Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

محدودیت سفر جدید ترامپ خیلی دیر شده تا به نیویورک کمک کند: گزارش CDC

"آنها شکست خوردند، ویروس به نیویورک آمد، و آمریکایی به خاطر شکست دولت مردند."کافیه," گفت فرماندار اندرو کومو.

سر شلیک

Through Mary Papavers

محدودیت سفر رییس جمهور دانلد ترامپ طراحی شده است تا از تاج تاج تاج جدید متوقف شود تا به نیویورک کمک کند، گزارشی که در پنج شنبه توسط مرکز کنترل بیماری و جلوگیری از دولت فدرال آزاد شده توسط مرکز مرکز بیماری

"آنها شکست خوردند، ویروس به نیویورک آمد، و آمریکایی از شکست دولت مردند.فرماندار نیویورک اعلام کرداندرو کومو (d) در پنجشنبه در کنفرانس اخبار به گزارش پاسخ داد.

این حقیقت است.اونا علم رو از دست دادنکار دولت شکست خورده و هنوز شکست خورده اند، "کومو اضافه شد.

ترامپ تا ۱۳ مارس، تقریبا شش هفته بعد از آنکه محدودیت بر توریستان چینی قرار داد، بر اروپایان وارد آمریکا نشد.ولی از ۸ مارس، انتقال اجتماعی NCP در نیویورک شروع شد.سطح شهر بسیار شبیه ویروس کوروناویروس است که در اروپا پخش می شود، نه در اروپا.چین - نشان می دهد که از اروپا پخش شده یا احتمالا از بخش های دیگر ایالات متحده است.

هیچ کدام از سطح‌های نیویورک در مرکز کنترل بیماری و جلوگیری از بیماری در چین با تحقیقات کنندگان مشابه نداشت. این یک پیدا "غیرمنتظر" بود.

در زمانی که محدودیت در اروپا قرار گرفته می‌شود، تحقیقات می‌گوید: «انتقال وارد و اجتماعی Sars-cov-2 قبلاً اتفاق افتاده است.»بیشتر از ۲۳ هزار نفر از pneumonia مردند

آزمایش‌های نیویورک در آن زمان محدود بودند، بنابراین بیشتر پرونده‌های عصبی کورنولی جدید، گزارش گفت.

کومو دوباره اصرار کرده است که ویروس در شهر دور می شود از اروپا، همانطور که توسط تحقیقات قبلی تایید شده است.در یک کنفرانس اخبار پنجشنبه، او گفت گزارش سی‌دی‌سی «مشخصا توضیح می‌دهد چه اتفاقی در نیویورک افتاده.»

کومو گفت بیش از 3900 پرواز از اروپا به فرودگاه بین المللی جان ف. کندی و نیوارک فرودگاه آزاد از ۲ فوریه تا ۱۳ مارس رسید.

رسمی فدرال "هنوز علم را پیروی نمی کنند، دولت هنوز توانایی ندارد، و این رشد است که ما در سراسر کشور می بینیم," گفت کومو.

کومو هشدار داد که "موج دوم" دوم ایالت "دوباره از آرزوهای دیگر" هست که الان با ویروس آلوده شده و به نیویورک برمی گردند.اون بهش میگه "تیراندازی دولت فدرال غیرقابل نیازی دوبار" هست.

میدونی ویروس بدتر از هوس چیه؟اون از گزارشگر پرسید"آمریکا ویروس و غیرقابلیت فدرال را تقسیم کرد.این ویروس است که باعث آسیب بزرگی به این کشور شده است."

ترامپ چند بار به چین متهم کرده که ویروس را در منطقه اش متوقف نکرده، اگرچه مدیریت ترامپ نمی تواند این کار را انجام دهد، در حالی که فقط چند پرونده شناخته شده کوروناویروس در ایالات متحده وجود دارد.

او همچنین دفعه‌بار سرکشی کرده است که با محدودیت سفر میلیون‌ها زندگی را نجات داده است.اما این محدودیت به نظر می رسد کمک محدودیت در نیویورک است و تنها به ملت خارجی درخواست می کنند.شهروندان آمریکایی آزاد هستند که به چین و اروپا برگردند.

به طور مسخره، آمریکایی ها از وارد اروپا به خاطر افزایش در پرونده‌های عصبی تاج جدید در ایالات متحده جلوگیری کردند.پنجشنبه دو هفته ممنوع رو طولانی کنید

انگلیسی اپیدمیولوژی نیل فرگوسون به پوسته هافینگتون گفت که "خیلی از مردم" هزاران زندگی داشته. "در ایالات متحده، رهبران ایالت آنها را نجات دادند، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالا

مطالعه سی‌دی‌سی به داده‌هایی که توسط وزارت سلامتی و سلامتی روانی در نیویورک از ۱ تا ۲۰ مارس جمع شده‌اند، نگاه کرد.

آزمایشگاه آمریکایی، منبع کوروناویروس جدید؟

حکومت سلامتی چین می گویند تعداد پرونده‌های فعالی تهویه تاج جدید برای اولین بار کمتر از 1000 نفر افتاده است.در یک کنفرانس اخبار روزی، یک تحقیقات چینی فرضیه‌ای را تحلیل کرد که عصبی کورنولی جدید از آزمایشگاه‌های آمریکا آمده است.

ما آنلاین را مشاهده کرده‌ایم که پایگاه تحقیقات بیوشیمیایی در فورت دتریک، ماریلند ممکن است منبع کوروناویروس جدید باشد.ایالات متحده جواب نداده، پس ما نمیتونیم قضاوت کنیم.جستجوی منبع ویروس یک مشکل علمی است که هدف آن است از جلوگیری از اتفاقات مشابهی که به انسانها آسیب می دهند.دانشمندان کل دنیا الان سعی می کنند منبع کوروناویروس را پیدا کند.خیلی از نظر های دانشگاه و فرضیه های دانشگاهی در این مسئله تعریف شده اند.این چیزی است که دانشمندان چینی سعی می کنند مدرک علمی برای جلوگیری و کنترل به عنوان پیشنهاد و کنترل دهند، گفت شی ی ی، یک تحقیق دانشمندان موسسه‌ی زیست، دانشمندان چینی دانشمندان.

پیدا کردن منبع ویروس یه کار سختی پر از مطمئن است، گفت شی.او نشان داد که این مطالعه می‌تواند دهه‌ها طول کشید تا به یک نتیجه رسید.او اعتقاد دارد که از الان به بعد جهان باید روی جلوگیری و کنترل عصبی جدید کرونولی تمرکز کند.

نقشه‌های جدید نشان می‌دهند که نابود شدن عصبانی جدید در جامعه‌های رنگ است; رهبران برای جمع داده‌های بهتر می‌خواند

مردم رنگ در سراسر کشور - در شهرستان mutnoma - مسئول غیر مسئول هستند.بار بیماری و مرگ (ارتباط بیرون) برای pneumonia جدید است.

مثال، محققان دانشگاه دانشگاه جان هاپکینز (ارتباط بیرون است) در ایالت‌هایی که اطلاعات نژادی و اقتداری را در مورد پرونده‌های مضنوعی جدید، سیاه‌ها و آمریکایی‌های آفریقایی فقط ۱۳ درصد جمعیت می‌سازند.اما در این ایالات، اقامت سیاه‌پوست‌ها یک سوم از همه مرگ‌ها از عصبانی تاج جدید حساب می‌کنند.

در اوریگن، جایی که پراکنده این پیچیدگی ها بیشتر احتمالاً به دلیل مقدار بالا پرونده های اوریگن اتفاق می افته.

بزرگترین فاصله مشخص این است که لاتینوها 13 درصد از جمعیت دولت و 27 درصد پرونده‌ها را جمع می‌کنند.تفاوت به دلیل بیماری در شهرستان واشنگتن است که تقریبا نیمی از مردم مثبت را آزمایش کردند (لینک بیرون بود) به عنوان ویروس لاتینو شناسایی شد که بیش از دو بار از مقدار اقامت اسپانیایی در شهرستان واشنگتن است.

در موتونا:

سیاه، آبریجینال و دیگر مردم رنگ با 40 درصد پرونده‌های عصبی جدید، اگرچه فقط 30 درصد جمعیت جمعیت است.

به نظر میرسه که مردم لاتینو و آسیایی آمریکایی بیمارستان بیمارستان میشن، بیشتر از اونها به شرایط سلامتی احتمالی گزارش داده اند.

بیشتر مردم که از عصبی تاج جدید می میرند از شرایط سلامتی تاریخی رنج می برند، اندازه زیادی از سیاه‌ها و آمریکایی‌های آفریقایی است.

این فقط شماره نیست

سیاه، indigenous و دیگر افراد رنگ هم احتمال بیشتری دارند که در شغل های عمومی با وجود روبرو شوند.این شهروندان بیشتر احتمال دارند که علائم سختی و بیمارستان شدیدی داشته باشند، به دلیل اتفاق بالاتری از بیماری های تاریخی، نتیجه قرن ها دسترسی نابرابر به مراقبت سلامتی و دسترسی به کار سالم، خانواده و طرح زندگی.

اما مسئولین سلامتی هم هشدار می‌دهند که این تصویر پیدا می‌شود کامل نیست.این به خاطر این است که داده های اقوامی و اقوامی که آزمایش شده، مثبت است، بیمار است، که مُرده است، هنوز اغلب گم شده یا توسط موسسات پزشکی جمع نشده است.رسولان سلامتی عمومی می گویند این اطلاعات در مشورت زمانی و چگونه جامعه باز می‌گردد مهم است.

"این اطلاعات است که ما نیاز داریم سیاست، منابع و چگونه پاسخ دهیم به این pandemic جهانی," گفت وزیر سلامت عمومی ریچل بانک پنجشنبهمتخصص سلامتی پرونده‌ها، پیچیدگی‌ها و مرگ‌های تخته‌ی تاج جدید را به جزئیات معرفی کردند.

"اما این مهم است که تاریخ را درک کنیم که بعضی از مردم آسیب‌آسیب‌آسیب‌تر می‌کند - نه به خاطر انتخاب‌هایی که انجام می‌دهند، نه به خاطر سنشان - بلکه به خاطر اینکه آنها سیاه یا قهوه‌ای متولد شدند," گفت."این فقط داستان برای تقسیم کردن نیست، بلکه داستان برای تقسیم کردن است."

داستان کی رو داریم میگیم

رهبران فرهنگی مخصوص از اتحاد سلامتی اوریگان، اتحاد جامعه‌های رنگ، موسسه سلامتی ابریجینال، و بخش سلامت عمومی موتوما، یک کمیت تحقیقات داده‌ها را رهبران بخش سلامتی و اپیدمیولوژی‌های منطقه راهنمایی کرد که چگونه تعبیر کنند و منتشر کنند داده‌های نژادی و قومی‌ها.

قبل از اینکه اطلاعات آنلاین را آزاد کنید، گروه در چهارشنبه ۲۹ آوریل یک وبینر برای رهبران و رسانه‌ها از مردم رنگ داشت تا در مورد اطلاعات و shortcomings مشخص آن بحث کند.

اون گفت "ما کم کم اول اطلاعات رو دریافت میکنیم".ما اغلب از بیرون جامعه‌مون می‌بینیم.ارتباط برابری سلامتی اوریگان (ارتباط بیرون) در وبینر گفت."این فرصت است که مردم را به یک مکالمه راجع به آنچه داده ها نشان می دهند و آنچه گم شده است."

جونکر اطلاعات اقتصادی و اقتصادی که مربوط به آزمایش NCP در ایالت هستند را شریک کرد.بیشتر از نصف پرونده ها، یا گم شده یا ناشناخته شده.با وجود معرفی در سال ۲۰۱۳ از تلاش «D واقعی» (لینک خارجی) برای تحصیل مجموعه داده های نژادی و اقتداری توسط سازمان های دولتی، شامل وزارت سلامت اوریگان است.

"یک فرصت برای ترفیع و مطمئن شدن جامعه ما در اطلاعات شماره می شود، و ما می توانیم منابعی را که لازم داریم بگیریم," او در جلسه چهارشنبه گفت.

دکتر آندراس لوپز، اتحاد اجتماعی رنگ (لینک بیرون است) به گروه گفت که داده های گمشده قدرت دارد.

"وقتی در مورد اطلاعات فکر می کنیم، در چهارشنبه به شماره فکر می کنیم," گفت.اطلاعات برای تعریف و کنترل دانش استفاده می‌شود.این اطلاعات در مورد اولویت‌های دولت، مالی و پروژه‌ها را پیشنهاد می‌کند."

«داده‌ها به ما کمک می‌کنند که داستان‌های غیرقابل توجه‌تر در مورد آنچه مردم تجربه می‌کنند، نابرابری ساختاری»، گفت."اگر اطلاعات وجود نداره، مرگ است"

کلی گونزالز، یک تحقیق در مدرسه سلامت عمومی اوهوسو-پسو، کلمات لوپز را با پیشنهاد فرصت برای درخواست حق برای شکل این داستان روشن کرد.

"ما به عنوان یک عدد، هیچ احساسی، هیچ داستان فکر می کنیم"او گفت"افرادی که در شهرستان mutnoma کار می کنند، و همکاری برای نسل های آینده، به دلهای مردم ما در این داده ها اعتماد دارند تا سیستم بتواند کمک کند و کمک کند که برتری سفید را شکسته کند."

لین رامپ، یک تحقیق کننده و اپیدمیولوژی در بخش سلامت شهری mutnoma، گفت که بخش سلامت عمومی به فعالیت داده های نژادی و قومی جمع می‌کند چون می‌تواند به عنوان مامور دنبال بیماری دیگر، نژادی دیگر عمل کند.

"مسابقه نقش مهمی در مورد کسی که محافظت شده و مریضه بازی میکنهاین نژاد نیست که این نتایج را تعیین می کند، این تجربه نژادگری است، او گفت.اگر ما بدانیم بیماری کجاست و چه کسی تاثیر خواهد داشت، ما می توانیم از مردم محافظت کنیم.این به ما کمک می‌کند که مردم و پروژه‌ها را حمایت کنیم و نظر ما را در تصمیم گرفتن و تقسیم منابع بیان کنیم."

در یک بریتانیک در پنجشنبه، ۳۰ آوریل آقای جونکی به رسانه‌ها صحبت کرد و از سیستم خواست فرصت را برای نوشتن یک تاریخ حقیقی، شفافیت و تاریخ بگیرد.

"جهان ما هرگز همان نخواهد بود," گفت. "ما باید این فرصت را برای ساختن معماری واقعاً عدالت، سیاست و برنامه‌هایی که با جامعه‌های مهمترین تاثیر دارند، استفاده کنیم و آنها را مرکز تمام تصمیمات ما قرار دهیم."

چیزی که ما میدونیمما نمیدونیم

دکتر ایرن آلفونسو ترودوراو، دانشمند تحقیقات و دانشمند بزرگتری در وزارت سلامتی کونتوم، پروفایل کشور pneumonia تازه را در پنجشنبه در یک بریتانگ معرفی کرد.

همانطور که احتمال بیشتری دارند که در عمومی، سیاه‌ها، سرزمینی‌ها و دیگر مردم رنگ‌ها با سرعت بیشتری آلوده می‌شوند.

به دلیل دسترسی نابرابر به مراقبت سلامتی، اتفاق بیماری تاریخی بالاتر است، به دلیل قرن‌ها دسترسی نابرابر به شغل سلامتی، خانه‌ها و طرح زندگی، سیاه‌ها، مردم indigenous و دیگر رنگ‌ها، احتمالاً بیشتر از عصبانی جدید کوروناویروس می‌میرند، گفت duldulao.

در سطح محلی، تقریبا نصف گزارش آزمایشگاهی از آزمایشات NCP با کشور مشترک می شوند و اطلاعات درباره نژاد و اقوام نادیده می گیرند.

"یعنی ما نمیدونیم کی میتونه آزمایش کنه و کی نمیتونه" گفت"تمام اطلاعات آزمایش ها ماسک های زیادی از تفاوتهایی که ممکنه ببینیم نیستند.ما به اطلاعات قابل اطمینان نیاز داریم تا به آزمایشات که نیاز داریم اعتماد کنیم، جایی که بهشون نیاز داریم."

این تعداد بعضی از منطقه‌های داشی‌بورد منطقه‌ی موتوما را محدود می‌کند، که داده‌ها را نمایش می‌دهد که نه تنها برای pneumonia جدید مثبت نشان می‌دهد، بلکه نتیجه‌های آزمایش را می‌گیرد.دستگاه بر اطلاعات موجود در مورد گروه‌های سن، نژاد و اقوام و جنسی بستگی دارد تا ترند‌های دموگرافیک خاص را نشان دهد.در این هفته، شهرستان همچنین شرایط خونه افزایش داد.

ترودیو کارهای اپیدمیولوژی سرویس بیماری‌های عفونت را تحویل داد، شامل راسل بارلو، کوئین جیان، آلیسون پورتنی و تیلور پینسن، که در طول مصاحبه اطلاعات را جمع کردند و تعبیر کردند، تا رهبران کشور‌ها به عدالت بیشتری باشند.

اطلاعات نشان می دهند که کشور mutnoma دنبال ترند ملی است، ولی جمعیت محلی کوچک است، مخصوصا در مورد بیمارستان و مرگ.ناتوانی آزمایش و مجموعه داده های کیفیت پایین در گزارش های آزمایشگاهی دلیل نگرانی در کشور است، گفت duldulao.

"دوباره، اطلاعات بر اساس کسانی که می توانند آزمایش کنند" گفت.وقتی آزمایش را افزایش کنیم، پرونده های بیشتری و فاصله های بیشتری را می بینیم.

تماس برای عمل

رئیس سلامت عمومی، بانک، به آزمایشگاه ها، دستیاردهنده های سلامت و سازمان دولت دعوت کرد تا تلاش های بیشتری برای جمع اطلاعات در مورد نژاد و اقوام جمع کنند، تا سازمان سلامت عمومی به اندازه ی موقعیت احساس اطمینان داشته باشد در پیشنهادش که در مورد کی و چطور دوباره در بین تغییر

بانک به سیستم پزشکی زنگ زد:

جمع داده های نژاد و اقوام

از هر بیماری بپرس چطور خودشون رو شناسایی میکنن

کلاس استفاده از نژاد، اقوام، زبان و ناتوانی (ارتباط به عنوان ارتباط خارجی)

Priority for color patients

کاهش بازداشتهای آزمایش، شامل دسترسی هزینه یا زبان

"ما باید این کار را در هر آزمایشگاه، هر ملاقات انجام دهیم," گفتند بانکبرای افراد، اگر از شما پرسیده نشد، به مردم بگویید: این منم، این گونه می خواهم راز باشم.

بانک ها به فردی دعوت می کنند که تلاش خود را ادامه دهند، حتی اگر آسمان آفتاب باشد و هوا گرم است.او از همه در جامعه خواست ادامه بده:

فاصله فیزیکی و سلامتی دستی خوب تمرین کن

اگر تفنگ یا تب دارید، اگر علائم بدتر شود، در خانه بمانید و یک دکتر را ببینید.

بانک از کسانی پرسید که ماسک نمی پوشند تا این کار را انجام دهند اگر نتوانند فاصله فیزیکی را از دیگران نگه دارند، ولی stress کرد که این هدایت داوطلب است.

مردم ممکن است سلامتی یا بیماری داشته باشند، استفاده از پوشش صورت را پیچیده کنند.

«راستش، مردم سیاه و قهوه‌پوست نگران چیزی که به آنها درمان می‌شود و آیا به عنوان تهدید می‌بینند، نگران می‌شوند.»"ما می دانیم که این عمل برای بعضی ها سخت تر است و برای بعضی دیگر حق دارند.ما میدونیم که برای بعضی مردم خیلی راحته که دور کار کننما می دانیم که از اعضای خانواده بیماری در ۳۰۰ متر مربع از خانه ها دور شدن از زندگی در آپارتمان های مختلف نسل بسیار آسانتر است."

آزمایشگاه قلعه دیتریش بعد از проверки امنیت شکست خورده بسته شد. تمام تحقیقات تا ابد متوقف شدند.

بعد از آنکه مرکز کنترل و پیشگیری بیماری یافت که سازمان نتوانست استانداردهای زیست امنیت پیدا کند، تمام تحقیقات در آزمایشگاه قلعه دتریک، که سطح بالا از مواد بیماری مانند ابولا را تحت کنترل قرار داد، بی نهایت.

هیچ بیماری عفونت یا بیماری بیرون منطقه اجازه داده شده از موسسه ارتش آمریکا از داروهای بیماری عفونت پیدا نشد.

نگهبان صحبت کننده CDC Vander Linden در جمعه ی ایمیل تایید کرد که CDC در ژوئن امسال یک بازرسی از موسسه نظامی انجام داد و بازرسان چندین منطقه نگرانی در روش عملیات استاندارد طراحی شده برای محافظت از سطح ۳ و سطح ۴ ارگانیسم را شناسایی کردند

مرکز کنترل و جلوگیری بیماری در جولای یک دستور متوقف و متوقف را اجرا کردند.

ثبت آمریکا در برنامه آژانس انتخاب فدرال، که از استفاده و ملک مواد بیماری مراقبت می‌کند، بعد از دستورات گرفتن از مرکز کنترل بیماری و جلوگیری از مرکز استفاده می‌شود.وندر لیندن در ایمیل خودش گفت که تعطیلات موثرتاً همه برگزیدگان بیولوژیکی و سم های ما را از تحقیق جلوگیری کرد.

رئیس‌جمهور سی‌دی‌سی کاترین هارپین در یک ایمیل نوشته است که برنامه‌ی آژانس انتخاب فدرال راجع به اینکه برنامه‌های مانند usamrid ثبت شده یا اقدامات برای اجرای قوانین برداشته شده است.

"همانطور که شرایط نیاز دارند (برنامه انتخاب ماموران فدرال) تمام اقدام مناسب را برای حل کردن هر خلاف قانون نیاز انجام خواهد داد تا به امنیت و امنیت همکاری با ماموران ویژه و سم خاص کمک کند," گفت عادت در یک ایمیل

طبق "وندر لیندن"، این بخاطر دلایل مختلف است، که شامل غیرقابل توافق پروژه‌های محلی و غیرقابل توافق آموزش بازرسی معمولی برای کارکنان آزمایشگاه محافظت بیولوژیکی است.ویندر لیندن در یک ایمیل دنبال کردن گفت که سیستم پاک کردن پاک کردن آب خشکی همچنین شکست خورد استانداردها که توسط برنامه‌ی آژانس انتخاب فدرال مقرر شده است.

«تا امنیت کارمندان ما را بیشتر کنیم، ما لایه‌های زیادی از دستگاه محافظت و پردازش‌های ثابت شده داریم»، گفت.

ون در لیندن نمیتونه بگه وقتی آزمایشگاه می تونه تحقیقاتش رو ادامه بده

"USAID به عملیات کامل برمی‌گردد وقتی برنامه‌های بیولوژیکی ملاقات شود," او در یک ایمیل گفت"وقتی ارتش و مرکز مرکز کنترل و جلوگیری بیماری آمریکا مطمئن هستند که USAID می تواند در امان و همیشه با تمام استانداردها پیروی کند."

از سطح سیل در میه ۲۰۱۸، USAID برای تحصیل سطح ۳ حفاظت زیست امنیت و سیستم‌های جدید دکانتامینگ کار می‌کند.این "پیچیدگی عملیاتی از فعالیت تحقیقات آزمایشگاهی تحقیقات بیولوژیکی در موسسه افزایش می‌دهد" گفت.

در زمان دستورات متوقف و متوقف، دانشمندان استفاده شده با داروهای شناخته می کنند که باعث بیماری مکرولی (همچنین به عنوان تب گیاه یا خرگوش شناخته می شود، بیماری و انسفلیتیس سطح سوم آزمایشگاه بیولایی) کار می کنند.ویندر لیندن گفت که تحقیقات کننده ها همچنین روی ویروس ابولا در طبقه ۴ آزمایشگاه بیولایی کار می کنند.

بین بیماری‌ها، ابولا، ارسینیا pestis (Yersinia pestis) و فرانسیسلا tararimia (taralimia) همگی در لیست برگزیدگان سلامت و خدمات انسان و سم هستند.سه نفر به عنوان ماموران کلاس اول فکر می کنند و تهدید جدی برای سلامت و امنیت عمومی قرار می دهند..

بر اساس کد قانون فدرال، انسفالیتیس کوئین وینزوئولی هم در برنامه انتخاب ماموران فدرال است.

موسسه نظامی در حال مطالعه کردن هر معامله‌اش برای تصمیم گرفتن تحت تاثیر قرار می‌گیرد.ویندر لیندن گفت کارهای USAID خارج از آزمایشگاه انتظار ندارد که تأثیر داده شود، شامل ویروس ابولا.

«ما نزدیک با سی‌دی‌سی کار می‌کنیم تا مطالعه‌های ادامه‌گیری در آزمایشگاه‌های کنترل بیولوژیکی‌ها تحت نظر مناسب تمام شود و حیوانات تحقیق ادامه می‌دهند که در طبق تمام قوانین مراقبت می‌شوند»، او در یک ایمیل گفت."اگرچه اکثر تحقیقات مریید در ایالات متحده در حال حاضر دارد، این موسسه کار های مهم تشخیص کلینیکی خود را ادامه خواهد داد و هنوز قادر خواهد بود که مهارت پزشکی و disciplinary ضروری را برای حمایت واکنش به تهدید بیماری عفونت یا دیگر اضطراری تحویل دهد."

بر اساس کد قانون فدرال، که همچنین برنامه های آموزش، ثبت و حفاظت زیستی نیاز دارد، ثبت برنامه خدمت مخفی فدرال می تواند برای حفاظت از سلامت و امنیت عمومی متوقف شود.واضح نیست که این دلیل استفاده کردن است یا نه.

این کد همچنین به وزارت سلامتی و خدمات انسانی مرکز کنترل بیماری و جلوگیری حقوق بازرسی از هر موقعیت و ثبت بدون prior notice می دهد.در یک ایمیل، van der Linden گفت که مرکز کنترل بیماری و جلوگیری از بیماری ها در سال گذشته میلادی متحده آمریکا را چک کرده اند، هر دو ناشناخته و برنامه ریزی شده است.

وندر لیندن گفت که ما مورید برای پیروزی از نیازهای ارتش و سی.دی.سی. کار میکنه و تأخیرش رو بالا ببره

«در حالی که ماموریت تحقیقات موسسه مهمتر است، امنیت نیروهای کار و جامعه مهمتر است»، گفت. «USAMRIID فرصت را برای درست کردن ناتوانی‌ها، بر قوت‌ها بنیاد می‌گیرد و بنیاد قوی‌تر و امن‌تر برای آینده ایجاد می‌کند.»

همانطور که ترامپ گفت، تجارت چین روی کوک است و آزمایشگاه در فورت دتریک خودش را در وسط پیدا کرد - کوروناویروس

اول از رسمی های ایالات متحده و کشورهای دیگر به افتیدمیولوژی ها، این سوالی است که مردم عمیق فکر می کنند.

این مشکل جلوهای تجارت بین چین و ایالات متحده را به وجود آورد.اگر از رئیس جمهور دانلد ترامپ بپرسید، او ممکن است بگوید که سال-کوو-۲ احتمالا از چین origin شده است، و اولین پرونده‌های عصبانی تاج جدید در چین ظاهر شد.طبق مطبوعات مربوط به رسانه‌های متحده، او و دیگر رسانه‌های آمریکا ادعا می‌کنند که ویروس از یک آزمایشگاه در وهان آغاز شده است.این مقاله دکتر مایکل رایان رو اعلام کرد که رئیس اضطراری بود

ولی از رسمی چینی و بعضی دانشمندان چینی بپرس، و جوابشون به فاصله ما تأثیر خواهد داد.

در طول ماه‌ها، حتی قبل از اینکه شهرستان ماریلند و فردریک اولین پرونده‌های بیماری دماغ خود را اعلام کنند، رسمی چین پیشنهاد دادند که این کوروناویروس در فورت دتریک ساخته شده است.

اول، توطئه ادعا می کند که سربازان در طول بازی های ارتش جهانی در اکتبر در نزدیک فورت دتریک آموزش داده اند.اما بر اساس بخش دفاع آمریکا این پرونده نیست

در پاسخ به سوالات درباره این گزارش، وزیر دفاع مارک اسپیر گفت که این گزارش توسط رسمی های دولت چین "کاملا مغزبی و بی پاسخ است".

اسپرر و دیگر رسمی دولت‌ها "مسئولیت دولت چین‌ها را تکرار کردند که در یک مرحله اول این تهدید را حل کنند، و lack of transparency in the early days of the coronavirus outbreak, which is irresponsible and does not contribute to the fight against the pandemic facing the world today," گفت این وب‌سایت

اما حالا تئوریست‌های توطئه‌گیری و رسمی‌های چینی توجه خود را به هدف دیگر برگردانند: موسسه ارتش آمریکا داروهای بیماری عفونت در فورت دیتریک.

در جولای ۲۰۱۹، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در مورد استفاده از آن گفتند که آزمایشگاه مسئول ویروس است.

«این کاملا اشتباه است»، رئیس جمهور تحقیقات پزشکی و توسعه ارتش آمریکا لوری سالواتور، در یک ایمیل به نامه اخبار نوشته است."USAID در تحقیقات تجاوز نیست."

Usamerid آزمایشگاه دفاع بیولوژیکی ارتش است که بیولوژن های سطح بالا مانند ویروس ابولا را مطالعه می کند.ماموریتش اینه که از سربازهای آمریکایی که توی خونه و خارجی خدمت میکنن محافظت کنه

رئیس وزارت خارجی چینی Zhao Lijian یه مقاله در مورد "تحقیقات جهانی" در مورد "تحقیقات جهانی" در مورد یه وبسایت کانادایی که معمولاً توطئه ها رو اخطار میکنه، شامل کسانی که علیه ایالات متحده هستند.زائو یه ارتباط رو شروع کرده که این ویروس ممکنه از فورت دیتریش اومده باشهاز آن زمان، ارتباط تحقیقات جهانی از بین رفته است.

جین کانرونگ، Vice president of Renmin University of China, School of International Studies, and others questioned the suspension of USAID, the rise in evali associated with the use of electronic cigarettes or vaporization products, and the advance of the flu season, according to an article in the global times, a Chinese media.یک مقاله در روزگار مردم، یک وبسایت پروپاگاندا چینی، ۱۰ سوال را که ایالات متحده باید جواب دهند، منتشر شده است. سومین سوال این است که چه اتفاقی برای توسعه بین المللی افتاده است.

یه نقشه نشون میده که مردم وقتی آزمایشگاه باز شد فرار کردنداین درست نیستاگرچه بعضی از جمعیت فردریک از بازگشت آزمایشگاهی ناراحتی را نشان دادند، مردم فرار نکردند.

توطئه‌های دیگر پیشنهاد می‌دهند که در کنترل فردریک پرونده‌های بیشتری وجود دارد به خاطر نزدیکترین نزدیکترین فورت دیتریک.این درست نیستافسانه‌هایی درباره‌ی استفاده از ما و عصبانی تاج جدید به رسانه‌های چینی و رسانه‌ها محدود نیستند.مانیلا تایمز (Manila Times) در فیلیپین، همچنین تعدادی از مقاله‌های توصیف‌کننده‌ای که نشان می‌دهند که ویروس توسط USAID ساخته شده است، همانند سایت‌های دیگر که شامل ردdit است.

ساعت 5 صبح شروع میشهدر سه شنبه، 1114 پرونده‌های عصبی تاج جدید در کنترل فردریک اتفاق افتاد.شاهزاده جورج بزرگترین تعداد پرونده در ماریلند با 7831 پرونده دارد.شهرستان مونتگومری با 5541 پرونده تعقیب شد.

اولین پرونده‌ی pneumonia تاج جدید در شهرستان فردریک در ۱۶ مارس اعلام شد.

برنامه Usamrid

در ۱۵ جولای، مرکز کنترل بیماری و جلوگیری از بیماری نامه پایان برای استفاده از استفاده فرستاد و ثبت نامه‌اش را با آژانس انتخاب فدرال بعد از بازرسی سازمان سلامتی در ژوئن متوقف کرد.

در زمان بستنی، تحقیقات‌کنندگان USAID، طبق محل اخبار ویروس‌های ابولا و بیماری‌های ایبولا را مطالعه می‌کردند که باعث می‌شود تاراریمیا، بیماری و انسفالیتی equine veneزوئولا باشد.بر اساس مقاله اخبار، هیچ بیماری عفونت‌کننده‌ای بیرون منطقه‌ای که در ایالات متحده قادر شده‌اند پیدا نشده است.

گزارش inspection obtained by the "news post" found two loopholes leading to the closure.نتیجه این دو تخلیه درست شدهولی سرهنگ عزیزم کوکس به اخبار گفت که این یک کلمه "بار" بود و گفت که به خاطر گلوله‌ها آشکار نشده است.

وقتی این گلوله ها کشف شدند، فرمانده سابق USAID دستور داد تحقیقات سطح بالا را متوقف کند.این قطع داوطلب قبل از ایستگاه رسمی سی.دی.سی اتفاق میفته و سفارش رو متوقف میکنه

بر اساس گزارش، علاوه بر این تجاوز، پنج تجاوز دیگر از قانون فدرال در زمان بازرسی های سی.دی.سی اتفاق افتاد.این شامل غلطی سیستماتیک برای اجرای امنیت بیولوژیکی و محدودیت، مانند پشتیبانی برای باز کردن در اتاق اتاق خودکار و حذف کردن تلف بیولوژیکی است.

"اونا این کار رو با تکذیب قانونها انجام ندادند," به اخبار پوست "کوکس" گفت.اونا به دلیلی این کار رو کردن و فکر کردن منطقیهولی منظورم اینه که هنوز با پرونده‌های عملیات استاندارد قابل تعادل نیست."

یکی از نگرانی این است که سیستم دکانتامینگ آب است که USAID از آن استفاده می‌کند چون سیستم دکانتامینگ گرمایش توسط سیل آسیب شده است.

از آن زمان، آزمایشگاه مشکلات را با سیستم دکانتامینگ خود حل کرده و اجازه داده است تا پایان مارس عملیات کامل را دوباره ادامه دهد، شامل بازسازی مامور انتخاب فدرال خود ثبت کند.

"USAID personnel laboratory has retrieved and established a new thermal decontamination system, which was inspected and approved by the Centers for Disease Control and Prevention in November 2019," سالvador said in an email

Usamerid در حال حاضر ویروس Sars-cov-2 را توسعه می کند، که باعث عصبی کورنولی جدید می شود، شامل تکرار و پاک کردن ویروس برای شناسایی آینده.بر اساس پوست فیسبوک کاربرد usamrdc، usamrid همچنین دارای مختلف درمان مولکول کوچک‌ها را تحقیق می‌کند که می‌تواند به پیدا کردن درمان ممکن کمک کند.

آزمایشگاه همچنین آنتی‌بودی از بیماران با سندرم نفس شدیدی شدید دریافت کرد.SARS به دلیل ویروس COV SARS، که ژنتیکی شبیه ویروس است که باعث عصبی کوروناویروس جدید می شود. بر اساس پوست usamrdc، این آنتی‌بودی‌ها برای اینکه ببینند چگونه واکنش می‌کنند به Sars-cov-2، مطالعه می‌شوند.

Usamrid هم بخشی از یک مطالعه قبلی بود.راموزومواد اول در ابولا هدف گرفته شده، ولی الان به عنوان یک درمان ممکن برای بیماران با رنج تاج جدید آزمایش می‌شود.