Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

ارقام جدید نشان می دهد که COVID-19 جوامع مردم رنگین پوست را نابود کرده است ؛ رهبران خواستار جمع آوری بهتر داده ها هستند

مردم رنگین پوست در سراسر کشور ، در منطقه Multnomah مسئولیت نامتناسبی دارند. بار بیماری و مرگ (پیوند خارجی است) Covid-19.

محققان از دانشگاه جان هاپکینز گزارش (لینک خارجی است) به عنوان مثال ، در ایالت هایی که داده های نژادی و قومی را در مورد موارد COVID-19 گزارش می دهند ، سیاه پوستان و آفریقایی آمریکایی ها فقط 13٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند. اما در این ایالت ، ساکنان سیاه پوست یک سوم مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهند.

این نابرابری ها در اورگان گسترش می یابد ، جایی که افراد رنگی قسمت بالایی از موارد را تشکیل می دهند و به احتمال زیاد عوارض ناشی از ویروس را تجربه می کنند.

بارزترین شکاف این است که مردم لاتین 13٪ از جمعیت ایالت و 27٪ موارد را تشکیل می دهند. این اختلاف ناشی از شیوع در واشنگتن کانتی است ، جایی که تقریبا نیمی از افرادی که آزمایش مثبت داشتند (پیوند خارجی است) تایید شده است که ویروس لاتین است - بیش از دو برابر نسبت ساکنان اسپانیایی در واشنگتن.

در Multnomah:

سیاه پوستان ، افراد بومی و سایر رنگین پوستان 40٪ موارد COVID-19 را تشکیل می دهند ، اگرچه تنها 30٪ از ساکنان محلی.

به نظر می رسد ساکنان آمریکای لاتین و آسیای آسیایی به دلیل ویروس بیشتر در بیمارستان بستری می شوند و بسیاری از آنها شرایط زمینه ای سلامتی را گزارش کرده اند.

بیشتر ساکنانی که به دلیل COVID-19 درگذشتند از بیماری مزمن سلامتی رنج می برند - نسبت سیاه پوستان و آفریقایی آمریکایی ها بسیار بیشتر است.

فقط اعداد نیست
سیاه پوستان ، بومیان و سایر افراد رنگین پوست نیز به احتمال زیاد به مشاغل عمومی و عمومی می پردازند. این ساکنان به دلیل شیوع بیشتر بیماریهای مزمن زمینه ای ، علائم شدید و بستری در بیمارستان را تجربه می کنند - این به دلیل دسترسی نابرابر به مراقبت های بهداشتی و فرصت های نابرابر برای کار سالم ، خانواده و سبک زندگی صدها سال است.

اما مقامات بهداشتی نیز هشدار دادند که این صحنه در حال ظهور ناقص است. دلیل این امر آنست که داده های نژادی و قومی چه کسی مورد آزمایش قرار گرفته است ، چه کسی مثبت بوده است ، چه بیمار بوده است ، چه کشته شده است - هنوز هم غالباً مفقود شده یا توسط م institutionsسسات پزشکی جمع آوری نشده اند. مقامات بهداشت عمومی می گویند این نوع اطلاعات هنگام پیشنهاد زمان و چگونگی بازگشایی جامعه مهم است.

رئیس بهداشت عمومی راشل بانکس (راشل بانکس) روز پنجشنبه گفت: "این داده هایی است که ما برای تعیین سیاست ها ، منابع و نحوه پاسخگویی به این بیماری همه گیر جهانی نیاز داریم." کارشناسان بهداشت موارد مربوط به پنومونی کرونر جدید را توضیح دادند ، عوارض و مرگ.

وی گفت: "اما درک تاریخچه ای که باعث آسیب پذیری برخی افراد می شود مهم است - نه به دلیل انتخاب هایی که انجام داده اند ، نه به دلیل سن آنها - بلکه به دلیل اینکه آنها سیاه یا قهوه ای به دنیا آمده اند." "این داده ها غنی و قدرتمند هستند و داستان دیگری نیز وجود دارد. این فقط داستانی نیست که می خواهیم به اشتراک بگذاریم."

داستان چه کسانی را تعریف می کنیم
برخی از رهبران فرهنگی از ائتلاف عدالت بهداشتی اورگان ، ائتلاف برای اجتماعات افراد رنگین پوست ، انستیتوی بهداشت بومی و وزارت بهداشت عمومی شهرستان مولتومه کمیته بررسی داده ها را در مورد نحوه تفسیر و انتشار داده های نژادی و قومی به بخش بهداشت منطقه هدایت کردند رهبران و متخصصان اپیدمیولوژی مشاوره می دهند.

قبل از انتشار داده ها به صورت آنلاین ، تیم در 29 آوریل (چهارشنبه) یک وبینار برای رهبران و رسانه ها از افراد رنگی برگزار کرد تا در مورد داده ها و کاستی های آشکار آن بحث کند.

وی گفت: "ما به ندرت ابتدا اطلاعاتی را بدست می آوریم. ما اغلب این اطلاعات را از خارج از جامعه خود می بینیم." اتحاد برابری سلامت اورگان (لینک خارجی) در وبینار گفت. "این فرصتی است برای هدایت مردم به مکالمه درباره آنچه داده ها نشان می دهد و آنچه از دست رفته است."

یونکر داده های نژادی و قومی مربوط به آزمون COVID-19 را به اشتراک گذاشت. در بیش از نیمی از موارد ، این پرونده مفقود شده یا "ناشناخته" بود. علی رغم معرفی "Real D" (لینک خارجی است) در سال 2013 ، تلاش برای بهبود مجموعه داده های نژادی و قومی توسط آژانس های ایالتی از جمله وزارت بهداشت اورگان

وی در جلسه روز چهارشنبه گفت: "فرصتی برای ترویج و اطمینان از محاسبه جامعه ما در داده ها وجود دارد. ما می توانیم منابع مورد نیاز خود را بدست آوریم."

دکتر آندرس لوپز ، اتحاد رنگ جامعه (پیوند خارجی است) به گروه گفت که داده های از دست رفته قدرتمند هستند.

وی روز چهارشنبه گفت: "وقتی به داده ها فکر می کنیم ، به اعداد نیز فکر می کنیم." "داده ها برای تعریف و کنترل دانش استفاده می شود. این اطلاعات مربوط به اولویت های دولت ، بودجه و پروژه ها را فراهم می کند."

وی گفت: "داده ها به ما کمک می کند تا داستان ظریف تری درباره آنچه مردم تجربه می کنند ، یعنی نابرابری ساختاری ، بیان کنیم." "اگر هیچ داده ای وجود نداشته باشد ، این مرگ است."

کلی گونزالس ، محقق در دانشکده بهداشت عمومی OHSU-PSU ، بر سخنان لوپز تأکید کرد و فرصتی را برای مطالبه حق شکل دادن به این روایت ارائه داد.

وی گفت: "ما تمایل داریم که داده ها را به عنوان یک شماره ، بدون احساسات ، بدون داستان در نظر بگیریم." "افرادی که در شهرستان Multnomah کار می کنند و نسل های آینده سازمان های تعاونی ، متعهد هستند که مردم ما را راحت کنند. در این داده ها ، این سیستم به شکستن برتری سفید کمک می کند و کمک می کند. "

لین رمپ (لین رمپ) ، محقق و اپیدمیولوژیست بخش بهداشت و درمان شهرستان مولتومه گفت که وزارت بهداشت عمومی به طور فعال در حال جمع آوری داده های نژادی و قومی است زیرا می تواند برای ردیابی بیماری پنهان دیگری استفاده شود --عامل نژادپرستی.

وی گفت: "نژاد نقش مهمی در محافظت و بیمار شدن دارد. این نژاد نیست که این نتایج را تعیین می کند ، بلکه تجربه نژادپرستی است." "اگر بدانیم این بیماری کجاست و چه کسی روی آن تأثیر خواهد گذاشت ، می توانیم از مردم بهتر محافظت کنیم. این به ما کمک می کند تا از مردم و پروژه ها حمایت کرده و نظرات خود را در تصمیم گیری و تخصیص منابع بیان کنیم."

در جلسه توجیهی روز پنجشنبه ، 30 آوریل ، جون کی خطاب به رسانه ها ، از سیستم خواست تا از این فرصت استفاده کرده و یک تاریخ واقعی ، شفاف و منصفانه بنویسد.

وی گفت: "دنیای ما هرگز یکسان نخواهد بود." ما باید از این فرصت استفاده کنیم تا سیستم ها ، سیاست ها و برنامه های کاملاً منصفانه ای را با آسیب پذیرترین جوامع ایجاد کنیم و آنها را مرکز تصمیمات خود قرار دهیم.

آنچه می دانیم ما نمی دانیم
دکتر ایرن آلفونسو دودولائو ، دانشمند تحقیقاتی و اپیدمیولوژیست ارشد از بخش بهداشت شهرستان مولتومه ، روز پنجشنبه در جلسه توجیهی وضعیت COVID-19 کشور را معرفی کرد.

از آنجا که احتمال کار آنها در جمع زیاد است ، سیاه پوستان ، افراد بومی و سایر رنگین پوستان با سرعت بیشتری به ویروس مبتلا می شوند.

دولدولائو گفت که به دلیل دسترسی نابرابر به مراقبت های بهداشتی ، میزان ابتلا به بیماری های مزمن بیشتر است - این به دلیل نابرابری در دسترسی به مراقبت های بهداشتی ، مسکن و سبک زندگی در طول قرن ها سیاه پوستان ، افراد بومی و سایر افراد رنگارنگ است بیشتر احتمال دارد که به دلیل ذات الریه ریه جدید بمیرد.

به طور محلی ، تقریبا نیمی از گزارش های آزمایشگاهی از نتایج آزمون COVID-19 با نادیده گرفتن اطلاعات مربوط به نژاد و قومیت ، با شهرستان به اشتراک گذاشته می شوند.

وی گفت: "این بدان معناست که ما نمی دانیم چه کسی می تواند تست کند و چه کسی تست نمی کند." "عدم وجود همه داده های آزمون بسیاری از تفاوت هایی را که ممکن است مشاهده کنیم پنهان می کند. ما برای اطمینان به آزمایشات مورد نیاز ما به داده های قابل اعتماد نیاز داریم. در جایی که لازم باشد. "

این جنبه های خاصی از داشبورد منطقه ای Multnomah County را محدود می کند ، که داده ها را نه تنها افرادی که از COVID-19 مثبت هستند نشان می دهد ، بلکه نتایج آزمایش را نیز نشان می دهد. داشبورد برای نشان دادن روندهای خاص جمعیتی به داده های موجود در مورد گروه های سنی ، نژاد و قومیت و جنسیت متکی است. این هفته ، این شهرستان همچنین شرایط مسکن را افزایش داد.

ترودو کار اپیدمیولوژیست های خدمات بیماری های عفونی ، از جمله راسل بارلو ، کوین جیون ، آلیسون پورتنی و تیلور پینگ را شعار می داد. سن (تیلور پینسند) ، آنها خودشان داده ها را در طول مصاحبه جمع آوری کردند و داده ها را توضیح دادند تا رهبران شهرستان بتوانند منصفانه تر باشند

داده ها نشان می دهد که شهرستان Multnomah روند ملی را دنبال می کند ، اما جمعیت محلی به ویژه از نظر بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ، اندک است. دولدولائو گفت: عدم آزمایش کافی و جمع آوری داده های با کیفیت پایین در گزارش های آزمایشگاهی دلیل نگرانی در این شهرستان است.

وی گفت: "باز هم ، این داده ها براساس افرادی است که می توانند آزمایش را انجام دهند." "هنگامی که آزمایش را افزایش می دهیم ، موارد بیشتر و شکاف های بیشتری مشاهده خواهیم کرد."

فراخوانی برای اقدام
مدیر بانک های بهداشت عمومی از آزمایشگاه ها ، م institutionsسسات پزشکی و ارگان های دولتی خواست تا برای جمع آوری اطلاعات در مورد نژاد و قومیت بیشتر تلاش کنند.به این ترتیب ، سازمان های بهداشت عمومی در توصیه های خود در مورد زمان و نحوه بازگشایی در ذات الریه تاج جدید گنجانده اند. تا آنجا که ممکن است احساس اعتماد به نفس خواهید کرد.

این بانک از سیستم پزشکی درخواست می کند:

داده های نژادی و قومی را جمع آوری کنید

از هر بیمار بپرسید که چگونه خود را شناسایی کرده است.

از طبقه بندی نژاد ، قومیت ، زبان و معلولیت (RealD) (پیوند پیوند خارجی است) استفاده کنید

ابتدا بیماران رنگی را بررسی کنید

موانع آزمایش را از جمله هزینه یا دسترسی به زبان کاهش دهید

بانک ها گفتند: "ما باید این کار را در هر آزمایشگاه ، در هر بار مراجعه انجام دهیم." "برای افراد ، اگر از شما سال نشد ، به مردم بگویید ،" این من هستم ، این من هستم. " روشی که می خواهید طبقه بندی شوید. "

این بانک از افراد می خواهد که به تلاش خود ادامه دهند ، حتی اگر آسمان روشن شود و هوا گرم شود. وی از همه افراد جامعه خواست تا ادامه دهند:

فاصله فیزیکی و بهداشت دست را رعایت کنید.



اگر سرفه یا تب دارید ، اگر علائم شما بدتر شد ، در خانه بمانید و به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.



این بانک از کسانی که نمی خواهند ماسک صورت بزنند ، در صورت عدم حفظ فاصله جسمی با افراد دیگر ، این کار را انجام می دهد ، اما تأکید می کند که چنین راهنمایی هایی داوطلبانه است.

افراد ممکن است دارای شرایط سلامتی یا معلولیت باشند که استفاده از پوشش صورت را پیچیده می کند.

وی گفت: "صادقانه بگویم ، مردم سیاه و قهوه ای نگران نحوه برخورد با آنها و اینکه آیا به عنوان تهدید تلقی می شوند ، هستند." "ما می دانیم که این اقدامات برای برخی از افراد و برای دیگران دشوارتر است. این یک امتیاز است. ما می دانیم که کار از راه دور برای بعضی از افراد آسان تر است. ما می دانیم که دور از اعضای خانواده بیمار در یک خانه 3000 متر مربعی راحت تر از زندگی در یک آپارتمان بین نسلی است. "

تحقیقات در مورد ویروس های مهلک و سلاح های بیولوژیکی در آزمایشگاه های ارتش ایالات متحده از ترس فرار آنها بسته شد

به اتاق اصلی جنگ بیولوژیکی در ایالات متحده دستور داده شده است که تمام تحقیقات در مورد ویروس ها و عوامل بیماری زا را در مهلک ترین آزمایشگاه جنگ بیولوژیکی متوقف کند ، زیرا ممکن است زباله های آلوده از مرکز خارج شوند.


از آغاز جنگ سرد ، فورت دتریک ، مریلند مرکز تحقیقات سلاح های بیولوژیکی ارتش ایالات متحده بوده است.


اما ماه گذشته ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) - آژانس بهداشت عمومی دولت - مجوز آن را برای برخورد با "عوامل منتخب" بسیار محدود از جمله ابولا ، آبله و سیاه زخم سلب کرد.


پیش از این ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده بازرسی در فورت دتریک انجام داد و برخی از مشکلات مربوط به روند جدید تصفیه فاضلاب را پیدا کرد.

سالهاست که این نیروگاه از گیاه عقیم سازی بخار برای تصفیه فاضلاب استفاده می کند ، اما پس از طغیان طوفان و تخریب دستگاه در سال گذشته ، فورت دتریک به سیستم تصفیه جدید مبتنی بر مواد شیمیایی روی آورد.


با این حال ، بازرسان CDC دریافتند که روشهای جدید کافی نیست ، نقص مکانیکی باعث نشتی می شود و محققان قوانین را به درستی دنبال نمی کنند.


در نتیجه ، این سازمان دستور "توقف و توقف" را به فورت دتریک صادر کرد و آن را مجبور به تعلیق همه تحقیقات درباره نماینده انتخاب شده کرد.

اگرچه ایالات متحده به طور رسمی سلاح های بیولوژیکی را در سال 1969 رها کرد ، فورت دتریک به تحقیقات دفاعی خود در مورد عوامل بیماریزا کشنده در فهرست "عوامل بیماری زای مشخص" از جمله ویروس ابولا ادامه داد. طاعون و ریسین بسیار سمی.


انستیتوی پزشکی نظامی بیماری های عفونی در فورت دتریک اظهار داشت که ماموریت اصلی آن امروز "محافظت از رزمندگان در برابر تهدیدهای بیولوژیکی" است ، اما دانشمندان آنها همچنین در حال بررسی شیوع بیماری در میان غیرنظامیان و سایر تهدیدات بهداشت عمومی هستند. .


در سال های اخیر ، پس از چندین اپیدمی کشنده ویروس در آفریقا ، در آزمایش واکسن های احتمالی ابولا شرکت کرده است.

سخنگوی آزمایشگاه Caree Vander Linden گفت که اگرچه CDC دستور تعلیق صادر کرد ، اما هیچ خطری برای سلامت جامعه ایجاد نمی کند و هیچ ماده خطرناکی را در خارج از پایگاه نشت نمی کند.


وی همچنین به نیویورک تایمز از وزارت امور خارجه ایالات متحده گفت که مطالعه برای بستن فورت دتریک ممکن است چندین ماه ادامه داشته باشد.


این اولین بار نیست که آزمایشگاه به دلیل عدم مقابله با عوامل بیماری زای داخلی خطرناک موقتاً تعطیل می شود.


در سال 2009 ، تحقیقات Fort Detrick متوقف شد زیرا در انبارهای پاتوژن های موجود در لیست یافت نشد.


پس از حمله سال 2001 سیاه زخم ، مقررات مربوط به ردیابی دقیق مواد بیولوژیکی مضر سخت تر شد. حمله سال 2001 سیاه زخم منجر به مرگ پنج نفر پس از انتشار اسپور در چندین اتاق تحریریه رسانه ها و سناتورهای دموکرات شد.


مظنون اصلی پرونده FBI در سال 2001 ، بروس ایوانز ، یک محقق ارشد سلاح های بیولوژیکی در فورت دتریک بود. او در سال 2008 ، کمی قبل از اینکه اف بی آی قصد اتهام حمله به او را داشته باشد ، خودکشی کرد.

ملاحظات عدالت بهداشتی و اقلیت های نژادی و قومی

سلامت سیستماتیک طولانی مدت و نابرابری اجتماعی خطر بیماری و مرگ را برای بسیاری از افراد از اقلیت های نژادی و قومی افزایش داده است. اصطلاح "اقلیت های نژادی و قومی" شامل افراد رنگین پوست با سوابق و تجارب مختلف است. با این حال ، بسیاری از افراد در این گروه ها برخی از تجربیات مشترک را دارند و عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت از لحاظ تاریخی مانع از دستیابی آنها به فرصتهای عادلانه برای سلامت اقتصادی ، جسمی و عاطفی می شوند. [1]


شواهد فزاینده ای نشان می دهد که برخی از گروه های اقلیت قومی به شدت تحت تأثیر پنومونی کرونر جدید قرار دارند. [2] ، [3] ، [4] ، [5] ، [6] عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت این گروه ها ، مانند فقر و نابرابری در فرصت های مراقبت های بهداشتی ، با هم مرتبط هستند و بر طیف وسیعی از سلامت و نتایج و خطرات کیفیت زندگی. [1] برای دستیابی به عدالت و سلامت باید موانع را برطرف کرد تا همه تا آنجا که ممکن است از یک شانس مناسب برخوردار شوند.


عواملی که منجر به افزایش خطر می شوند

بسیاری از نابرابری ها در عوامل اجتماعی سلامت ، خطر بیماری اقلیت های نژادی و قومی و مرگ ناشی از COVID-19 را افزایش می دهد ، از جمله:


تبعیض متأسفانه در سیستم هایی که برای محافظت از بهزیستی یا سلامتی طراحی شده اند ، تبعیض وجود دارد. نمونه هایی از این سیستم ها شامل مراقبت های بهداشتی ، مسکن ، آموزش ، عدالت کیفری و امور مالی است. تبعیض ، از جمله نژادپرستی ، می تواند منجر به فشار طولانی مدت و سمی شود و عوامل اجتماعی و اقتصادی ایجاد کند که برخی از افراد از اقلیت های نژادی و قومی را در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به COVID-19 قرار دهد. [5] ، [7] ، [8] ، [9]

دسترسی و استفاده از مراقبت های بهداشتی: در مقایسه با افراد سفید پوست غیر اسپانیایی تبار ، افراد از گروه های قومی نژادی و اقلیت خاص به احتمال زیاد بیمه نیستند. [10] همچنین دسترسی به مراقبت های بهداشتی برای این گروه ها ممکن است توسط بسیاری از عوامل دیگر ، مانند عدم حمل و نقل ، مراقبت از کودک یا مهارت در تعطیلات ، ارتباطات و موانع زبان ، تفاوت های فرهنگی بین بیماران و ارائه دهندگان و سابقه در سیستم مراقبت های بهداشتی محدود شود. و تبعیض فعلی. [11] برخی از افراد از اقلیت های نژادی و قومی ممکن است تمایلی به مراجعه به درمان نداشته باشند زیرا آنها معتقد نیستند که دولت و سیستم پزشکی مسئول درمان ناعادلانه هستند. [12] و وقایع تاریخی ، مانند مطالعه توسکی در مورد مردان درمان نشده آفریقایی آمریکایی مبتلا به سفلیس و عقیم سازی بدون اجازه مردم. [13] ، [14] ، [15] ، [16]

شغل: برخی از اقلیت های نژادی و قومی نسبتاً زیاد افراد زیادی در محیط های اصلی کار مانند امکانات پزشکی ، مزارع ، کارخانه ها ، فروشگاه های مواد غذایی و حمل و نقل عمومی دارند. [17] برخی از افراد در این محیط ها به دلیل تماس نزدیک با مردم یا سایر کارگران ، ناتوانی در کار در خانه و عدم مرخصی استحقاقی بیمار ، فرصت بیشتری برای قرار گرفتن در معرض ویروسی که باعث پنومونی تاج جدید می شود ، دارند. [18]

شکاف در تحصیلات ، درآمد و ثروت: نابرابری برخی از اقلیت های نژادی و قومی در دریافت آموزش با کیفیت بالا ممکن است منجر به پایین آمدن نرخ فارغ التحصیلی دبیرستان و موانع ورود به کالج شود. این ممکن است گزینه های شغلی آینده را محدود کند و منجر به مشاغلی با حقوق کمتر یا ثبات ضعیف شود. [19] افرادی که گزینه های کاری محدود دارند ممکن است انعطاف کمتری در ترک کار داشته باشند ، که این امر باعث می شود آنها بیشتر در معرض ویروسی قرار بگیرند که باعث پنومونی کرونر جدید می شود. در این حالت ، مردم حتی اگر بیمار باشند نیز نمی توانند کار را از دست بدهند زیرا پول کافی برای اقلام اساسی مانند غذا و سایر نیازهای مهم زندگی ندارند.

مسکن * برخی از افراد از اقلیت های نژادی و قومی در شرایط شلوغی زندگی می کنند ، که اجرای استراتژی های پیشگیری را با چالش بیشتری روبرو می کند. در برخی فرهنگ ها ، زندگی در یک خانواده برای بسیاری از نسل های خانواده معمول است. علاوه بر این ، در طی بیماری همه گیر پنومونی تاج ، نرخ بیکاری برخی از گروه های قومی و اقلیت در حال افزایش و به طور نامتناسبی است. [19] ممکن است منجر به خطرات بیشتر تخلیه و بی خانمانی یا مسکن مشترک شود.

این عوامل و سایر عوامل مربوط به موارد بیشتری از پنومونی کرونر جدید ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ در مناطقی است که اقلیت های نژادی و قومی در آن زندگی می کنند ، تحصیل می کنند ، کار می کنند ، بازی می کنند و عبادت می کنند. [5] ، [10] ، [20] ، [21] آنها همچنین به نرخ بهره بالاتر کمک کرده اند و برخی شرایط پزشکی خطر بیماری شدید از COVID-19 را افزایش داده است. علاوه بر این ، استراتژی های جامعه برای کند کردن شیوع پنومونی تاج جدید ممکن است به برخی نژادها و اقلیت های قومی آسیب غیرمنتظره ای وارد کند ، مانند از دست دادن دستمزد ، کاهش دسترسی به خدمات و افزایش فشار. [بیست و دو]


چه می توانیم بکنیم

بیماری همه گیر COVID-19 ممکن است برخی از راه های ارتباط و پشتیبانی یکدیگر را تغییر دهد. وقتی افراد و جوامع به توصیه های COVID-19 و محیط (مانند تعطیلی مدارس ، بستن محل کار ، فاصله گرفتن از جامعه) پاسخ می دهند ، اغلب اثرات منفی غیر منتظره ای بر سلامت عاطفی مانند از دست دادن ارتباط اجتماعی و حمایت از آنها دارند. باورهای مشترک ، پیوندهای خانوادگی و فرهنگی منبع مشترک حمایت اجتماعی است. یافتن راه هایی برای حفظ پشتیبانی و ارتباط می تواند افراد و جوامع را به محافظت از خود ، مراقبت از افراد بیمار ، سلامت کودکان و کنار آمدن با استرس حتی در صورت جدائی جسمی تقویت و تشویق کند.


انجمن ها و سازمان های مبتنی بر ایمان ، کارفرمایان ، سیستم های پزشکی و ارائه دهندگان خدمات ، آژانس های بهداشت عمومی ، سیاست گذاران و دیگران همه به ارتقا access دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی کمک می کنند. برای جلوگیری از شیوع COVID-19 ، ما باید با هم کار کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که افراد منابعی را برای حفظ و مدیریت سلامت جسمی و روانی خود دارند ، از جمله دسترسی آسان به اطلاعات ، آزمایش های مقرون به صرفه و مراقبت های بهداشتی و پزشکی. ما به برنامه ها و روش هایی مناسب برای جوامعی که گروه های قومی و اقلیت در آن زندگی می کنند ، تحصیل می کنند ، کار می کنند ، بازی می کنند و عبادت می کنند ، نیاز داریم.


COVID-19 ، داده های نژاد و قومیت

منابع CDC


منابع دیگر


نماد خارجی ردیاب داده مسابقه COVID برای پروژه ردیابی COVID

نماد داشبورد تعاملی دانشگاه اموری Covid-19 Health Equity


منابع

[1] وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده. عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت [آنلاین]. 2020 [به نقل از 20 ژوئن 2020]. در دسترس از https://www.healthypeople.gov/2020/topics-objectives/topic/somial-determinants-of-healthexen icon


[2] استوکس EK ، Zambro LD ، Anderson KN و غیره نظارت بر موارد بیماری ویروس کرونا در سال 2019-ایالات متحده ، 22 ژانویه تا 30 مه 2010. MMWR MORB Mortal Wkly Rep 2020 ؛ 69: 759-765. DOI: http://dx.doi.org/10.15585/mmwr.mm6924e2 نماد خارجی.


[3] Killerby ME ، Link-GELLES R ، Haight SC و غیره مشخصات بستری شدن بیماران مبتلا به COVID-19-Metro Atlanta ، Georgia ، مارس تا آوریل 2020. MMWR MORB Mortal Wkly Rep.ePub: 17 ژوئن 2020. DOI: http://dx.doi.org/10.15585/mmwr.mm6925e1 نماد خارجی.


[4] Gold JA ، Wong KK ، Szablewski CM و غیره مشخصات و نتایج بالینی بیماران بستری در بزرگسالان مبتلا به ذات الریه کرونر جدید در جورجیا ، مارس 2020 MMWR MORB Mortal Wkly Rep 2020 ؛ 69: 545-550. DOI: http://dx.doi.org/10.15585/mmwr.mm6918e1 نماد خارجی.


[5] Price-Highgood EG ، BurtonJ ، FortD ، SeoaneL. NEngl J Med 2020. DOI: https://doi.org/10.1056/nejmsa2011686 نماد خارجی.


[6] ارزن GA ، جونز AT ، Benkeser D ، و غیره اثرات مختلف پنومونی کرونر جدید بر جمعیت سیاه پوستان. آن ایدز میائو. 2020 ؛ 47: 37-44. DOI: https://doi.org/10.1016/j.annepidem.2020.05.003 نماد خارجی.


[7] پاراگراف Y: بررسی سیستماتیک تحقیقات تجربی در مورد نژادپرستی و سلامتی که خود گزارش داده است INT J اپیدمیولوژی. 2006 ؛ 35 (4): 888-901. DOI: https://doi.org/10.1093/ije/dyl056 نماد خارجی.


[8] Simons RL ، Ray MK ، BeachsSRH و غیره تبعیض ، تفکیک و التهاب مزمن: آزمایش توضیحات ماندگار درباره بیماری در سیاه پوستان آمریکایی. توسعه یک روانشناس. 2018 ؛ 54 (10): 1993-2006. DOI: https://doi.org/10.1037/dev0000511 نماد خارجی.


[9] Cordes J ، Castro MC. تجزیه و تحلیل فضایی و عوامل مencingثر بر خوشه های ذات الریه کرونر در شهر نیویورک. اپیدمیولوژی مکانی و زمانی استفراغ. 2020 ؛ 34: 100355. DOI: https://dx.doi.org/10.1016٪2Fj.sste.2020.100355 نماد خارجی.


[10] Berchick، Edward R.، Jessica C. Barnett، and Rachel D. Upton Raport Popular Popular، P60-267 (RV)، پوشش بیمه پزشکی در ایالات متحده: دفتر چاپ دولت ایالات متحده ، واشنگتن ، دی سی ، 2019.


[11] کمیته پیامدهای بیمه نشده موسسه پزشکی (ایالات متحده). مراقبت بدون بیمه: خیلی جوان ، خیلی دیر. واشنگتن (دی سی): مطبوعات آکادمی ملی علوم (ایالات متحده) ؛ 2002. DOI: https://doi.org/10.17226/10367 نماد خارجی.


[12] موسسه پزشکی. سال 2003 درمان نابرابر: در مراقبت های بهداشتی با تفاوت های نژادی و قومی روبرو شوید. واشنگتن دی سی: مطبوعات آکادمی ملی علوم. DOI: https://doi.org/10.17226/10260 نماد خارجی.


[13] کتابخانه ملی پزشکی. صدای بومی: جدول زمانی: دولت عقیم سازی اجباری زنان هندی را مجاز می کند [به صورت آنلاین]. 2011 [به نقل از 24 ژوئن 2020]. در دسترس از آدرس اینترنتی: https://www.nlm.nih.gov/nativevoices/timeline/543.htm نماد خارجی


[14] Novak NL، Lira N، O'Connor Ke، Harlow SD، Kardia SLR، Stern AM عقیم سازی نامتناسب آمریکای لاتین تحت برنامه عقیم سازی اوژنیک کالیفرنیا 1920-1945. Am J بهداشت عمومی. 2018 ؛ 108 (5): 611-613. DOI: https://dx.doi.org/10.2105٪2FAJPH.2018.304369 نماد خارجی.


[15] Stern AM به نام بهداشت عمومی عقیم سازی شد: نژاد ، مهاجرت و کنترل تولید مثل در کالیفرنیای مدرن. Am J بهداشت عمومی. ژوئیه 2005 ؛ 95 (7): 1128-38. DOI: https://dx.doi.org/10.2105٪2FAJPH.2004.041608 نماد خارجی.


[16] Pcr C، Fuller Tr، Jeffries WL 4، et al. نژادپرستی ، زنان آمریکایی آفریقایی تبار و سلامت جنسی و باروری آنها: مروری بر شواهد تاریخی و معاصر و تأثیر آن بر عدالت سلامت. سلامتی و انصاف 2018 ؛ 2 (1): 249-259. DOI: https://dx.doi.org/10.1089٪2Fheq.2017.0045 نماد خارجی.


[17] دفتر آمار کار ایالات متحده. ویژگی های نیروی کار بر اساس نژاد و قومیت در سال 2018 [آنلاین]. 2019 [به نقل از 24 ژوئن 2020]. در دسترس از URL: https://www.bls.gov/opub/reports/race-and-ethnicity/2018/home.htmex نماد خارجی


[18] موسسه تحقیقات سیاست اقتصادی. کارگران سیاه پوست با دو ویرانگر کرونا ویروس نژادپرستی و نابرابری اقتصادی روبرو هستند [به صورت آنلاین]. 2020 [به نقل از 28 ژوئن 2020]. موجود از URL: https://www.epi.org/publication/black-workers-covid/ نماد خارجی


19 بنیاد آن کیسی. فرصتهای آموزشی نابرابر [بصورت آنلاین]. 2006 [به نقل از 24 ژوئن 2020]. از آدرس زیر در دسترس است: https://www.aecf.org/m/resourcedoc/aecf-racemattersEDUCATION-2006.pdfpdf آیکون iconexternal


[20] Wadada RK ، Wadada P ، Gaba P ، Figueroa JF ، Joynt Maddox Ke ، Yeh RW و شن C. تغییرات در بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید در مناطق شهر نیویورک. جاما 2020 ؛ 323 (21) ، 2192-2195. https://doi.org/10.1001/jama.2020.7197 نماد خارجی


[21] Kim SJ ، Bostwick W. آسیب پذیری اجتماعی و نابرابری نژادی در مرگ و میر ناشی از COVID-19 در شیکاگو. بهداشت آموزش رفتار. 2020 ؛ 47 (4): 509-513. DOI: https://doi.org/10.1177/1090198120202929677 نماد خارجی.


[22] Weber Hopper M، Nápolans AM، Pérez-Stable EJ. COVID-19 و تفاوت نژادی / قومی. جاما 2020 ؛ 323 (24): 2466-2467. DOI: https://doi.org/10.1001/jama.2020.8598 نماد خارجی.

آزمایشگاه باکتریهای ارتش در سال 2019 توسط CDC بسته شد و در آن سال چندین مورد "جدی" از توافق نامه وجود داشت.

روز چهارشنبه ، 10 آگوست 2011 ، در درب آزمایشگاه ایمنی ایمنی سطح 4 موسسه پزشکی بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده در فورت دتریک ، مریلند. (عکس AP / پاتریک سمنسکی)

نماد اشتراک فیس بوک

نماد اشتراک گذاری توییتر

نماد اشتراک ایمیل

فردریک ، مریلند - در سال 2019 ، یک آزمایشگاه ارتش در فورت دتریک که مواد مربوط به بیماری های عفونی کشنده مانند ابولا و آبله را بررسی می کرد ، پس از بازرسی توسط CDC برای مدتی بسته شد و بسیاری از پروژه ها به طور موقت متوقف شدند.


خود آزمایشگاه گزارش داد که دستور خاموش شدن به دلیل مسائل زیرساخت تصفیه فاضلاب در حال انجام است و CDC به دلیل ملاحظات امنیت ملی از ارائه دلایل تعطیلی خودداری کرد.


متن به شرح زیر است: آزمایشگاه تحقیقات باکتریهای ارتش مریلند. کار در مورد درمان ابولا توسط cdc متوقف شد.


ABC 7 اسناد CDC را دریافت کرد که شرح خلافی است که آنها در طی یک دوره بازرسی در آن سال کشف کردند ، برخی از آنها "جدی" خوانده شدند.


در اوایل همان سال ، انستیتوی تحقیقات پزشکی ارتش ایالات متحده اعلام کرد که آزمایشی که در آزمایشگاه فورت دتریک انجام شد ، میمونهای رزوس آلوده به ویروس فعال ابولا را برای آزمایش روش درمانی آنها درگیر می کند.


چندین مورد نقض آزمایشگاهی که توسط CDC در سال 2019 ذکر شد ، شامل "پستانداران غیر انسانی" آلوده به "پاتوژن خاصی" است که هویت آن ناشناخته است ، آژانس گفت ، از آنجا که افشای هویت و مکان آماده سازی ، سلامت عمومی یا ایمنی را به خطر می اندازد ، آژانس گفت. این آزمایشگاه علاوه بر ویروس ابولا ، با داروهای کشنده دیگری مانند سیاه زخم و آبله نیز همکاری می کند.


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری این بیماری را چنین تعریف می کند: "عوامل بیولوژیکی و سمومی که مشخص شده تهدیدی جدی برای سلامت و ایمنی عمومی ، سلامت حیوانات و گیاهان یا محصولات دامی و گیاهی است."


موارد زیر برخی از تخلفاتی است که CDC هنگام بازرسی از Fort Detrick در آن سال مشاهده کرد:


نمای 1

شدت: شدت


CDC گزارش می دهد که یک نفر به طور مکرر و بدون محافظت تنفسی لازم وارد اتاق شده است ، در حالی که دیگران در اتاق در حال انجام جراحی بر روی پستانداران غیر انسانی روی میز بدن هستند.


CDC نوشت: "این انحراف از رویه های فیزیکی منجر به قرار گرفتن دستگاه تنفسی شغلی در اثر استفاده از فرمولهای آئروسل شده است."


نمای 2

شدت: شدت


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گزارش دادند که آزمایشگاه اطمینان حاصل نکرده است که آموزش کارکنان هنگام برخورد با سموم و انتخاب مواد آماده سازی به درستی تأیید شده است.


گزارش آنها می گوید: "این خرابی ها از طریق بررسی ویدئویی کار آزمایشگاه در آزمایشگاه های BSL 3 و ABSL 3 کشف شد." "[این ها] نشان می دهد که [آزمایشگاه] برای تأیید اینکه پرسنل بی تأثیر بودن آموزش را می دانند استفاده می شود. ، در نتیجه خطر مواجهه با شغل را افزایش می دهد. "


CDC همچنین اشاره کرد که کارکنان آزمایشگاهی که از محافظت تنفسی مناسبی برخوردار نبودند ، مکرراً "تا حدی" وارد اتاقی می شدند که پستانداران غیر انسانی آلوده "در قفس باز" حمل می شدند. آنها همچنین مشاهده کردند که یک آزمایشگاه در زباله های زیستی بدون دستکش دست به زباله می زند.


نمایش 3

شدت: متوسط


در مشاهده این تخلف ، CDC با جزئیات بیشتری توضیح داد که کارگران هنگام استفاده از زباله های زیست خطرناک از دستکش استفاده نمی کنند و اظهار داشتند که "ایمنی زیستی و روش های مهار باید برای مهار عوامل یا سموم انتخاب شده کافی باشد".


اقدام اصلاحی که آنها توصیه می کنند ، تأیید آموزش کارکنان مربوطه برای پوشیدن دستکش برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض مواد خطرناک است.


نمای 4

شدت: شدت


در این مشاهده ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها خاطرنشان کردند که انستیتوی بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده "به طور سیستماتیک نتوانسته است از اجرای ایمنی زیستی و روش های مهار متناسب با خطرات مرتبط با برخی از عوامل و سموم اطمینان حاصل کند."


این تخلفات خاص مشاهده شده شامل "پرسنل فیزیکی [.] باز کردن" درب "هنگام از بین بردن" مقادیر زیادی از زباله های زیست خطرناک "از اتاق های مجاور ، و" [علاوه بر این] [اتاق] هوا آلوده فرار می کند و خطر "استنشاق" وجود دارد و افرادی که در آنجا کار می کنند "معمولاً از محافظت تنفسی استفاده نمی کنند".


نمای 5

شدت: متوسط


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گزارش دادند که آزمایشگاه در جلوگیری از دسترسی غیرمجاز برای انتخاب موفق نبود. آنها نوشتند که تجهیزات حفاظت شخصی که در طی فرایند آلودگی زدایی به کار رفته بود ، با ماده خاصی آلوده شده و در یک کیسه زیست خطرناک ذخیره شده است. این نکات ایمنی CDC برای تأسیسات است. یک منطقه اصلاح شد.


آنها نوشتند: "با ذخیره سازی زباله های تنظیم شده در این منطقه ، نهاد دسترسی به کسانی که اجازه گرفته اند را محدود نمی کند."


نمای 6

شدت: متوسط


CDC گزارش داد که شخصی در آزمایشگاه فهرست دقیق یا به روز سموم را انجام نداده است.


نمای 7

شدت: کم


CDC گزارش می دهد که یک ساختمان در آزمایشگاه فورت دتریک "سطح مهر و موم شده ای برای سهولت تمیز کردن و ضد عفونی کردن" ندارد. این شامل ترک های اطراف جعبه مجرا ، شکاف در سقف و ترک درز بالای کابینت ایمنی بیولوژیکی است. .

طبق اخبار بلومبرگ ، پرونده Covid در ایالات متحده از اوایل دسامبر سال 2019 کشف شد.

طبق گفته یک شرکت ، بازرسان مواردی از عفونت ذات الریه کرونر جدید را در دسامبر 2019 در ایالات متحده کشف کردند. بیاد بیاورید شواهد دیگری در مورد انتشار ویروس کرونا در سطح جهانی در هفته های قبل از گزارش چین از اولین موارد خود بیاموزید.


این مطالعه که روز دوشنبه منتشر شد ، نشان داد که بین 13 دسامبر و 17 ژانویه ، 106 مورد آلودگی در 7389 نمونه خون جمع آوری شده از 9 ایالت در ایالات متحده کشف شده است. این نمونه ها توسط صلیب سرخ آمریکا جمع آوری شده و برای کنترل و پیشگیری از بیماریها (برای کنترل و پیشگیری از بیماریها در ایالات متحده) برای آزمایش وجود آنتی بادی علیه ویروس به ایالات متحده ارسال شده است.


در این گزارش آمده است: "یافته های این گزارش نشان می دهد که عفونت SARS-CoV-2 ممکن است زودتر از آنچه قبلاً تأیید شده بود ، در دسامبر 2019 در ایالات متحده رخ داده باشد."


گزارش ها در مورد شیوع ذات الریه مرموز در ووهان ، چین اولین بار در اواخر دسامبر سال 2019 منتشر شد. در هفته های آینده پس از رشد سریع در سطح شهر ، این بیماری در سطح جهانی گسترش یافت و اولین مورد آمریکا در 19 ژانویه رخ داد.


اطلاعات فاش شده توسط محققان CDC در این مقاله ، درک مردم را نسبت به گسترش ویروس کرونا در جهان زودتر از آنچه شناخته شده است ، عمیق تر کرده است و ممکن است بحث در مورد منشا origin همه گیری را دوباره زنده کند.


این اولین بار نیست که شواهدی وجود دارد که احتمال دارد این ویروس قبل از سال 2020 در خارج از چین وجود داشته باشد یا افراد را آلوده کرده باشد. مشخص شد که یک بیمار در فرانسه پس از بستری شدن در بیمارستان با علائم شبیه آنفولانزا در اواخر دسامبر به ویروس آلوده شده است که این با آمار رسمی مغایرت دارد. اطلاعات رسمی نشان می دهد که ذات الریه تاج جدید در اواخر ژانویه از ووهان به چین بازگشت.


تحقیقات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نشان داد که در اواسط دسامبر عفونت های جدا شده در غرب ایالات متحده رخ داده است. در اوایل ژانویه نیز آنتی بادی در سایر کشورها یافت شد تا زمانی که ویروس به این مکان ها سرایت کرد.


دانشمندان اشاره کردند که بعید است از این آنتی بادی ها برای مهار ویروس های مختلف کرونا استفاده شود ، زیرا مشخص شد 84 نمونه فعالیت منحصر به فردی برای خنثی سازی SARS-CoV-2 دارند.


آنها همچنین اشاره کردند که تعیین درجه عفونت در سطح ایالت یا کشور بر اساس نمونه ها غیرممکن است و همچنین نمی توان این موارد را انتقال محلی یا مربوط به سفر دانست.