Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

بر روی ترفند Lupilniata-FortDe در مورد ویروس-بند 22 کلیک کنید

دوکاتو برو برای همه گیری کار می کرد و نور در کاران و جنگ دوم تمام نشدنی بود. Expert I Kato Message یا Hippie را تعریف خواهم کرد. جنگ تازی Procci ، قدرت Dorico Gato قبل از شاهکار ویروس کرونا ، علم Monscata و نبوغ Covshkia را خورد. اتهام تووو است ، او به نبوغ خوردن شکلات آلوده شده و علم خورده شده است و آنها ادامه خواهند داد. پرستار بچه هرگز Venata Si را تشخیص نداد ، او Coutyat را در Pandora افتتاح کرد.
اطلاعات در ورودی اقیانوس اطلس موجود است و بازرسی منطقه ای ارتش از این نسخه ، الگوی "byagstvoto" آزمایشگاه ووهان را به ویروس کرونا گسترش داده است.

در نظرسنجی آینده ، به اتاق آزمون واشنگتن بروید. برای بازرسی آینده ، ژنرال مارک Milliepotvrdl ، رئیس کمیته تازه کار ، خراب شد. دونت به زودی ظاهر شد ، او به طور طبیعی ظاهر شد ، اما ما نمی دانیم که چگونه ژنرال سیگورنوت را بخوریم. دوستان ناراحت به مقامات ویسو کوستاونی گفتند که عفونت تولید شده در آزمایشگاه بابو بسیار محتمل است. ممتحن واشنگتن افسر کوی سا تزی ویسوکوستاونی را مشخص نکرد ، اما کارمند Che.

چین نیاز دارد که دنی نزدیک آزمایشگاه ووهان باشد.

عموم مردم پیام های نیلی و رسانه ای را تحت تأثیر قرار می دهند که دوستان تحت آزمایشگر Cato از واشنگتن را تحت تأثیر قرار می دهد ، و تلفظ را در مورد پنومونی تاج جدید قطع می کند.

فاکس نیوز ، دو پیام رسان توسط دومای دولتی فرستاده شدند. در "فرضیه بنیانگذار" نیا ، وی ویروس کرونا را به ویروس کرونا آلوده کرد و در انستیتوی ویروس شناسی ووهان که به ویروس آلوده بود ، کار کرد. با توجه به زمان Statiya C ، دوست دارد پرتاب و دیلی میل انگلیس را بخورد.

Chidade "بانکدار" نسخه ای موفق از تئوری توطئه ارائه داد. در آمار تیغ تیغ "دبیر آزمایشگاه B'lvat Kilari از Crown" (BR. 20 مارس 2020) ، این موردی از عفونت ویروس کرونا است که در 17 نوامبر 2019 در چین ثبت شد. ژرتواتای 55 ساله در استان هوبئی (با مرکز اداری ووهان) زندگی می کند و "بیماری عفونی" به هفتمین چراغ ردیابی 10 روزه منطقه در تابستان ارتش ایگریم تبدیل شد (18 تا 27 اوکتوف) در ووهان.
) ، باگان از 100 روز R Avi ، تحت ورزش و از سحادی تحت ورزش است. South China Morning Post ، پنومونی تاج جدید "کاملا" در بازی "دقیق" را شکست داد.

آیا می توانم دست بخورم یا تکان ندهم؟

در روحیه تئوری توطئه ، همه چیز طبیعی است. این جدید در Seto جدید نیست ، بلکه در روحیه تئوری توطئه است. این طبیعی است و استفاده از روحیه تئوری توطئه غیرممکن است. جاست کیلومتر به ژنرال مارک میلی اعتراف کرد. منطق آن e و بله صابون است. "این خدمات یک دوست نیست ، بلکه افسری است که می داند چگونه با چک های تازی برخورد کند؟ اوزناچاوا اوزنا ایو است ، که در هفتمین خورشید داغ ارتش ووهان ایگری حضور داشت. چیست؟ وضعیت جنبش نظامی آمریکا؟ "(روسی ، روسی و روسی).

Neokavana با تجزیه مشابه دوران Dade پاکستان و نسخه الکترونیکی Global Village Space تقویت می شود. در تاریخ 10 مارس ، طوماری در وب سایت Belia House e منتشر شد که اطلاعات مربوط به فورت دتریک را جستجو می کرد. در دادخواست ، مجموعه ای از حمله ها به زندانیان COVID-19 توسط سیا به آزمایشگاه مخفی در فورت دتریک آزاد شد.

دادخواست دهنده با ناراحتی از نسخه پاکستانی ، در صفحه اینترنت خانه بلیا "برای مدتی" متوقف شد و برخی از آثار ضرب و شتم را نشان داد. پیام "404 Not Found" روی Misto ظاهر شد.

بردار ترک

عاشق تئوری های توطئه این قرن باشید.

Prez Yuli 2019 ، جلد دوم. NAR. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) مجبور شدند مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) را تعطیل کنند. موسسه بیماری های عفونی نظامی غیر مخفی در فورت دتریک واقع شده است. Prichinata-Unpazvani به سلامت در مریخ متوقف شد.

Tozi راز موسسه نامیر است ، یک پایگاه نظامی قدیمی واقع در 50 مایلی واشنگتن دی سی تا مریلند. چارچوب دومای دولتی مجموعه ای از ساختمان ها است ، از حدود 600 Sglady ، مساحت ساختمانهای آپارتمانی در زمین 13000 است. یک تعریف کوتاه از این وجود دارد ، یعنی "آزمایشگاه پنتاگون برای تحقیقات بیولوژیکی".

مسیر در فورت دتریک است و پرتز آگوستوس توسط اپیدمی ایزوباس Saitsuna در زمین گرفت. زالازاتا دارای 22 نوع بوته و 10 هزار روح در شکم است. به بررسی کوچک CDC در مورد علت عفونت آنفلوانزا در Masovoto iscrazvani در یازگاری نگاه کنید ، بله ، 193 مورد عفونت وجود دارد.

Prez Septemvri 2019 موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در ساکیسکی ، از Greffex ، یک شرکت مهندسی ژنتیک در بارکینوت ، تگزاس ، با یک شرکت قرارداد تهیه 18 میلیون و 900 هزار دلار برای توسعه ویروس کرونا ویروس برش دهنده واکسین امضا کرد.

بدیهی است که این شرکت باید در تاریخ 20 فوریه یک جفت قفل تهیه کند. G. نیویورک پست می خواهد یک تحقیق بدیع انجام دهد: بازیرانا ، تگزاس ، ویروس کرونا ویروس برش تولید می کند. ">. از نظر مواد کارکنان ، واکسیناتا حق بیمه ای است که پدرشوهر از نیازهای او به دست آورده است. مقامات SALEX ، دقیقاً مانند نظارت ارگانهای مانند چین ، دیگری نیز قوی ترین در کشور مستقر است.

شرکت Dokato Greffex برای قطع ویروس کرونا ویروس واکسات ایجاد کرد که منجر به شیوع آنفلوانزا در ماه آگوست شد. مصر در سن کمتر از 19 سال در CIA-e ایالات متحده انجام شد.

شبیه سازی آموزش "201-Globalno Pandemic Exercise" ،

با مشارکت معاون مدیر مبتنی بر دانش است.

به طور خلاصه ، در ابتدای تئوری شبیه ساز ، ویروس جدید کرونا مورد حمله قرار گرفت ، به prypi از praset خیانت شد و دنباله Tov در گروه کر به خیانت افتاد. در کرجینا ، ویروس استاوا به طور موثر تخمین زد که ویروسی از چووک به چووک ، مقداری آب می تواند به بیماری همه گیر منتقل شود.

"با توجه به شرایط آن زمان ، اعضای کمیته منتخب ایالات متحده در ووهان به دلیل شرکت در تمرینات نظامی جان خود را از دست دادند. در روزهای پیش نویس در آنجا ، اما ورزشهای دیگر به طور کلی در استیاسونیا شرکت نمی کردند ، تزریق به عنوان یک عفونت آنفولانزا پذیرفته شد. "فضای دهکده جهانی".

با این حال،

تحت الشعاع موسسه تحقیقات مخفی در فورت دتریک

این تصادفی نیست ، هدف توجه به اخبار قبل از شارلوت است.

در اوایل ماه اوت ، "نیویورک تایمز" پیام کوتاهی صادر کرد که در آن کارکنان تصمیم گرفتند تحقیقات 67 نوع ویروس را در آزمایشگاه فورت دتریک متوقف کنند.

مرکز کنترل و پیشگیری از باتلاق (CDC) "دستور نهایی" در تحقیقات را صادر کرد ، و Ty Kato از آزمایشگاه "زمان کافی برای پاکسازی آلودگی آب قطره ای" از Nay-visok Sigernost ، Kakwato e و تازی به فورت دتریک. کنترل و جلوگیری از "دستورات" باتلاق (CDC) در طول تحقیقات برای مرکز غیرممکن بود. کاتو در "زمان کافی برای ضدعفونی آب" آزمایشگاه از Nay-visok Sigunost ، Katoe و Tazi به آزمایشگاه وارد نشده است. زمان دورتریک. (پایان)

CDC مشکل ورود به Fort Detrick را تشخیص می دهد.

دهکده پرتز ،

به دلیل سیل ، دستگاه کوگاتو مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، به بیرون صعود کرد و دیوانه شد و به آزمایشگاه آب رسید. تحقیقات با نصب قبل از نصب به پایان رسید و این مituteسسه یک سیستم ضدعفونی کننده شیمیایی جدید ایجاد کرد.

Prez Yuni 2019 CDC اظهار داشت که برنامه ضد عفونی کننده جدید آنچنان مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است. پیچ و مشکلات مکانیکی مصرف آمونیاک را به صورت شیمیایی مانند فناوری بررسی کنید. وسیچکو تووا را به آزمایشگاه در فورت دتریک منتقل کردند.

در مارس سال جاری ، م theسسه مخفی Fort Detrick در این منطقه تاسیس شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد