Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

ارقام جدید نشان می دهد که COVID-19 جوامع افراد رنگین پوست را نابود کرده است ؛ رهبران خواستار جمع آوری بهتر داده ها هستند

مردم رنگین پوست در سراسر کشور در منطقه Multnomah دارای مسئولیت نامتناسب هستند. بار بیماری و مرگ (پیوند خارجی است) پنومونی کرونر جدید.


محققان دانشگاه جان هاپکینز گزارش می دهند (لینک خارجی است) به عنوان مثال ، در ایالت هایی که داده های نژادی و قومی را در مورد موارد جدید پنومونی کرونر گزارش می دهند ، سیاه پوستان و آفریقایی آمریکایی ها فقط 13٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند. اما در این ایالت ، ساکنان سیاه پوست یک سوم مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تشکیل می دهند.



این نابرابری ها در اورگان گسترش می یابد ، جایی که افراد رنگی قسمت بالایی از موارد را تشکیل می دهند و به احتمال زیاد عوارض ناشی از ویروس را تجربه می کنند.



بارزترین شکاف این است که مردم لاتین 13٪ از جمعیت ایالت و 27٪ موارد را تشکیل می دهند. این اختلاف ناشی از شیوع در واشنگتن کانتی است ، جایی که تقریبا نیمی از افرادی که آزمایش مثبت داشتند (پیوند خارجی است) تایید شده است که ویروس لاتین است - بیش از دو برابر نسبت ساکنان اسپانیایی در واشنگتن.



در Multnomah:



سیاه پوستان ، افراد بومی و سایر رنگین پوستان 40٪ موارد COVID-19 را تشکیل می دهند ، حتی اگر فقط 30٪ از ساکنان محلی را تشکیل دهند.



به نظر می رسد ساکنان آمریکای لاتین و آسیای آسیایی به دلیل ویروس بیشتر در بیمارستان بستری می شوند و بسیاری از آنها شرایط زمینه ای سلامتی را گزارش کرده اند.



بیشتر ساکنان م ofثر بر COVID-19 از بیماریهای مزمن سلامتی رنج می برند - نسبت سیاه پوستان و آفریقایی آمریکایی ها بسیار بیشتر است.



فقط اعداد نیست

سیاه پوستان ، بومیان و سایر افراد رنگین پوست نیز به احتمال زیاد به مشاغل عمومی و عمومی می پردازند. این ساکنان به دلیل افزایش بیشتر بیماری های مزمن زمینه ای - به دلیل دسترسی نابرابر به مراقبت های بهداشتی و فرصت های نابرابر برای مشاغل سالم ، خانواده ها و سبک زندگی در طول قرن ها ، علائم شدید و بستری در بیمارستان را تجربه می کنند.



اما مقامات بهداشتی نیز هشدار دادند که این صحنه در حال ظهور ناقص است. دلیل این امر آنست که داده های نژادی و قومی چه کسی مورد آزمایش قرار گرفته است ، چه کسی مثبت بوده است ، چه بیمار بوده است ، چه کشته شده است - هنوز هم غالباً مفقود شده یا توسط م institutionsسسات پزشکی جمع آوری نشده اند. مقامات بهداشت عمومی می گویند این نوع اطلاعات هنگام پیشنهاد زمان و چگونگی بازگشایی جامعه مهم است.



رئیس بهداشت عمومی راشل بانکس (راشل بانکس) روز پنجشنبه گفت: "این داده هایی است که برای تعیین سیاست ها ، منابع و نحوه پاسخگویی به این بیماری همه گیر جهانی نیاز داریم." کارشناسان بهداشت موارد مربوط به پنومونی کرونر جدید ، عوارض و مرگ را شرح دادند. .



وی گفت: "اما درک تاریخچه ای که باعث آسیب پذیری برخی افراد می شود مهم است - نه به دلیل انتخاب هایی که انجام داده اند ، نه به دلیل سن آنها - بلکه به دلیل اینکه آنها سیاه یا قهوه ای به دنیا آمده اند." "این داده ها غنی و قدرتمند هستند و داستان دیگری نیز وجود دارد. این فقط داستانی نیست که می خواهیم به اشتراک بگذاریم."



داستان چه کسانی را تعریف می کنیم

برخی از رهبران فرهنگی از ائتلاف عدالت بهداشتی اورگان ، ائتلاف برای اجتماعات افراد رنگین پوست ، انستیتوی بهداشت بومی و وزارت بهداشت عمومی شهرستان مولتومه یک کمیته بررسی داده ها را در مورد نحوه تفسیر و آزادسازی نژادی و قومی به بخش بهداشت منطقه هدایت کردند. داده ها رهبران و اپیدمیولوژیست ها مشاوره ارائه می دهند.



قبل از انتشار داده ها به صورت آنلاین ، این گروه در 29 آوریل (چهارشنبه) یک وبینار برای رهبران و رسانه ها از افراد رنگی برگزار کرد تا در مورد داده ها و کاستی های آشکار آن بحث کند.



وی گفت: "ما به ندرت اطلاعات را ابتدا بدست می آوریم. ما اغلب می بینیم که آنها از خارج از جامعه ما می آیند." اتحاد برابری سلامت اورگان (لینک خارجی) در وبینار گفت. "این فرصتی است برای هدایت مردم به مکالمه درباره آنچه داده ها نشان می دهد و آنچه از دست رفته است."



یونکر داده های نژادی و قومی مربوط به آزمایش پنومونی تاج جدید را به اشتراک گذاشت. در بیش از نیمی از موارد ، این پرونده مفقود شده یا "ناشناخته" بود. علی رغم معرفی "Real D" (لینک خارجی است) در سال 2013 ، تلاش برای بهبود مجموعه داده های نژادی و قومی توسط آژانس های ایالتی از جمله وزارت بهداشت اورگان



وی در جلسه روز چهارشنبه گفت: "فرصتی برای ترویج و اطمینان از محاسبه جامعه ما در داده ها وجود دارد و ما می توانیم منابع مورد نیاز خود را بدست آوریم."



دکتر آندرس لوپز ، اتحاد رنگ جامعه (پیوند خارجی است) به گروه گفت که داده های از دست رفته قدرتمند هستند.



وی روز چهارشنبه گفت: "وقتی به داده ها فکر می کنیم ، به اعداد نیز فکر می کنیم." "داده ها برای تعریف و کنترل دانش استفاده می شود. این اطلاعات مربوط به اولویت های دولت ، بودجه و پروژه ها را فراهم می کند."



وی گفت: "داده ها به ما کمک می کند تا داستان ظریف تری درباره آنچه مردم تجربه می کنند ، یعنی نابرابری ساختاری ، بیان کنیم." "اگر هیچ داده ای وجود نداشته باشد ، این مرگ است."



کلی گونزالس ، محقق دانشکده بهداشت عمومی OHSU-PSU ، بر سخنان لوپز تأکید کرد و فرصتی را برای مطالبه حق شکل دادن به این روایت ارائه داد.



وی گفت: "ما تمایل داریم که داده ها را به عنوان یک شماره ، بدون احساسات ، بدون داستان در نظر بگیریم." "افرادی که در شهرستان Multnomah کار می کنند ، و همچنین نسل های آینده سازمان های همکاری ، متعهد هستند که قلب مردم ما را راحت کنند. در این داده ها ، این سیستم به شکستن برتری سفید کمک می کند و کمک می کند. "



لین رمپ (لین رمپ) ، محقق و اپیدمیولوژیست بخش بهداشت و درمان شهرستان مولنوما گفت که وزارت بهداشت عمومی به طور فعال در حال جمع آوری داده های نژادی و قومی است زیرا می توان از آن برای ردیابی بیماری پنهان دیگری - عامل نژادپرستی استفاده کرد.



وی گفت: "نژاد نقش مهمی در محافظت و بیمار شدن دارد. این نژاد نیست که این نتایج را تعیین می کند ، بلکه تجربه نژادپرستی است." "اگر بدانیم بیماری کجاست و چه کسی روی آن تأثیر خواهد گذاشت ، می توانیم از مردم بهتر محافظت کنیم. این به ما کمک می کند تا از مردم و پروژه ها حمایت کرده و در تصمیم گیری و تخصیص منابع نظرات خود را ابراز کنیم."



در جلسه توجیهی روز پنجشنبه ، 30 آوریل ، ژونجی خطاب به رسانه ها ، از سیستم خواست تا از این فرصت استفاده کرده و یک تاریخ واقعی ، شفاف و منصفانه بنویسد.



وی گفت: "دنیای ما هرگز یکسان نخواهد بود." ما باید از این فرصت استفاده کنیم تا سیستم ها ، سیاست ها و برنامه های کاملاً منصفانه ای را با آسیب پذیرترین جوامع ایجاد کنیم و آنها را مرکز تصمیمات خود قرار دهیم.



آنچه می دانیم ما نمی دانیم

دکتر ایرن آلفونسو دودولائو ، دانشمند تحقیقاتی و اپیدمیولوژیست ارشد از بخش بهداشت شهرستان مولتومه ، روز پنجشنبه در جلسه توجیهی وضعیت COVID-19 کشور را معرفی کرد.



از آنجا که احتمال کار آنها در ملا more عام بیشتر است ، سیاه پوستان ، افراد بومی و سایر رنگین پوستان با سرعت بیشتری به ویروس مبتلا می شوند.



دولدولائو گفت که به دلیل دسترسی نابرابر به مراقبت های بهداشتی ، میزان بیماری های مزمن بیشتر است - این به دلیل نابرابری در دسترسی به مراقبت های بهداشتی ، مسکن و سبک زندگی صدها سال است - سیاه پوستان ، بومی ها و سایر افراد رنگین پوست مرگ بر اثر پنومونی کرونر جدید



به طور محلی ، تقریبا نیمی از گزارش های آزمایشگاهی از نتایج آزمون COVID-19 با نادیده گرفتن اطلاعات مربوط به نژاد و قومیت ، با شهرستان به اشتراک گذاشته می شوند.



وی گفت: "این بدان معناست که ما نمی دانیم چه کسی می تواند تست کند و چه کسی تست نمی کند." "فقدان تمام داده های آزمون تفاوت های زیادی را که ممکن است مشاهده کنیم پنهان می کند. ما برای اعتماد به آزمایشات مورد نیاز ما به داده های قابل اعتماد نیاز داریم. در صورت لزوم "



این جنبه های خاصی از داشبورد منطقه ای Multnomah County را محدود می کند ، که داده هایی را نشان می دهد که نه تنها افرادی را نشان می دهد که از نظر COVID-19 مثبت هستند ، بلکه نتایج آزمایش را نیز به دست می آورد. داشبورد برای نشان دادن روندهای خاص جمعیتی به داده های موجود در مورد گروه های سنی ، نژاد و قومیت و جنسیت متکی است. این هفته ، این شهرستان همچنین شرایط مسکن را افزایش داد.



ترودو کار اپیدمیولوژیست های خدمات بیماری های عفونی ، از جمله راسل بارلو ، کوین جیون ، آلیسون پورتنی و تیلور پینگ سن (تیلور پینسند) را شعار می داد ، آنها داده ها را در طول مصاحبه جمع آوری کردند و داده ها را توضیح دادند تا رهبران شهرستان بتوانند منصفانه تر باشند



داده ها نشان می دهد که شهرستان Multnomah روند ملی را دنبال می کند ، اما جمعیت محلی به ویژه از نظر بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ، اندک است. دولدولائو گفت: عدم آزمایش کافی و جمع آوری داده های با کیفیت پایین در گزارش های آزمایشگاهی دلیل نگرانی در این شهرستان است.



وی گفت: "باز هم ، این داده ها براساس افرادی است که می توانند آزمایش را انجام دهند." "هنگامی که آزمایش را افزایش می دهیم ، موارد بیشتر و شکاف های بیشتری مشاهده خواهیم کرد."



فراخوانی برای اقدام

مدیر بانک های بهداشت عمومی از آزمایشگاه ها ، م institutionsسسات پزشکی و م agenciesسسات دولتی خواست تا برای جمع آوری اطلاعات در مورد نژاد و قومیت تلاش بیشتری کنند. به این ترتیب ، سازمان های بهداشت عمومی در توصیه های خود در مورد زمان و نحوه بازگشایی در COVID-19 آورده اند. تا آنجا که ممکن است احساس اعتماد به نفس کنید.



این بانک به سیستم پزشکی متوسل می شود:



داده های نژادی و قومی را جمع آوری کنید



از هر بیمار بپرسید که چگونه خود را شناسایی کرده است.



از طبقه بندی نژاد ، قومیت ، زبان و معلولیت (RealD) (پیوند پیوند خارجی است) استفاده کنید



بیماران رنگی را در اولویت قرار دهید



موانع آزمایش را از جمله هزینه یا دسترسی به زبان کاهش دهید



بنکس گفت: "ما باید بتوانیم این کار را در هر آزمایشگاه ، در هر بار مراجعه انجام دهیم." "برای افراد ، اگر از شما سال نشود ، به مردم بگویید ،" این من هستم ، این من هستم. راهی که می خواهم طبقه بندی شوم. " ""



این بانک از افراد می خواهد که به تلاش خود ادامه دهند ، حتی اگر آسمان روشن شود و هوا گرم شود. وی از همه افراد جامعه خواست تا ادامه دهند:



فاصله فیزیکی و بهداشت دست را رعایت کنید.







اگر سرفه یا تب دارید ، اگر علائم شما بدتر شد ، در خانه بمانید و به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.







این بانک از کسانی که نمی خواهند ماسک صورت بزنند ، در صورت عدم حفظ فاصله جسمی با افراد دیگر ، این کار را انجام می دهد ، اما تأکید می کند که چنین راهنمایی داوطلبانه است.



افراد ممکن است دارای شرایط سلامتی یا معلولیت باشند که استفاده از پوشش صورت را پیچیده می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد