Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

شمار کشته شدگان به 90،000 وزیر بهداشت ایالات متحده نزدیک می شود تا رنگین پوستان را رها کنند

در هفدهمین به وقت محلی ، الکس آذر وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در مصاحبه ای با رسانه های آمریکایی گفت که دلیل اصلی زیاد بودن تعداد مبتلایان به ذات الریه ریه در ایالات متحده سلامتی آمریکایی ها است.به ویژه اقلیت جوامع این دیدگاه توسط رسانه های ایالات متحده تکذیب شد.


به گزارش سی ان ان ، هازارد هنگام پذیرفتن برنامه "وضعیت اتحادیه" سی.ان.ان که به میزبانی جک تپر برگزار شد ، اظهارات مربوطه را مطرح کرد. در ابتدای نمایش ، تاپر با اشاره به اینکه تعداد مرگ ناشی از ذات الریه تاج جدید در ایالات متحده به 90 هزار نفر رسیده است ، هازارد علت این امر را سلامتی آمریکایی ها دانست و گفت: "متأسفانه ، ایالات متحده دارای جمعیت بسیار متنوع. گروه های بسیار ناسالم با بیماری های همزمان ، که بسیاری از افراد جامعه ما ، به ویژه آفریقایی آمریکایی ها و جوامع اقلیت را در معرض خطر قرار می دهد ، زیرا این افراد دارای اختلافات بالقوه بیماری و بیماری های مرتبط هستند. این در سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا است البته ما باید میراث ناخوشایند را حل کنیم. "







وقتی تاپر در ادامه س whetherال کرد که آیا اظهارات هازارد حاکی از آن است که بسیاری از آمریکایی ها به دلیل COVID-19 جان خود را از دست داده اند زیرا "آنها از سلامتی کمتری نسبت به مردم دیگر مناطق جهان برخوردار هستند" ، هازارد آن را انکار کرد ، اما بیشتر اظهار داشت که ایالات متحده "بار بیماری های همراه به طور جدی نامتناسب (از جمله چاقی ، فشار خون بالا ، دیابت). این حقایق ثابت کرده است که ما را در معرض خطر هر نوع بیماری قرار می دهد. "



هنگامی که تاپر س askedال کرد آیا این به معنای "تقصیر آمریکایی" است که باعث این تعداد مرگ و میر شده است ، هازارد گفت که "این یک اشتباه نیست" و گفت که این یک اپیدمیولوژی ساده است ، "اگر ما از یک فشار و دیابت ، با خطر عوارض جدی که توسط ویروس کرونا جدید ایجاد شده روبرو خواهیم شد. "



بیانیه هازارد به سرعت مورد پرسش رسانه های آمریکایی قرار گرفت. CNN به نقل از مطالعه منتشر شده توسط رسانه های عمومی آمریکا (APM) در 11 مه و اشاره کرد که در آن زمان ، تعداد مرگ و میر در ایالات متحده بیش از 80،000 ، که تنها 17،155 مورد سیاه است.



وکس همچنین در مقاله ای تجزیه و تحلیل کرد که "بی عدالتی بهداشت عمومی باعث افزایش تعداد مرگ افراد رنگین پوست شده است" درست است ، اما نوعی بهانه است که علت اصلی تعداد مرگ و میرها در ایالات متحده را مقصر بدانیم ایالات از سایر کشورهای جهان پیشی می گیرند. مفهوم این امر این است که اقلیت مسئول این امر است ، نه دولت فدرال.



رسانه های آمریکایی همچنین خاطرنشان کردند که توضیحات مستقیم و گسترده تر درباره تعداد غیرعادی زیاد مرگ و میر در ایالات متحده باید پاسخ "آشفته" و "ضد علمی" دولت آمریکا به بیماری همه گیر باشد. حتی اگر افراد رنگین پوست واقعاً از سلامتی ضعیفی برخوردار باشند ، این نتیجه حاشیه سازی طولانی مدت اجتماعی و اقتصادی و تغذیه ناهموار آنها است. به عبارت دیگر ، اظهارات هازارد قابل لغو است. این افراد رنگین پوست نیستند که در افزایش تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده نقش داشته اند ، اما دولت ایالات متحده در حال ارتقا مرگ افراد رنگین پوست است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد