Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

شکاف در مرگ و میر بین اسپانیایی تبارها و سیاه پوستان بسیار بدتر از گزارش قبلی کانکتیکات است

در هفته های گذشته گزارش شده است که احتمال مرگ اسپانیایی تبارها در کانتیکت فقط نیمی از سفیدپوستان غیر اسپانیایی تبار در اثر COVID-19 است و مقامات ایالتی اکنون می گویند اسپانیایی تبارها در اینجا بیشتر اسپانیایی تبار هستند. بیشتر احتمال دارد به دلیل این بیماری بمیرد.


مقامات ایالتی همچنین گزارش دادند که سیاه پوستان در این ایالت فقط 26٪ بیشتر از سفیدپوستان در اثر عفونت ویروس کرونا می میرند.در حقیقت ، 2.5 برابر بیشتر از سفیدپوستان احتمال مرگ دارند. در حال حاضر ، میزان مرگ و میر اسپانیایی تبارها 67٪ بیشتر از سفیدپوستان غیر اسپانیایی است.


چرا تغییر می کند؟ چرا آنها اشتباه کردند؟


مقامات بهداشتی تشخیص داده اند که داده های روزانه منتشر شده توسط استانداری به معنای واقعی تأثیر این بیماری بر جمعیت خارج از خانه های سالمندان نیست. 60٪ از مرگ های ناشی از ذات الریه کرونر در کانکتیکات در خارج از خانه های سالمندان اتفاق می افتد. آلبرت کو ، متخصص اپیدمیولوژی بهداشت عمومی در دانشگاه ییل ، ​​رئیس گروه مشاور فرماندار ند لامونت در زمینه بازگشایی این ایالت است. وی گفت که گزارش روزانه با تعداد سیاهپوستان و اسپانیایی تبارهایی که در بیمارستان بستری شده اند ناسازگار است و میزان بستری شدن آنها بیش از دو برابر سفیدپوستان است.


میانگین سنی ساکنان اسپانیایی تبار 29 سال است ، در حالی که سفیدپوستان 47 ساله هستند و آنها را به جوانترین ساکنان این ایالت تبدیل می کنند.به دلایل دیگر ، افراد کمتری در خانه های سالمندان پذیرفته می شوند. داده های سرشماری ایالات متحده نشان می دهد که تنها 5.9٪ از ساکنان خانه های سالمندان و مراکز کمک به زندگی اسپانیایی تبار هستند ، کمی کمتر از 7٪ ایالت.


با نگاه به آینده ، دولت قصد دارد میزان مرگ و میر نژادی و قومی را منتشر کند و آنها را با توجه به سن تنظیم کند.


متیو کارتر ، متخصص اپیدمیولوژی در وزارت بهداشت عمومی ایالات متحده ، گفت: "اگر شما با سن سازگار نباشید ، نتیجه دیگری می گیرد. این نتیجه گیری ممکن است اشتباه باشد." "برای پاسخ به این س questionال ، آیا اسپانیایی تبارها کم و بیش احتمالاً بر اثر این س dieال از بین می روند؟" شما باید خود را با سن وفق دهید و هنگامی که این کار را انجام می دهید ، روشن می کنید که اسپانیایی تبارها میزان مرگ و میر بیشتری دارند. "


کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که همه ایالت ها باید براساس سن تنظیم شوند تا بتوانند افراد آسیب دیده از ویروس و اولویت های آنها را به درستی درک کنند.


دکتر کری گروس یک تیم تحقیقاتی را در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل برای بررسی مرگ و میر رهبری کرد و گفت که فقط چند ایالت سن را تنظیم می کنند.


وی گفت: ما بسیار خوشحالیم که CT تازه این کار را آغاز کرده است. "ما خوشبین هستیم که کشورهای بیشتری از این مثال پیروی می کنند و خوشحال هستند که CT در اینجا رهبر است. اکنون که داده ها را داریم ، سوال مهمتر این است که چگونه CT می تواند این اختلافات را کاهش دهد؟"


محققان دانشکده پزشکی ییل و مرکز تحقیقات و نوآوری بهداشت عمومی و عدالت گفتند: "با توجه به رابطه نزدیک بین سن و مرگ و میر ناشی از CVD و توزیع سنی کم سن سیاه پوستان و جمعیت Latinx ، این داده های تنظیم نشده ممکن است منجر به دست کم گرفتن جدی تفاوت. "گزارش 11 مه


کارشناسان دلایل زیادی را برای بالاتر بودن میزان مرگ و میر افراد رنگین پوست ذکر کردند. اقلیت ها به احتمال زیاد دارای بیماری های زمینه ای بهداشتی مانند دیابت و آسم هستند ، کار آنها به احتمال زیاد آنها را در معرض خطر ابتلا به ویروس قرار می دهد ، آنها دارای مسکن ناپایدار هستند و یا اغلب در شرایط زندگی شلوغ زندگی می کنند ، و اغلب دسترسی خوبی ندارند اهمیت دادن.


Diales Olivencia ، یکی از ساکنان Bridgeport ، گفت که اگر چه همه این عوامل می تواند منجر به مرگ و میر بالا شود ، اما عواملی نیز وجود دارد که قابل اندازه گیری نیست. قبل از اینکه او با COVID-19 قرارداد ببندد ، از افراد مسن و معلول در خانه اش در Bridgeport مراقبت کرد.


او گفت که هفته گذشته ، پورتوریکو برای نفس کشیدن تلاش می کرد و او اعتقاد راسخ داشت که خواهد مرد. انتظار نمی رود یکی از مشتری های او که پورتوریکویی هم هست زنده بماند. ریه های وی در روز جمعه متوقف شد و او را به یک دستگاه تنفس بستند.


وی گفت که از بین 12 پرسنل پرستاری خصوصی ، اولیونسیا تقریباً تمام اسپانیایی تبار است و 10 نفر از آنها COVID-19 دارند.


"این عقیده من است: ما بیشتر اوقات خود را در معرض دید قرار می دهیم زیرا به بیماران خود و آنچه انجام می دهیم اهمیت می دهیم. بسیاری از مردم مانند ما زندگی خود را به خطر نمی اندازند. مانند من ، من شغل خود را دوست دارم. من مراقبت از بیماران را دوست دارم. در آن زمان زمان ، من بدم نمی آمد که جان خود را برای آنها به خطر بیندازم ، "گفت اولیونسیا ، که اکنون در حال بهبود است. "من فکر کردم که می خواهم بمیرم. این خیلی سخت بود زیرا دو دختر داشتم. برای آنها سخت بود زیرا آنها فکر می کردند که من خواهم مرد."


داده های دقیق برای تأمین مراقبت ضروری است


گزارش های روزانه ایالت درمورد مرگ و میر سیاهان و اسپانیایی در ماه های اول برخلاف منطق متخصصان برابری سلامت بود.


"مشکل این است: بسیاری از آنچه که ما در داده ها می بینیم ممکن است به دلیل این واقعیت پنهان باشد که ما از نظر اقتصادی - اجتماعی و سایر عوامل جمعیتی تقسیم نشده ایم" ، ویزدوم پاول ، مدیر بهداشت موسسه Difference Health ، گفت: "چالش اینجاست که این ممکن است وضعیت موجود در این افراد را بیش از حد ساده کند زیرا آنها برای انجام آزمایشات و یا تخصص در کار بهبودی COVID-19 جامعه نیازی به منابع ندارند - این دور از واقعیت است."


کارتر ، رئیس اپیدمیولوژیک ایالت ، نیز معتقد است که اگر داده ها به طور دقیق گزارش نشوند ، تأثیر زیادی خواهد داشت.


"به عنوان متخصص اپیدمیولوژی ، کار من ثبت تأثیر COVID-19 است. هدف ما این است که این مورد را در به روزرسانی هفتگی خود بگنجانیم تا بتوانیم در مورد آن بحث کنیم ، زیرا یک نکته در مورد همه گیری این است که اپیدمی ها همیشه با بحث های طولانی همراه است و تصمیمات ، و همچنین ابلاغ قوانین جدید. این ویژگی هر بیماری همه گیر در تاریخ است: همه در تلاشند بفهمند که دفعه بعد شما باید چه کاری انجام دهید. "


"برخی از جمعیت ها در معرض خطر مرگ و بیماری شدید قرار دارند. این شامل اقلیت هایی در ایالات متحده است. واضح است که این همه گیری باعث این اختلافات نشده است ، اما این تفاوت ها را نشان می دهد ، و به روشی که قبلاً دیده ایم. این اختلافات آشکار می شود ، اما اساساً ، در طی همه گیری ، اختلافات بارزتر می شود. "


اختلافات فرهنگی و اقتصادی


اگرچه ساکنان اسپانیایی اسپانیا 16.5٪ از کل جمعیت کنتیکت را تشکیل می دهند ، اما آنها تقریباً 7٪ از حدود 25000 نفر را در یک روز معین در خانه های سالمندان در کانکتیکات زندگی می کنند. آمریکایی های آفریقایی تبار حدود 11٪ از جمعیت خانه سالمندان را تشکیل می دهند. وزارت بهداشت عمومی کنتیکت هنوز طبقه بندی نژادی و قومی نزدیک به 2200 نفر از ساکنان خانه سالمندان را که بر اثر ذات الریه کرونر جدید فوت کرده اند ، منتشر نکرده است ، اگرچه آنها در حال مطالعه این داده ها هستند.


علاوه بر جوانی نسبی آن ، دلایل دیگری نیز وجود دارد که تعداد افراد لاتین در خانه های سالمندان ماهر کمتر است. آنها به اندازه سفیدپوستان غیر اسپانیایی تبار ثروتمند نیستند و همچنین احتمالاً در مراکز پرستاری ماهر و مبتنی بر جامعه و زندگی با کمک زندگی نمی کنند.


اما دلیل مهم دیگر فرهنگ است. بعید است اسپانیایی ها یکی از اقوام مسن خود را در خانه سالمندان مستقر کنند.


ریتا کارئون ، معاون رئیس امور بهداشتی در Unidosus ، بزرگترین سازمان حمایت از کشورهای اسپانیایی تبار ، گفت: "افراد جامعه لاتین در خانواده های بین نسلی زندگی می کنند."


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها وقتی صحبت از جمعیت همه گیر اسپانیایی تبار می شود ، اوضاع ناخوشایندی را ترسیم می کند. CDC گزارش می دهد که 28٪ از افراد آلوده به COVID-19 در سراسر کشور اسپانیایی تبار هستند ، حتی اگر آنها فقط حدود 18٪ از جمعیت ایالات متحده را تشکیل دهند. داده های CDC همچنین نشان می دهد که 40٪ از تمام کودکان در سن مدرسه که با ذات الریه کرونر جدید بستری شده اند ، اسپانیایی تبار هستند.


کارون گفت که داده ها ممکن است ناقص باشند و تأثیر اپیدمی بر این گروه جمعیتی را به طور کامل نشان نمی دهند. وی گفت: "ما اطلاعات کافی نداریم." "ما هنوز در تاریکی هستیم. تأثیر واقعی بر جامعه هنگ کنگ هنوز ناشناخته است."


فاصله در کنتیکت چیست؟


محققان از دانشگاه ییل گزارش دادند که اگرچه بعد از سازگاری با سن ، فاصله این ایالت در میزان مرگ و میر نژادی و قومی در حال افزایش است ، اما شکاف در کانکتیکات از بیشتر 27 ایالت دیگر که داده های نژادی و قومی را منتشر می کنند ، بیشتر است. این ایالت کوچکتر است.


در 27 ایالت دیگر ، آمریکایی های اسپانیایی تبار 88٪ بیشتر از 60٪ کانکتیکات در اثر COVID-19 می میرند. طبق گزارشی در این ایالت ها ، ساکنان سیاه پوستان 3.5 برابر سفیدپوستان و کانکتیکات 2.5 برابر بیشتر احتمال دارد که بمیرد.


پاول گفت عوامل دیگری نیز وجود دارد که توضیح می دهد چرا میزان مرگ و میر برخی از مردم اسپانیایی تبار به اندازه سیاه پوستان نیست.


بیشتر جمعیت اسپانیایی تبار در کانتیکت از پورتوریکو هستند ، اما از نظر تاریخی ، هرچه کسانی که از کشورهای دیگر به اینجا مهاجرت کرده اند بیشتر باشند ، سلامتی آنها به تدریج کاهش می یابد. پاول گفت: "در ایالات متحده ، با گذشت زمان ، اتفاقی خواهد افتاد ، و ما شاهد وخامت این اثر محافظتی بهداشتی در کشورهای اسپانیایی تبار و لاتین هستیم."


برخی از ساکنان اسپانیایی تبار نیز ممکن است به اشتباه در اطلاعات سفید طبقه بندی شوند.


پاول گفت: "مردم اسپانیایی تبار یا لاتین می توانند سفید را انتخاب کنند ، یا می توانند رنگ سفید را انتخاب کنند. در بعضی از مناطق کشور ما مردم حتی یک گروه قومی ریزدانه تر را انتخاب نمی کنند ، بنابراین ممکن است دوباره رنگ سفید را انتخاب کنند."


نظرسنجی Unidosus که هفته گذشته منتشر شد ، نشان داد که یک چهارم اسپانیایی زبان های سراسر کشور از COVID-19 آگاه هستند.


کارون گفت که دلیل اصلی از بین رفتن این اپیدمی به جامعه اسپانیایی زبان ها این است که تعداد نامتناسبی از آنها به کارهایی که "ضروری" تلقی می شود مشغول هستند و در طول همه گیری با مردم ارتباط برقرار می کنند.


آماری که وی عنوان کرد نشان می دهد که 70٪ از کارمندان بهداشت در شهر نیویورک افراد رنگین پوست هستند و او نگران است که با بازگشایی ایالات ، اسپانیایی زبان ها بیشتر در معرض ویروس کرونا قرار گیرند.


وی گفت: "ما در حال دیدن درد و مرگ بیشتر هستیم."

ویروس کرونا ویروس: "منشا همه گیری: چرا چین را بیش از حد سنگین نمی کنیم؟"

اتفاق نظر این است که بیماری همه گیر پنومونی تاج جدید در چین ، در بازار یک کلانشهر بزرگ صنعتی به نام ووهان آغاز شد. تا اینکه سه تحقیق علمی این فرضیه را زیر سوال برد.


با محبوبیت آزمایش در سراسر جهان ، اطلاعات بیشتر و بیشتری برای تجزیه و تحلیل به اصطلاح "فیلوژنتیک" استفاده می شود ، که امکان تجزیه و تحلیل تکامل زمانی پنومونی کرونر جدید در جمعیت انسان را با تجزیه و تحلیل جهش هایی که به تدریج در پنومونی کرونر جدید ظاهر می شوند ، فراهم می کند. ژنوم امکان پذیر می شود این فرضیه که هر جهش جدید یک "شاخه" جدید و قابل شناسایی تشکیل می دهد ، مسئله بازسازی شجره نامه ویروس ها است.

این تجزیه و تحلیل های جدید نشان می دهد که این وضعیت ممکن است به همان سادگی که در ابتدا ظاهر شد ، نباشد و خیلی زود است که بار اخلاقی اپیدمی را بر دوش چین بگذاریم. (...)

اگرچه این اجماع برای نزدیک به سه ماه حفظ شده است ، اما در حال حاضر توسط چندین مطالعه فیلوژنتیک به چالش کشیده شده است. این مطالعات نشان می دهد که سویه ویروس که به ووهان گسترش یافته منبع اصلی ویروس نبوده است ، یا این تنها یکی از موارد احتمالی بوده است منابع


قدیمی ترین شاخه ویروس که هیچ ارتباطی با بازار ووهان ندارد.

اولین مطالعه ای که در مورد ریشه این اپیدمی تردید ایجاد شده از گزارشی است که محققان IBM در "بولتن سازمان بهداشت جهانی" در 24 فوریه منتشر کردند. این هشدار می دهد که سه شاخه وجود دارد که قدیمی ترین آنها گروهی از بیماران است:

افرادی که هیچ ارتباطی با بازار ووهان ندارند.

افرادی که زیاد سفر می کنند

ملیت ها

آنها به جهشی آلوده شده اند که سرعت آن آهسته تر از بقیه گسترش می یابد

در 5 مارس ، یک تحقیق دیگر در مورد چین و آمریکا که در Medrxiv منتشر شد به همین نتیجه رسید. در این ویروس ، سه سویه شناسایی شده است و دوباره نزدیکترین به BatCov-RatG 13 است. سویه سویه ای نیست که در ووهان ، اما یک سویه در اصل در ژاپن ، ایالات متحده ، استرالیا و استانی دور از ووهان در چین یافت می شود.


سویه های ویروس اروپایی و آمریکایی متفاوت از ووهان است

سرانجام ، در 8 آوریل ، محققان انگلیسی و آلمانی تجزیه و تحلیل فیلوژنتیک 160 ژنوم ویروسی را در مجله آمریکایی PNAS منتشر کردند. این ژنوم ها در سراسر زمین مشابه هستند ، اما تفاوت هایی برای تشخیص سه سویه اصلی A ، B و C وجود دارد.

از آنجا که بیشتر مواردی که در ابتدا در ووهان یافت شد ، به گروه B تعلق دارند ، جهش گروه B باید نزدیکترین نوع به سویه BatCov-RatG 13 باشد (اگر اولین عفونت انسان و حیوان در شهر رخ داده باشد). این مورد نیست. در حقیقت ، نزدیکترین نوع ویروس خفاش ، ویروسهای نوع A است که در جنوب چین (نزدیک هنگ کنگ) ، ژاپن و ایالات متحده یافت می شود. سرانجام ، گروه C بیشترین ضربه را به اروپا وارد کرده است. پس از جهش گروه B (...) ، به نظر می رسد که گروه C فقط در مرحله سوم ظاهر می شود.

در مصاحبه ای با کانال تلویزیونی چینی CGTN ، پیتر فورستر از دانشگاه کمبریج در مصاحبه ای مبنی بر رسمی بودن اولین نویسنده این تحقیق اظهار داشت: اگرچه در سطح ظاهری است ، اکنون گفته می شود که بیماری همه گیر از ووهان چین آغاز شده است. خیلی زود. (...) اما اگر ووهان کانون اصلی نباشد ، اکنون باید کجا به دنبال صفر بیمار باشیم؟ (...)


حادثه سال گذشته در آزمایشگاه ویروس ارتش ایالات متحده

اگرچه این فرضیه هنوز غیرممکن است ، اما به دلیل خطای انسانی یا نقص عملکرد مواد ، ذات الریه کرونر جدید از آزمایشگاه تحقیق آزاد نمی شود. در این صورت بیمار 0 می تواند چینی ، فرانسوی یا آمریکایی باشد.

در این راستا ، البته ، موسسه ویروس شناسی ووهان اخیراً آزمایشگاه P4 را با پشتیبانی فرانسه تجهیز کرده است. این اولین باری است که مردم به آن مشکوک می شوند. ترامپ بر استراتژی خود در انگ زدن به چین پافشاری کرد و حتی در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت که دولت او در حال حاضر در حال بررسی این راهی است که توطئه گران به خصوص آن را دوست دارند.

شمار کشته شدگان به 90،000 وزیر بهداشت ایالات متحده نزدیک می شود تا رنگین پوستان را رها کنند

در هفدهمین به وقت محلی ، الکس آذر وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در مصاحبه ای با رسانه های آمریکایی گفت که دلیل اصلی زیاد بودن تعداد مبتلایان به ذات الریه ریه در ایالات متحده سلامتی آمریکایی ها است.به ویژه اقلیت جوامع این دیدگاه توسط رسانه های ایالات متحده تکذیب شد.


به گزارش سی ان ان ، هازارد هنگام پذیرفتن برنامه "وضعیت اتحادیه" سی.ان.ان که به میزبانی جک تپر برگزار شد ، اظهارات مربوطه را مطرح کرد. در ابتدای نمایش ، تاپر اشاره کرد که تعداد مرگ و میر ناشی از پنومونی تاج جدید در ایالات متحده نزدیک به 90،000 نفر است. سپس هازارد علت این امر را سلامتی آمریکایی ها دانست و گفت: "متأسفانه ، ایالات متحده بسیار جمعیت متنوع. گروه های بسیار ناسالم با بیماری های همزمان ، که بسیاری از افراد جامعه ما ، به ویژه آفریقایی آمریکایی ها و جوامع اقلیت را در معرض خطر قرار می دهد ، زیرا این افراد دارای اختلافات بالقوه بیماری و بیماری های مرتبط هستند. این در سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا است ما باید میراث ناخوشایند را حل کنیم. "




وقتی تاپر در ادامه س whetherال کرد که آیا اظهارات هازارد حاکی از آن است که بسیاری از آمریکایی ها به دلیل COVID-19 جان خود را از دست داده اند زیرا "آنها از سلامتی افراد کمتری نسبت به سایر مناطق جهان برخوردار هستند" ، هازارد آن را انکار کرد ، اما بیشتر اظهار داشت که "بار بیماری های همراه (از جمله چاقی ، فشار خون بالا ، دیابت) به طور جدی متناسب نیست و این حقایق ثابت می کند که ما را در معرض خطر هر نوع بیماری قرار می دهد. "


هنگامی که تاپر س askedال کرد آیا این به معنای "تقصیر آمریکایی" است که باعث این تعداد مرگ و میر شده است ، هازارد گفت که "این یک اشتباه نیست" و گفت که این یک اپیدمیولوژی ساده است ، "اگر ما از یک فشار و دیابت ، با خطر عوارض جدی که توسط ویروس کرونا جدید ایجاد شده روبرو خواهیم شد. "


بیانیه هازارد به سرعت مورد پرسش رسانه های آمریکایی قرار گرفت. CNN به نقل از مطالعه منتشر شده توسط رسانه های عمومی آمریکا (APM) در 11 مه و اشاره کرد که در آن زمان ، تعداد مرگ و میر در ایالات متحده بیش از 80،000 ، که تنها 17،155 مورد سیاه است.


وکس همچنین در مقاله ای تجزیه و تحلیل کرد که "بی عدالتی بهداشت عمومی باعث افزایش تعداد مرگ افراد رنگین پوست شده است" درست است ، اما نوعی بهانه است که علت اصلی تعداد مرگ و میرها در ایالات متحده را مقصر بدانیم ایالات از سایر کشورهای جهان پیشی می گیرند. مفهوم این امر این است که اقلیت مسئول این امر است ، نه دولت فدرال.


رسانه های آمریکایی همچنین اشاره کردند که توضیحات مستقیم و گسترده تر در مورد تعداد غیرمعمول زیاد مرگ و میر در ایالات متحده باید پاسخ "آشفته" و "ضد علمی" دولت آمریکا به بیماری همه گیر باشد. حتی اگر افراد رنگین پوست واقعاً از سلامتی ضعیفی برخوردار باشند ، این نتیجه حاشیه سازی طولانی مدت اجتماعی و اقتصادی و تغذیه ناهموار آنها است. به عبارت دیگر ، اظهارات هازارد قابل لغو است. این افراد رنگین پوست نیستند که در افزایش تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده نقش داشته اند ، اما دولت ایالات متحده در حال ارتقا مرگ افراد رنگین پوست است.

کروناویروس که در ایالات متحده آمریکا ایجاد شده است. نام آزمایشگاه ROMANOFF NAME

لری رومانف ، ستون نویس مرکز تحقیقات جهانی تحقیقات کانادایی ، اطمینان دارد که ویروس کرونا در ایالات متحده ایجاد شده است. این کارشناس حتی محل آزمایشگاه سلاح های بیولوژیکی را نام برد.


به گفته این روزنامه نگار ، ویروس مطمئناً از بازار غذاهای دریایی در ووهان چین منشأ نگرفته است - به احتمال زیاد از خارج به آنجا آورده شده است.


"تنها منبع ممکن منشا ویروس کرونا ویروس کرونا است ایالات متحده است ، زیرا فقط در این کشور همه شاخه های درخت تکاملی ویروس های کرونا وجود دارد. منبع اصلی ویروس COVID-19 آزمایشگاه نظامی ایالات متحده در فورت دیتریک بود ، "رومانوف به نقل از URA.RU.


قسطنطنیه - فیلم


نتیجه گیری این متخصص براساس مطالعات اپیدمیولوژیست های ژاپنی و تایوانی است.


بنابراین ، او یادآوری کرد که در آگوست سال گذشته در ایالات متحده موجی از ذات الریه ایجاد شد ، آمریکایی ها منبع آن را بخار نامیدند. چندین مورد از این بیماری کشنده بود.


سپس پزشکی از تایوان به ایالات متحده هشدار داد که علت ذات الریه می تواند ویروس کرونا باشد ، اما هیچ کس به او گوش نداد.


بعلاوه ، رومانوف خاطرنشان کرد که درست قبل از شیوع در آمریکا به دلایلی ، آنها آزمایشگاه آزمایشگاه اصلی نظامی خود را در فورت دتریک بستند.


پیش از این ، متخصصان دیگری نیز گفته بودند که ویروس کرونا در آزمایشگاه ایجاد شده و به طور خاص در چین گسترش یافته است. به گفته سرگئی گلازیف ، اقتصاددان ، این همه گیری بخشی از یک جنگ ترکیبی است که توسط ایالات متحده به راه افتاده است.


با پخش برنامه "قسطنطنیه. اصلی" ، آکادمیست آکادمی علوم روسیه استدلال های خود را با میزبان یوری پرونکو در میان گذاشت. به نظر وی ، کافی است هر زنجیره ای از اتفاقات را که در حال حاضر در حال وقوع است ، به طور جداگانه در نظر بگیریم تا نکته اصلی را درک کنیم - همه چیز ساخته شده توسط بشر است ، از ویروس کرونا شروع می شود.

گزارش شده توسط دانشمندان از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها ، پنومونی تاج جدید ممکن است در مرکز ایالات متحده باشد - دسامبر 2019

طبق گزارش ها ، این ویروس کرونا در اواسط دسامبر سال 2019 در ایالات متحده آلوده شده است ، یک ماه زودتر از اولین مورد ایالات متحده که توسط مقامات بهداشت عمومی کشف شده است. یک گزارش تحقیقاتی که روز دوشنبه توسط دولت منتشر شد.

این یافته ها شواهد گسترش این ویروس در سراسر جهان را بسیار تقویت می کند. مدتها قبل از آنکه مقامات بهداشت عمومی و محققان این موضوع را بفهمند ، مردم شروع به فکر کردن کردند که چقدر زود و سریع ظاهر شده است.

دانشمندان مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده دریافتند که 106 مورد از 7389 نمونه خون جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا از ساکنان 9 ایالت در ایالات متحده آمریکا است.این مطالعه در مجله Clinical Infective Diseases منتشر شده است.

تحقیقات دانشمندان بر اساس نمونه های خونی است که توسط صلیب سرخ آمریکا بین 13 دسامبر و 17 ژانویه جمع آوری شده و سپس برای آزمایش برای تعیین وجود آنتی بادی علیه ویروس کرونا به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ارسال شده است. ویروس کرونا جدید این SARS-CoV-2 است.

این نویسنده نوشت: "عفونت SARS-CoV-2 ممکن است از اوایل دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده باشد."