Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

پزشکان بخش مراقبت های ویژه سنت لوئیس متوجه تفاوت نژادی در بیماران مبتلا به ذات الریه کرونر جدید شدند.

قدیس لوئیس شیکاگو روز دوشنبه گزارش داد که 70 درصد افرادی که در اثر ویروس کرونا در این شهر جان خود را از دست داده اند سیاه پوست هستند.
این تفاوت نیز در سنت لوئیس شروع به نشان دادن می کند.

دکتر لوری پانچ گفت: "بنابراین ، آنچه شما دارید یک گروه کامل از افرادی است که به تنهایی تنفس خوبی ندارند. آنها از دستگاه های تهویه استفاده می کنند. بیشتر آنها سیاه و قهوه ای هستند."

این نتیجه مشاهدات پزشک از ارائه مراقبت شبانه از بیماران مبتلا به COVID-19 در بیمارستان مسیحی در شمال شرقی شهرستان شمال سنت لوئیس است.

دکتر گفت که برخی از بیماران ویروسی کرونا که در آنجا درمان می شدند ، فوت کرده اند. دیگر بیماران جدی بهبود نیافته اند.

دکتر پانچ گفت که مناطقی که بیشتر مناطق سیاه پوستی در شمال سنت لوئیس و شمال سنت لوئیس دارند سه برابر موارد ویروس کرونا در جنوب دارد.

شهرها و شهرستان ها از کد پستی برای ردیابی پرونده ها استفاده می کنند و نقشه های آنها نشان می دهد که پرونده ها در کد پستی شهرهای شمالی و شهرستان های شمالی متمرکز است.

پان چی گفت: مردم در شهرهای شمالی و شهرستان های شمالی با خطرات اجتناب ناپذیری روبرو هستند ، زیرا این هنجارهای عمیق تاریخی اساساً باعث ایجاد این نوع وضعیت پشتیبانی نشده در زندگی شده است.

مرتبط: موارد ویروس کرونا در منطقه سنت لوئیس توسط کد پستی

بر اساس داده های BJC Healthcare ، آفریقایی آمریکایی ها 2.5 برابر بیشتر در بیمارستان بستری می شوند (تقریباً به عنوان "خطر" تعبیر می شود) که مبتلا به پنومونی کرونر جدید هستند. بیماران آفریقایی-آمریکایی نسبت به پس از پذیرش ، 2/2 برابر بیشتر به ICU اعزام می شوند. آفریقایی آمریکایی ها چهار برابر بیشتر از آفریقایی آمریکایی ها تحت درمان با ونتیلاتور قرار می گیرند.

سخنگوی BJC گفت که این آمار براساس تعداد کمی از بیماران در سیستم مراقبت های بهداشتی است و "نتایج تحقیقات دقیق در مورد این عوامل را نشان نمی دهد ، بلکه تصویری از آنچه اکنون در داده ها مشاهده می کنیم."

دسترسی به نیازهای اساسی مانند غذا و حمل و نقل تضمین نشده است. پانچ افزود ، برای بسیاری از خانواده ها ، فاصله جسمی حتی غیرممکن است.

پانچ همچنین یک جراح آسیب است که در جامعه کار می کند و با خشونت اسلحه مبارزه می کند. BACK Stop Bleeding را اجرا می کند ، پروژه ای است که به مردم می آموزد چگونه خونریزی قربانیان را متوقف کنند و می گوید خشونت و ویروس ها از الگوی مشابهی پیروی می کنند.

پانچ گفت: "من تأثیر گلوله ها بر روی ما دیده ام. من نگران هستم که ویروس تأثیر بیشتری بگذارد."

بنابراین ، برای جلوگیری از شیوع ویروس ، پان چی خواستار فعالیت های آموزشی ، غربالگری های بیشتر و برنامه ای برای ایجاد ثبات در زندگی روزمره برای کمک به زنده ماندن جوامع محروم شد.

پانچ گفت: "من فکر نمی کنم به این زودی از بین برود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد