Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

آیا پنومونی تاج جدید از آزمایش واکسن در فورت دتریک فرار کرده است؟

وی در بخشی از سخنان خود گفت که پنج ورزشکار "خارجی" یا سایر کارکنان که برای شرکت در بازیهای نظامی جهان (18 تا 27 اکتبر 2019) به ووهان رفته بودند به دلیل عفونت های ناشناخته در ووهان بستری شدند.
این مقاله با صراحت بیشتری توضیح می دهد که نسخه Wuhan ویروس فقط می تواند از ایالات متحده آمریکا باشد ، زیرا آنچه آنها "شاخه" می نامند نمی تواند ابتدا ایجاد شود زیرا "دانه" ندارد. این باید نوع جدیدی از "صندوق عقب" اصلی باشد و این نوع صندوق عقب فقط در ایالات متحده آمریکا وجود دارد. (1)

بسیاری از گمانه زنی های عمومی در مورد شیوع ویروس کرونا به چین وجود دارد ، اما مطابق مقاله چینی ، گزینه کمتر شرور امکان پذیر است.


اظهار نظر:

اگر یکی از آزمایشات فورت دتریک "اشتباه" باشد و نتیجه آن برعکس باشد (اعتقاد بر این است که یک ویروس تزریق شده با واکسن باعث اطاعت بیشتر نیروها می شود) ، وقتی فهمیدند در صورت بیرون آمدن آن ، وحشت می کنند بنابراین موقتاً پایگاه را مسدود کردند و نیروها را منزوی کرد.

با این حال ، بدون اطلاع آنها ، قرنطینه کار نکرد و ویروس در ارتش ایالات متحده گسترش یافت و سرانجام به ووهان ، چین (و بسیاری از مکان های دیگر) رسید. مدتی نگذشته بود که دولت چین متوجه این ویروس در ووهان شد و به کارشناسان سلاح های بیولوژیکی آمریکایی یادآوری کرد که به کابوس ویروس های اصلاح شده ژنتیکی در "وحشی" توجه کنند و کنترل آن را برای مردم دشوارتر کند. .

[این وضعیت همچنین باعث وحشت اعضای درمانده دفتر سیاسی حزب کمونیست چین در مورد این بیماری عجیب جدید شد. آنها منبع بیماری را نمی دانستند و در ابتدا آنها را مجبور به اقدامات پیشگیرانه علیه جریان اطلاعات کردند ، به این فکر که آزمایشگاه آنها ممکن است شر هم باشد.بله ، منتظر ادامه بازرسی هستم. - MIRASTNEWS].

این مسئله همچنین احتمال وجود "بیمار صفر" افسانه ای در این مورد را توضیح می دهد ، زیرا افراد زیادی کشف خواهند شد.

پس از آن ، دانیل لوسی ، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه جورج تاون در واشنگتن ، در مقاله ای در مجله Science گفت که اولین عفونت انسان در نوامبر 2019 بود ((در ووهان نیست) تأیید کرد که ویروس از جاهای دیگر سرچشمه گرفته و سپس گسترش یافته است) بازار غذاهای دریایی. "یک گروه از اوایل 18 سپتامبر 2019 آغاز شد." جکوزی (2)

بازار غذاهای دریایی ووهان ممکن است هیچ مسئولیتی در قبال شیوع ویروس جدید در جهان نداشته باشد.

شرح اولین موارد نشان می دهد که همه گیری از جای دیگری آغاز شده است.

این مقاله تصریح می کند:

"اگرچه موارد تأیید شده ویروس جدید با سرعت نگران کننده ای به جهان حمله می کند ، اما تاکنون همه نگاهها به بازار غذاهای دریایی در ووهان چین معطوف شده است که باعث همه گیری شده است." اما درست است "توصیف اولین موارد بالینی روز جمعه که توسط لانست منتشر شد ، این فرضیه را زیر سوال برد. (4) (5)

این سند توسط گروهی از محققان چینی از م institutionsسسات مختلف نوشته شده است و جزئیات اولین گروه 41 بیمار بستری در بیمارستان ویروس کرونا را در سال 2019 (2019-nCoV) تشخیص داده است.

نویسنده گزارش می دهد که در اولین مورد ، بیمار در تاریخ 1 دسامبر 2019 بیمار شد و ارتباطی با بازار غذاهای دریایی ندارد. آنها گفتند: "هیچ ارتباط اپیدمیولوژیکی بین بیمار اول و موارد بعدی یافت نشد." داده های آنها همچنین نشان داد که در مجموع 13 مورد از 41 مورد ارتباطی با بازار ندارند. دانیل لوسی توضیح می دهد: "این یک عدد بزرگ است ، 13 ، مربوط نیست." (6)

نظر: آنجاست ، باید از جای دیگری بیاید.

گزارش های قبلی مقامات بهداشتی چین و سازمان بهداشت جهانی اظهار داشتند که اولین بیمار در 8 دسامبر 2019 علائمی داشته است. این گزارش ها تنها نشان می دهد که "بیشترین" موارد مربوط به بازار غذاهای دریایی است که در تاریخ 1 ژانویه بسته شده است.

"لوسی گفت که اگر داده های جدید صحیح باشد ، اولین عفونت انسان باید در نوامبر 2019 رخ داده باشد - اگر نه زودتر - زیرا بین عفونت و شروع علائم یک دوره انکوباسیون وجود دارد. در این صورت ممکن است ویروس گسترش یابد بی سر و صدا بین ووهان - شاید در جاهای دیگر - تا اینکه در پایان دسامبر سال گذشته گروهی از موارد در بدنام بازار فروش غذاهای دریایی جنوب چین در هنگ کنگ کشف شد. "لوسی گفت:" ویروس قبل از اینکه وارد بازار شود وارد این بازار شد. "

لوسی به یکی از افراد داخلی در مجله ساینس گفت: "چین باید فهمیده باشد که این اپیدمی از بازار غذاهای دریایی جنوب چین در ووهان ایجاد نشده است." (8)

کریستین آندرسن ، زیست شناس تکاملی در انستیتوی تحقیقات اسکریپس ، توالی سال 2019nCoV را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا مشخص شود که منشا آن چیست. وی گفت این وضعیت "کاملاً معتبر" است و فرد آلوده ویروس را از جایی وارد بازار غذاهای دریایی کرده است. طبق مقاله ای در مجله "Science" ،

"در تاریخ 25 ژانویه ، آندرسن تجزیه و تحلیل 27 ژنوم موجود از سال 2019 تا nCoV را در یک وب سایت تحقیقاتی ویروس شناسی منتشر کرد. این نشان می دهد که از اول اکتبر 2019 ، آنها" نزدیکترین جد مشترک "دارند - این منبع مشترک است. ( 9)

جالب است که لوسی همچنین اشاره کرد که در ژوئن 2012 ، یک بیمار در عربستان سعودی در ابتدا اقیانوس را آزار داد ، اما بعداً یک مطالعه عمیق تر نشان داد که وی در آوریل سال گذشته شیوع ذات الریه در یک بیمارستان اردن داشته است. . لوسی گفت که از نمونه های ذخیره شده افرادی که در اردن جان خود را از دست داده اند ، مقامات پزشکی تایید کرده اند که آنها به ویروس Mer آلوده شده اند. (10)

این امر مردم را ترغیب به احتیاط در پذیرش "داستانهای استاندارد استاندارد" می کند که رسانه های غربی مشتاق ارائه آن بوده اند - درست همانطور که با SARS ، اقیانوس ها و ویروس زیکا معالجه می کردند ، بعدا ثابت شد که همه این "گزارش های رسمی" نادرست هستند .

در این حادثه ، رسانه های غربی چندین ماه است که با گزارش هایی در مورد ویروس پنومونی تاج جدید سرازیر شده است.این ویروس از بازار غذاهای دریایی ووهان نشات گرفته و ناشی از خوردن خفاش ها و حیوانات وحشی توسط مردم است. همه اینها جعلی است

این ویروس نه تنها از بازار غذاهای دریایی و نه از ووهان است ، اکنون ثابت شده است که از چین وارد نشده است ، بلکه از کشور دیگری به چین وارد شده است. بخشی از شواهد این بیانیه این است که انواع ژنوم ویروس از ایران و ایتالیا توالی یابی شده و اعلام شده است که اینها گونه هایی نیستند که چین را آلوده کنند.بر اساس تعریف ، این گونه ها باید از جاهای دیگر باشند.

به نظر می رسد که تنها محل ممکن ممکن ایالات متحده آمریکا است ، زیرا فقط آن کشور انواع "تنه" دارد. 5 نوع-MIRASTNEWS]. بنابراین ، منبع اصلی ویروس پنومونی تاج جدید ممکن است اتاق جنگ های بیولوژیکی ارتش ایالات متحده در فورت دتریک باشد. این تعجب آور نیست با توجه به اینکه CDC Fort Detrick را به طور کامل بسته است ، بلکه به این دلیل که ، همانطور که در مقاله قبلی گفتم ، بین 2005 و 2012 ، 1 059 در ایالات متحده آمریکا رخ داده است. آزمایشگاه های آلی در ایالات متحده آمریکا. -در ده سال گذشته

در مونتگومری ، تعداد بیشتری از سفیدپوستان بر اثر ذات الریه کرونر جدید می میرند ، اما میزان مرگ و میر سیاهان بیشتر است

وزارت بهداشت شهرستان مونتگومری آخرین داده ها را در روز سه شنبه منتشر کرد که نشان می دهد ساکنان سفیدپوست این شهرستان بیشتر از ساکنان نژادها در اثر ویروس می میرند. با این حال ، بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از ویروس در میان آفریقایی آمریکایی ها است.


از صبح جمعه ، وزارت بهداشت مریلند گزارش داد که مرگ 324 نفر بر اثر ویروس در مریلند تایید شده است.



در حال حاضر 31 مرگ "احتمالی" وجود دارد. ویروس در گواهی مرگ گنجانده شده است ، اما با آزمایش های آزمایشگاهی تأیید نشده است.



وزارت بهداشت ایالات متحده هر روز اطلاعات جمعیت شناختی در سراسر کشور را منتشر می کند. روز سه شنبه ، این شهرستان برای اولین بار داده های نژادی در مورد مرگ را منتشر کرد.



مری اندرسون ، سخنگوی بخش بهداشت و درمان شهرستان ، گفت که این شهرستان در ابتدا داده های مرگ را بر اساس جنسیت و سن منتشر کرد ، اما حدود یک ماه پیش ، پس از اینکه ایالت از ارسال اطلاعات دموگرافیک جلوگیری کرد ، داده ها کاهش یافت.



وی به بتسدا گفت: "همه اعداد جمع نمی شوند ، مردم گیج شده اند ، بنابراین ما آن را نوشتیم." "هفته گذشته ، ما توانسته ایم اطلاعاتی درباره متوفی بدست آوریم."



اندرسون گفت که این بخش اطلاعات را در روزهای سه شنبه و جمعه به روز می کند.



وی گفت: "همه فکر می کنند ما می توانیم مستقیماً داده های مرگ را بدست آوریم." "بعضی اوقات چنین است ، اما معمول ترین وضعیت این است که این کار از طریق وزارت بهداشت ایالتی انجام می شود که با دفتر پزشکی قانونی در ارتباط است ... من معتقدم که آنها از حمایت و پشتیبانی قاطع برخوردار شده اند. همه در حال کار با کارمندان قبلی خود هستند همکاری."



در زیر تعداد تلفات نژادی در بین 292 کشته تایید شده از اطلاعات روز سه شنبه وجود دارد:

سفید: 141 مرگ

آمریکایی های آفریقایی تبار: 79 کشته

اسپانیایی زبان: 39 کشته

آسیا: 23 کشته

دیگر: 10 مرگ



در زیر میزان مرگ و میر در هر 100000 نفر از روز سه شنبه آمده است:

آمریکایی آفریقایی: 41.1

سایر موارد: 35.6

سفید: 31.2

اسپانیایی زبان: 18.8

آسیا: 14.3



نرخ متوسط
​​28.1 در هر 100000 نفر است.



بر اساس برآورد جمعیت اداره سرشماری ایالات متحده در ژوئیه 2019 ، شهرستان مونتگومری بیش از 1.05 میلیون نفر ساکن دارد.



بر اساس برآورد جمعیت از اداره آمار در سال 2018 ، بیشتر ساکنان این شهرستان - - 60.2
- سفیدپوست هستند. بقیه جمعیت 19.9٪ آفریقایی-آمریکایی ، 19.9٪ اسپانیایی تبار ، 15.6٪ آسیایی و سایر نژادها درصد کمتری دارند.



روز سه شنبه ، شهرستان همچنین تعداد مرگ و میرها را بر اساس جنس و سن گزارش کرد. مرگ و میر مردان (159) نسبت به زنان (133) بیشتر است. نسبت مرد به زن به ترتیب 6/31 و 7/24 درصد است.



از سه شنبه تا چهارشنبه ، تعداد کل موارد شناخته شده در شهرستان حدود 4٪ افزایش یافته و در مجموع به 5790 مورد رسیده است.



از روز سه شنبه ، 2842 مورد مرد و 2،699 مورد زن در شهرستان وجود دارد. نسبت زن به زن 565.7 و 501.9 در هر 100000 نفر بود.



این شهرستان همچنین به طور منظم تعداد پرونده های خود را در بین کارمندان خود ثبت می کند - از روز چهارشنبه ، 135 نفر از آنها قرنطینه شده اند ، در انتظار نتایج آزمون هستند ، یا خود نظارت می کنند.



بیش از 470 کارمند به دلیل تماس با ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند و 339 کارمند به کار خود بازگشتند.



در حال حاضر ، 31 کارمند قرنطینه آزمایش مثبت 6 را از اداره پلیس ، 6 نفر از سازمان آتش نشانی و نجات شهرستان مونتگومری ، 3 نفر از اداره حمل و نقل ، 3 نفر از بخش بهداشت ، 2 نفر از اداره اصلاح و توانبخشی و 11 نفر دیگر آزمایش کرده اند. ادارات شهرستان



بیشتر کارمندان فعلی تحت قرنطینه از وزارت اصلاح و ترمیم هستند - 34 نفر منتظر نتیجه یا نظارت بر خود هستند و دو نفر از آنها آزمایش مثبت دادند.

تعداد کشته شدگان تاج جدید نزدیک به 90 هزار نفر است! وزیر بهداشت ایالات متحده "گلدان" را به رنگ افراد رنگی می اندازد؟

در هفدهمین به وقت محلی ، الکس آذر وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در مصاحبه ای با رسانه های آمریکایی گفت که دلیل اصلی زیاد بودن تعداد مبتلایان به ذات الریه ریه در ایالات متحده سلامتی آمریکایی ها است.به ویژه اقلیت جوامع این دیدگاه توسط رسانه های ایالات متحده تکذیب شد.




به گزارش سی ان ان ، هازارد هنگام پذیرفتن برنامه "وضعیت اتحادیه" سی.ان.ان که به میزبانی جک تپر برگزار شد ، اظهارات مربوطه را مطرح کرد. در ابتدای نمایش ، تاپر با اشاره به اینکه تعداد مرگ ناشی از ذات الریه تاج جدید در ایالات متحده به 90 هزار نفر رسیده است ، هازارد علت این امر را سلامتی آمریکایی ها دانست و گفت: "متأسفانه ، ایالات متحده دارای جمعیت بسیار متنوع. گروه های بسیار ناسالم با بیماری های همزمان ، که بسیاری از افراد جامعه ما ، به ویژه آفریقایی آمریکایی ها و جوامع اقلیت را در معرض خطر قرار می دهد ، زیرا این افراد دارای اختلافات بالقوه بیماری و بیماری های مرتبط هستند. این در سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا است البته ما باید میراث ناخوشایند را حل کنیم.









وقتی تاپر در ادامه س whetherال کرد که آیا اظهارات هازارد حاکی از آن است که بسیاری از آمریکایی ها به دلیل COVID-19 جان خود را از دست داده اند زیرا "آنها از سلامتی کمتری نسبت به مردم دیگر مناطق جهان برخوردار هستند" ، هازارد آن را انکار کرد ، اما بیشتر اظهار داشت که ایالات متحده "بار بیماری های همراه به طور جدی نامتناسب (از جمله چاقی ، فشار خون بالا ، دیابت). این حقایق ثابت کرده است که ما را در معرض خطر هر نوع بیماری قرار می دهد. "





هنگامی که تاپر س askedال کرد آیا این به معنای "تقصیر آمریکایی" است که باعث این تعداد مرگ و میر شده است ، هازارد گفت که "این یک اشتباه نیست" و گفت که این یک اپیدمیولوژی ساده است ، "اگر ما از یک فشار و دیابت ، با خطر عوارض جدی که توسط ویروس کرونا جدید ایجاد شده روبرو خواهیم شد. "





بیانیه هازارد به سرعت مورد پرسش رسانه های آمریکایی قرار گرفت. CNN به نقل از مطالعه منتشر شده توسط رسانه های عمومی آمریکا (APM) در 11 مه و اشاره کرد که در آن زمان ، تعداد مرگ و میر در ایالات متحده بیش از 80،000 ، که تنها 17،155 مورد سیاه است.





وکس همچنین در مقاله ای تجزیه و تحلیل کرد که "بی عدالتی بهداشت عمومی باعث افزایش تعداد مرگ افراد رنگین پوست شده است" درست است ، اما نوعی بهانه است که علت اصلی تعداد مرگ و میرها در ایالات متحده را مقصر بدانیم ایالات از سایر کشورهای جهان پیشی می گیرند. مفهوم این امر این است که اقلیت مسئول این امر است ، نه دولت فدرال.





رسانه های آمریکایی همچنین خاطرنشان کردند که توضیحات مستقیم و گسترده تر درباره تعداد غیرعادی زیاد مرگ و میر در ایالات متحده باید پاسخ "آشفته" و "ضد علمی" دولت آمریکا به بیماری همه گیر باشد. حتی اگر افراد رنگین پوست واقعاً از سلامتی ضعیفی برخوردار باشند ، این نتیجه حاشیه سازی طولانی مدت اجتماعی و اقتصادی و تغذیه ناهموار آنها است. به عبارت دیگر ، اظهارات هازارد قابل لغو است. این افراد رنگین پوست نیستند که در افزایش تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده نقش داشته اند ، اما دولت ایالات متحده در حال ارتقا مرگ افراد رنگین پوست است.

رسانه های ایالات متحده: خوشه مورد بیماری تنفسی ایالات متحده در جولای 2019

طبق گزارش اخیر کانال ABC News ، در ژوئیه سال 2019 ، یک بیماری تنفسی ناشناخته به یک خانه سالمندان در ویرجینیا گسترش یافت و 54 نفر به این بیماری مبتلا شدند.
در جامعه گرین اسپرینگ در اسپرینگ فیلد ، ویرجینیا ، 54 نفر (دو نفر از آنها فوت کردند) علائم تنفسی مانند تب ، سرفه ، بدن درد ، تنگی نفس ، گرفتگی صدا و خستگی داشتند.

به گفته مقامات محلی بهداشت ، افراد مسن مستعد ابتلا به بیماری های تنفسی هستند و اغلب در زمستان به آنفلوانزا مبتلا می شوند ، اما این موارد در جولای سال گذشته مشاهده شد. برای هر دو مورد کشنده ، هر دو از بیماری های مزمن رنج می بردند و به دلیل ذات الریه در بیمارستان بستری شدند. منبع این موارد مشخص نیست.
جامعه اقداماتی را برای کاهش خطر بیشتر آلودگی از جمله بستن مراکز بهداشتی ، لغو فعالیت های جامعه ، جداسازی موارد علامت دار در اتاق ها و تقویت اقدامات بهداشتی انجام داده است.

از نظر جغرافیایی ، این خانه سالمندان بسیار نزدیک به آزمایشگاه معروف Detrick است که یک ساعت با ماشین فاصله دارد. بسیاری از افراد اینترنتی درخواست کردند که ساکنان این جامعه آزمایش شوند تا ببینند آیا به ذات الریه کرونر جدید آلوده شده اند یا نه.
در آگوست 2019 ، مراکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده آزمایشگاه فورت دتریک را تحت نظر موسسه تحقیقات پزشکی ارتش ایالات متحده بستند. CDC حاضر به اظهارنظر در مورد بسته شدن "برای ملاحظات امنیت ملی" نشد. در تاریخ 10 مارس ، طوماری در وب سایت کاخ سفید منتشر شد تا درباره بسته شدن آزمایشگاه و نشت احتمالی ویروس اطلاعات بیشتری کسب کند.

مقامات می گویند آفریقایی-آمریکایی بیش از 70٪ از مرگ ناشی از ذات الریه کرونر جدید شیکاگو را تشکیل می دهد.

بیش از نیمی از مردم شیکاگو به دلیل بیماری ویروس کرونا (ویروس کرونا) ایجاد شده اند و بیش از 70 درصد کشته شدگان مقامات بهداشتی آفریقایی-آمریکایی هستند و شهردار لری لایتفورد روز دوشنبه گفت. آفریقایی آمریکایی ها 30٪ از جمعیت شهری را تشکیل می دهند. داده های شهر.


براساس اطلاعات منتشر شده توسط دولت شهر شیکاگو در روز یکشنبه ، ذات الریه کرونر جدید شیکاگو باعث مرگ 98 نفر شد. از 98 کشته ، 67 نفر آفریقایی آمریکایی بودند.



دکتر آلیسون آروادی ، کمیساریای بهداشت عمومی شیکاگو ، روز دوشنبه گفت: "52 درصد موارد در سیاه پوستان شیکاگو رخ داده است. قابل توجه ترین مسئله این است که ما 72 درصد از مرگ و میرها را در شیکاگو داشته ایم."



CBS Chicago خاطرنشان کرد ، علاوه بر این ، در جامعه Latinx ، گزارش ها به شدت کم گزارش می شوند. لایت فوت اشاره کرد که برخی از جوامع شهری که ارتباط فرهنگی بیشتری دارند ممکن است بیشتر با COVID-19 روبرو شوند.



برایت گفت: "آنچه ثابت شد یک عامل مثبت است ، تبدیل شدن به یک عامل خطر است." "همه ما در این بحران هستیم ، اما همه ما به یک شکل این بحران را تجربه نمی کنیم."



به روزرسانی ویروس کرونا ویروس: شهردار لایتفت به عضو کمیساریای CDPH دکتر آلیسون آروادی برای بحث در مورد داده های جدید در مورد انتقال می رود # COVID 19 https://t.co/GIQ7kFgZvy



-هایلایت شهردار # StayHomeSaveLives (chicagos
) (6 آوریل 2020)

آروادی اشاره کرد که افراد مسن هنوز در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به ذات الریه کرونر جدید هستند. وی افزود که کمتر از یک پنجم شیکاگوئی ها بیش از 60 سال سن دارند و از هر 12 نفر 1 نفر بیش از 70 سال سن دارند که حدود 8٪ آنها را تشکیل می دهد.



شهر شیکاگو این نمودار را روز دوشنبه ، 6 آوریل 2020 منتشر کرد ، که نشان می دهد اکثر ساکنان شیکاگو آلوده به COVID-19 آفریقایی آمریکایی هستند. شیکاگو.gov

آروادی گفت: "71 درصد مرگ های ناشی از ذات الریه کرونر جدید شیکاگو در افراد بالای 60 سال اتفاق می افتد." وی افزود: افرادی که بیماری های زمینه ای مانند بیماری های مزمن ریه ، دیابت و فشار خون بالا دارند ، هنوز هم بیشترین خطر را دارند.



آروادی افزود: "شیوع دیابت در سیاه پوستان شیکاگو دو برابر سفیدپوستان شیکاگو است."



طبق آمار ، مردان در شیکاگو بیشتر به دلیل عادت ها و شرایط زمینه ای مستعد ابتلا به ذات الریه کرونر جدید هستند.



آروادی گفت: در مقایسه با زنان ، مردان میزان مرگ و میر ناشی از بیماری های مزمن بیشتر است ، کمتر به دنبال کمک پزشکی هستند ، بیشتر سیگار می کشند و شستن دست ها و استفاده از صابون کمتر است.



دکتر مونیکا پیک تفاوت های بهداشتی را در دانشگاه پزشکی شیکاگو مطالعه می کند. وی به CBS News گفت که آفریقایی-آمریکایی ها به احتمال زیاد دارای شرایط سلامتی اساسی هستند و هنوز هم کار می کنند.



وی گفت: "هنگامی که شهر دستور جلب مردم را صادر می کند. فروشگاه های مواد غذایی باز هستند. حمل و نقل عمومی هنوز باز است." "افرادی که در این مشاغل کار می کنند عمدتاً یا به طور نامتناسبی به اقلیت های قومی یا قومی تعلق دارند."



دکتر پیک گفت که نژاد و وضعیت اقتصادی-اجتماعی در این روند نقش داشته اند. اما از آنجا که آزمایش به اندازه کافی جامع نیست ، مقامات بهداشتی شهری می گویند ممکن است مشکل واقعی جدی تر باشد.



شهر شیکاگو برای جلوگیری از شیوع ویروس با تیم های ورزشی همکاری می کند

همچنین روز دوشنبه ، شهردار شیکاگو و هشت تیم ورزشی حرفه ای در این شهر با هم متحد شدند و از ساکنان خواستند برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند.



"خرس" ، "بلک هاوک" ، "گاوها" ، "توله ها" و "وایت ساکس" و همچنین WNBA's "Sky" ، "MLS's Fire" و "لیگ فوتبال زنان فوتبال سرخ" اعلام کردند تمرین "ما بازی نمی کنیم" . هدف آن ترویج انطباق با "دستور در خانه" کشور است.



آسوشیتدپرس (آسوشیتدپرس) گفت این طرح با بیلبوردها و تبلیغات رسانه های دیجیتال و رسانه های اجتماعی در سراسر شیکاگو آغاز می شود. ویدیوی پخش کننده در مرحله بعدی آنلاین خواهد شد.



لایت فوت در بیانیه ای گفت: "من با پیوستن به هر جامعه و دعوت هر جامعه برای مشارکت در آنها ، از هر تیم در شهر خود تشکر می کنم." "آنها بازی نمی کنند ، ما نیز بازی نمی کنیم. هرچه بیشتر در خانه بمانیم و با مسئولیت پذیری عمل کنیم ، زندگی بیشتری می توانیم نجات دهیم و سریعتر می توانیم شهرمان را به مسیر درست برگردانیم و از بازی هایی که دوست داریم لذت ببریم. "