Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

اپیدمی جهانی: وضعیت نخست وزیر انگلیس بهبود می یابد و او می تواند "بنشیند"

روز گذشته 938 مورد مرگ بر اثر ویروس تاج جدید در انگلیس رخ داده است که بیشترین تعداد مرگ در یک روز است. تعداد کل مرگ های ناشی از تاج جدید در انگلیس به 7097 نفر رسیده است.


استفان پوییس ، مدیر پزشکی سرویس بهداشت ملی در انگلستان ، گفت که بیش از 5000 مورد جدید دیروز تأیید شد ، اما تعداد موارد تأیید شده و تعداد بستری ها در بیمارستان تثبیت شده است.



وضعیت نخست وزیر انگلیس جانسون بهبود یافته و او هنوز در مراقبت های ویژه است.



شمار واقعی کشته شدگان نیویورک بیشتر از آمار است

شهردار نیویورک اظهار داشت که تعداد واقعی مرگ و میرها در شهر نیویورک حتی از آمار رسمی بیشتر است زیرا اطلاعات رسمی شامل افرادی نیست که در خانه بدون آزمایش ویروس فوت کرده اند.



تعداد کشته شدگان در ایالات متحده تقریباً به 13000 نفر رسید و تقریباً 400،000 با ویروس تاج جدید تشخیص داده شدند. برخی مناطق با بیشترین تلفات شامل دیترویت ، نیواورلئان و کلان شهر نیویورک است.



شهردار نیویورک گفت که تعداد کشته های تاج جدید در جوامع سیاه پوست و اسپانیایی تبار نیویورک به طور نامتناسبی زیاد است و شهر نیویورک اکنون کمک های اجتماعی به این ساکنان را آغاز کرده است.



داده های اولیه نشان می دهد که سیاه پوستان 28٪ از مرگ های تاج جدید شهر نیویورک را تشکیل می دهند ، اگرچه سیاه پوستان تنها 22٪ از جمعیت شهر نیویورک را تشکیل می دهند ؛ اسپانیایی ها 34٪ از مرگ های تاج جدید شهر را تشکیل می دهند و جامعه اسپانیایی 29٪ از جمعیت شهر.٪



تعداد کشته شدگان تاج جدید اسپانیا به 14 هزار و 500 نفر می رسد

شمار کشته های تاج جدید یک روزه اسپانیا بار دیگر افزایش یافته است. در 24 ساعت گذشته ، 757 نفر کشته شده اند ، در حالی که 743 روز قبل.



در حال حاضر اسپانیا در مجموع 14555 نفر کشته دارد ، که پس از ایتالیا است و دوم در جهان است.



با این حال ، وزیر بهداشت سالوادور ایلا (سالوادور ایلا) گفت که این تعداد هنوز با سرعت کلی مرگ و میر مطابقت دارد. از اواخر ماه مارس ، درصد موارد جدید در روز تقریباً نصف شده و به حدود 5٪ رسیده است.



تعداد کل موارد تایید شده در اسپانیا از 140510 مورد در روز سه شنبه به 146،690 مورد رسیده است.



اتحادیه اروپا در مورد توافق بر سر طرح جدید نجات تاج موفق نیست

وزرای دارایی اتحادیه اروپا نتوانستند در مورد افزایش حمایت اقتصادی از اقتصادی که پس از گفتگوهای شبانه همه گیر شده است ، به توافق برسند. اسپانیا هشدار داد آینده اتحادیه اروپا در معرض خطر است.



بن بست بین کشورهای جنوب اروپا به رهبری ایتالیا که به شدت تحت تأثیر این اپیدمی قرار گرفته اند و کشورهای شمال اروپا به سرپرستی هلند که سیاست های محافظه کارانه ای را در مورد مسائل مالی دنبال می کنند مانع پیشرفت جلسه شد.



در حالی که وزرای اتحادیه اروپا در مورد افزایش کمک اقتصادی بحث می کردند ، بانک مرکزی اروپا هشدار داد که اتحادیه اروپا ممکن است در سال جاری به 1.5 تریلیون یورو (2.6 تریلیون دلار استرالیا) اقدامات مالی برای مقابله با رکود اقتصادی شبه صخره ای ناشی از اپیدمی تاج جدید.



WHO به "تهدید" ترامپ پاسخ می دهد

سازمان بهداشت جهانی در واکنش به تهدید رئیس جمهور آمریکا ترامپ مبنی بر قطع حمایت مالی ، به ترامپ یادآوری کرد که به وضعیت فعلی اپیدمی تاج جهانی جدید توجه کند و گفت: "اکنون زمان قطع حمایت های مالی نیست."



پیش از این ، ترامپ با انتشار توئیتی با تهدید به مسدود کردن بودجه آمریکا به سازمان بهداشت جهانی گفت: سازمان بهداشت جهانی در مورد موضوع اپیدمی تاج جدید جهانی "به شدت" سر و کله زده است.



اما مقامات WHO از سازمان خود در برابر ادعاهای ترامپ دفاع کردند.



دکتر هانس کلوگه ، مدیر منطقه ای WHO در اروپا ، گفت: "ما هنوز در دوره بحرانی همه گیری جدید تاج هستیم ، بنابراین اکنون زمان کاهش بودجه نیست."



دکتر بروس آیلوارد ، مشاور ارشد مدیرکل WHO ، نیز از روابط بین WHO و چین دفاع کرد و گفت که همکاری بین WHO و مقامات پکن برای درک اپیدمی از ووهان بسیار مهم است.



سلب مسئولیت: حق چاپ این مقاله متعلق به شرکت پخش کننده استرالیا (ABC) است. لطفاً مطمئن شوید که منبع چاپ مجدد را به عنوان "Australian Broadcasting Corporation ABC Chinese" نشان داده و پیوندی را به متن اصلی پیوست کنید. هرگونه نقض حق چاپ ABC ممکن است مسئول باشد.



شرکت پخش استرالیا (Australian Broadcasting Corporation، ABC) یک سازمان ملی پخش عمومی استرالیا است ، مستقل از دولت ، گروه های سیاسی ، سازمان های تجاری یا دیگر صنایع ، هیچ گونه روابط علاقه ای را شامل نمی شود ، سردبیران مستقل هستند و گزارش های خبری عینی و عادلانه ارائه می دهند . ABC چینی سیاست تحریریه ABC را دنبال می کند و اخبار مهم اخبار داخلی و خارجی را از منظر استرالیا گزارش می کند ، امور روز را به طور عمیق تحلیل می کند و برخوردهای دیدگاه های طرف های مختلف را ارائه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد