسی از تعطیلی فورت دتریک و حذف دادخواست "404 پیدا نشد" گزارش دادند.


بیایید وقایع واضح را بررسی کنیم:


در جولای 2019 ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) م topسسه فوق سری پزشکی ایالات متحده در زمینه بیماری های عفونی را در فورت دتریک بستند زیرا به عدم رعایت بازرسی های ایمنی متهم شد.


در همان زمان ، در ژانویه 2020 ، پزشکی در واشنگتن دی سی نیز از آزمایش ویروس کرونا در ایالات متحده "جلوگیری" کرد. دکتر هلن Y.ju ، یک متخصص بیماری های عفونی در سیاتل ، سعی در شناسایی به موقع ویروس کرونا داشت ، اما قبل از دور زدن مقامات فدرال و تأیید پرونده ، با نوار قرمز مواجه شد.


بیشتر بخوانید: آیا ویروس کرونا می تواند از طریق تنفس و صحبت شیوع پیدا کند؟ آیا ماسک ها می توانند کمک کنند؟


تحولات نشان می دهد CDC از اوایل ژوئن و جولای 2019 از نشت ویروس کرونا آگاه بوده است.


در آگوست 2019 ، یک "آنفلوانزا" در مقیاس بزرگ باعث بیش از 10 هزار مرگ و میر شد. مدیریت CDC سیگار الکترونیکی را مقصر دانست و شروع به بررسی 193 مورد بیماری عفونی کرد. به زودی این بیماری عفونی در 22 ایالت شیوع یافت.


در سپتامبر 2019 ، انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی (انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی) قراردادی به ارزش 18 میلیون و 900 هزار دلار برای تولید واکسن ویروس کرونا به Greffex اعطا کرد. این قرارداد به یک شرکت مهندسی ژنتیک که مقر اصلی آن در تگزاس است اعطا شد. در تاریخ 20 فوریه سال 2020 ، عنوان "نیویورک پست" این بود "شرکت تگزاس گزارش کرده است که واکسن ویروس کرونا را ابداع کرده است".


"اکنون واکسن برای آزمایش حیوانات به سازمانهای دولتی لازم - FDA ایالات متحده و سازمانهای نظارتی مشابه در چین و سایر کشورها که به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند منتقل خواهد شد."


در 19 اکتبر ، ایالات متحده 201 تمرین جهانی همه گیری را با مشارکت معاون مدیر آژانس اطلاعات مرکزی ترتیب داد.


این حادثه 201 شیوع ویروس کرونا را شبیه سازی کرد که از خفاش ها به خوک ها منتقل شد و در نهایت به طور م fromثر از فردی به فرد دیگر گسترش یافت و منجر به یک بیماری جدی شد. پاندمی.


از همه مهمتر ، در اکتبر سال 2019 ، تیم ورزش نظامی آمریکا از ووهان چین بازدید کرد و 10 روز در آنجا ماند اما به دلیل اصطلاحاً دودکش ، هیچ سربازی نتوانست این بازی را انجام دهد.


همچنین گزارش هایی مبنی بر تولید واکسن برای درمان ویروس کرونا در اسرائیل وجود دارد و کشور بحث برانگیز حق ثبت اختراع خود را ادعا می کند.


در نوامبر 2019 ، هنگامی که پنومونی تاج جدید در بازار غذاهای دریایی جنوب چین رخ داد ، چین یک پنومونی مخرب را کشف کرد. در فوریه سال 2020 ، این اپیدمی در سراسر جهان شیوع یافت.


این ویروس کشنده پس از دستیابی به صدها هزار نفر و جان باختن هزاران نفر در سراسر جهان ، وارد کاخ های انگلیس شد. نخست وزیر انگلیس (بوریس جانسون) نیز برای ویروس کرونا مثبت تشخیص داده شد و ویروس همچنان در حدود 200 کشور جهان گسترش می یابد.


پس از حذف دادخواست ، رسانه های محلی و بین المللی از دولت واشنگتن خواستند تا دلایل بسته شدن فورت دتریک را اعلام کند ، روشن کند که آیا آزمایشگاه یک واحد تحقیقاتی برای ویروس کرونا است و آیا نشت ویروس وجود دارد.


این توطئه هنوز به پایان نرسیده است. دانشمندان و کارشناسان با حقایق و ارقام ادعا می کنند که پنومونی تاج جدید یک بیماری عفونی طبیعی نیست ، بلکه یک ویروس ساخته شده در آزمایشگاه است. هدف ایجاد وحشت و ترس در بین مردم و تحقق سیاست جهانی و سیاسی است. دستور کار اقتصادی.


بیشتر بخوانید: بیل؟ گیتس طرحی چند میلیارد دلاری برای مبارزه با ویروس کرونا را فاش کرد.


همچنین گزارش هایی مبنی بر تولید واکسن برای درمان ویروس کرونا در اسرائیل وجود دارد.این کشور بحث برانگیز ادعا می کند دارای حق ثبت اختراع است و به جهانیان نشان داده است که این واکسن را فقط می توان در اختیار کشورهایی قرار داد که اسرائیل را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت می شناسند.