Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

چین و ایالات متحده در یک جنگ مختلط قرار دارند

در میان اثرات ژئوپلیتیکی ویرانگر کرونا ، ویرانگر زمین ، بی نظیر است. چین خود را تغییر موقعیت داده است. برای اولین بار از زمان آغاز اصلاحات دنگ شیائوپینگ در سال 1978 ، پکن علناً ایالات متحده را تهدید قلمداد کرده است.یک ماه پیش ، وزیر امور خارجه وانگ یی در جریان کنفرانس امنیتی مونیخ با اوج ویروس کرونا می جنگید.
دولت چین با احتیاط به تدریج در حال شکل دادن به این جمله است که از آغاز حمله ویروس کرونا ، رهبری چین می دانست که آنها توسط یک جنگ ترکیبی مورد حمله قرار گرفته اند. اصطلاحات Xi یک سرنخ اصلی است. وی در پرونده اظهار داشت که این یک جنگ است. علاوه بر این ، به عنوان ضد حمله ، باید "جنگ مردم" به راه افتد.

علاوه بر این ، وی ویروس را شیطان یا شیطان توصیف کرد. خی کنفوسیوس است. برخلاف سایر اندیشمندان چینی باستان ، کنفوسیوس آن را دوست نداشت. درباره قدرت ها و قضاوت های ماورای طبیعی درباره زندگی پس از مرگ بحث کنید. با این حال ، در متن فرهنگ چینی ، شیطان به معنای "شبح سفید" یا "شیطان خارجی" است: گوایرو از ماندارین استفاده می کند ، و Gveello از کانتونی استفاده می کند. این یک عبارت قدرتمند Xi است که در کد گفته شده است.

چه موقع ژائو لیجیان ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در توییتی رشته ای گفت که "این ممکن است ارتش آمریکا باشد که اپیدمی را به ووهان آورد" - این اولین انفجاری بود که توسط یک مقام ارشد برای این امر صادر شد - حزب پکن در حال پرتاب یک بالون آزمایشی است که نشان می دهد دستکش ها بالاخره از بدن خارج شده اند. ژائو لیجیان با بازیهای نظامی که در اکتبر 2019 در ووهان برگزار شد و یک هیئت متشکل از 300 سرباز آمریکایی داشت ، ارتباط مستقیم داشت.

وی مستقیماً به نقل از رابرت ردفیلد ، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده پرداخت. هفته گذشته ، هنگامی که از وی س askedال شد که آیا برخی از مرگ ویروس کرونا در ایالات متحده یافت شده است ، WHO پاسخ داد ، "امروز ، در واقع برخی موارد در ایالات متحده وجود دارد که از این طریق تحت تأثیر قرار گرفته است. تشخیص داده شد. "

نتیجه انفجاری آقای ژائو این بود که ذات الریه کرونر جدید قبلاً در ایالات متحده قبل از تأیید ووهان اثر گذاشته است - این بدان دلیل است که تاکنون شواهد کافی وجود داشته است که ایالات متحده نمی تواند تفاوت آنفلوانزا را آزمایش و تأیید کند.

علاوه بر این ، علاوه بر تعیین توالی ژنوم ویروس های کرونا در ایران و ایتالیا و کشف اینکه آنها به ویروسی که ووهان را آلوده می کند ، متعلق نیستند ، اکنون رسانه های چینی به صورت علنی این واقعیت را گزارش می دهند. با پرسیدن س questionsال و استفاده از آزمایشگاه بیوشیمی نظامی "ناامن" در آگوست سال گذشته تعطیل شد ، بازی های نظامی در فورت دتریک ، محبوب در ووهان. برخی از این س questionsالات در ایالات متحده مطرح شده است - هیچ پاسخی وجود ندارد.

در مورد مسئله کدورت ، س moreالات بیشتری وجود دارد. حادثه 201 18 اکتبر 2019 ، در نیویورک ، یک تمرین لباس همه گیر در سراسر جهان ناشی از یک ویروس کشنده - که اتفاقاً ویروس کرونا بود. این همزمانی شگفت آور یک ماه قبل از شیوع ووهان رخ داده است.

این رویداد 201 توسط بنیاد بیل و ملیندا گیتس ، مجمع جهانی اقتصاد ، آژانس اطلاعات مرکزی ، بلومبرگ ، بنیاد جان هاپکینز و سازمان ملل حمایت مالی شد. بازیهای نظامی جهان در همان روز در ووهان افتتاح شد.

صرف نظر از منشأ آن ، هنوز مشخص نشده است. درست مانند ترامپ در توییتر از "ویروس چینی" نام برد ، ذات الریه تاج جدید قبلاً س veryالات بسیار جدی را در مورد بیوسیالیک (فوکو زمانی است که ما به او نیاز داریم. کجا؟)

ویروس کرونا ویروس سلاح بیوشیمی بسیار قدرتمندی است اما آخرالزمانی نیست.این فرضیه نشان می دهد که این وسیله ابزاری مناسب برای کنترل اجتماعی گسترده در مقیاس جهانی است.

ظهور کوبا به عنوان یک نیروگاه بیوتکنولوژی

هفته گذشته ، یک خی پوشیده از ماسک از خط مقدم ووهان بازدید کرد تا به جهانیان نشان دهد که چین با فداکاری های عظیم در "جنگ مردم" در برابر پنومونی تاج جدید پیروز شده است. درست همانطور که خی در "جنگ خلق" در شورش نوه ریاض پیروز شد ، نتیجه نهایی ریاض بود ، جایی که قیمت نفت بسیار ارزان تر است و به بهبود ناگزیر اقتصاد چین کمک کرد. مشارکت استراتژیک به این ترتیب کار می کند.

صفحه شطرنج با سرعتی نگران کننده در حال تغییر است. هنگامی که پکن ویروس کرونا را به عنوان حمله سلاح بیولوژیکی شناسایی کرد ، "جنگ مردم" آغاز شد. قدرت کامل کشور. روشمند بر اساس "هرچه طول بکشد". اکنون ما وارد مرحله جدیدی می شویم. پکن از این مرحله جدید برای تنظیم اساسی تعامل خود با غرب و ایجاد تنظیماتی در چارچوب ایالات متحده و اتحادیه اروپا استفاده خواهد کرد.

قدرت نرم حرف اول را می زند. پکن با حمل 2300 جعبه بزرگ پر از ماسک ، هواپیمای ایر چین را به ایتالیا فرستاد که روی آنها نوشته شده بود: "ما موج هایی از یک اقیانوس هستیم ، از برگهای یک درخت ، گلهایی از یک باغ. چین همچنین کمک های بشردوستانه زیادی صادر کرده است. بسته به ایران ، عمدتا در هشت پرواز ماهان ایر. ماهان ایر شرکتی است که به طور یکجانبه تحت تأثیر دولت ترامپ قرار گرفته است. تحریم های غیرقانونی

رئیس جمهور صربستان الکساندر ووچیچ نمی تواند واضح تر باشد:

"تنها کشوری که می تواند به ما کمک کند چین است. تاکنون ، همه شما درک می کنید که وحدت اروپا وجود ندارد. این یک افسانه روی کاغذ است."

با تحریم های شدید و اهریمن سازی دائمی ، کوبا هنوز می تواند پیشرفت هایی حتی در بیوتکنولوژی داشته باشد. داروی ضد ویروسی Hebron-interferon
α2b-a و نه واکسن ، موفقیت بزرگی در درمان ویروس کرونا به دست آورده است. یک سرمایه گذاری مشترک در چین در حال تولید یک محصول قابل استنشاق است و حداقل 15 کشور در حال حاضر علاقه مند به واردات دارو هستند.

اکنون ، همه اینها را با 1 میلیارد دلار ارائه شده توسط دولت ترامپ برای شکار غیرقانونی دانشمندان آلمانی شاغل در شرکت های بیوتکنولوژی مقایسه کنید. CureVac ، دفتر مرکزی آن در تورینگن ، مبتنی بر یک واکسن آزمایشی علیه پنومونی کرونر جدید است و از آن به عنوان واکسن "فقط ایالات متحده" استفاده می کند.

مهندسی اجتماعی؟

ساندرو Mezadra ، نویسنده مشترک برت نیلسون ، سیاست تجارت: کاوش سرمایه داری معاصر ، در حال حاضر سعی در ایده پردازی چگونه ما اکنون در مبارزه با COVID-19 هستیم.

ما با یک انتخاب روبرو هستیم: یکی مالتوسیانیسم با الهام از داروینیسم اجتماعی- "به رهبری محور جانسون-ترامپ-بولسونارو" ؛ چین ، کره جنوبی و ایتالیا نمونه هایی از انتخاب "بهداشت به عنوان یک ابزار اساسی" هستند. درسهای اصلی برای یادگیری از کره ، تایوان و سنگاپور وجود دارد.

Mezadra خاطرنشان کرد که انتخاب سخت بین "انتخاب طبیعی جمعیت" (هزاران مرگ) و "دفاع از جامعه" از طریق استفاده از درجات مختلف استبداد و کنترل اجتماعی است. به راحتی می توان تصور کرد که چه کسی از این تحول اجتماعی 21 ساله سود خواهد برد. ماسک مرگ سرخ مخلوط سنت آلن پو.

در این همه هلاکت و تاریکی ، انتظار داشته باشید که ایتالیا چراغ هایی مانند توپ آهنی برای ما فراهم کند. ایتالیا طرح ووهان را انتخاب کرد ، که پیامدهای بسیار جدی برای اقتصاد شکننده آن داشت. ایتالیایی های قرنطینه با آواز خواندن در بالکن واکنش نشان دادند: این یک شورش متافیزیکی است.

نیازی به ذکر عدالت شاعرانه در واقعیت نیست. سنت کلونا ("تاج" در لاتین) از قرن 9 در آنجو مدفون شده است. قرن هفتم سانتا کلونا یک مسیحی بود که به رهبری مارکوس اورلیوس در سال 165 میلادی کشته شد و صدها سال یکی از حامیان اپیدمی بود.

حتی تریلیون دلار بودجه نیز نمی تواند ذات الریه ریه جدید را درمان کند. "رهبران" گروه هفت مجبور شدند از کنفرانس های ویدئویی استفاده کنند تا بفهمند که آنها چقدر نادان هستند - حتی اگر جنگ چین علیه ویروس کرونا باعث شده غرب چندین هفته جلوتر باشد.

دکتر شانگهای ژانگ ونهونگ ، تاکنون ، تجزیه و تحلیل یک متخصص ارشد بیماری های عفونی در چین نشان می دهد که چین با COVID-19 از تاریک ترین دوره "جنگ مردم" خارج شده است. اما او فکر نمی کند این موضوع در تابستان پایان یابد. اکنون سخنان وی را به دنیای غرب استنباط کنید.

هنوز بهار نرسیده است و ما می دانیم که ویروسی الهه بازار را بی رحمانه خرد کرد. جمعه گذشته ، گلدمن ساکس حداقل به 1500 شرکت گفت که هیچ خطری سیستمی ندارد. جعلی است

منابعی در صنعت بانکداری نیویورک به من واقعیت را گفتند: در سال 2020 ، خطرات سیستمیک بسیار جدی تر از سالهای 1979 ، 1987 یا 2008 است ، زیرا خطر سقوط بازار مشتقات 1.5 تریلیون دلاری بسیار افزایش می یابد.

همانطور که منبع گفت ، هیچگاه مانند فدرال رزرو (فدرال رزرو) در طول تاریخ مداخله ای صورت نگرفته است ، زیرا به ندرت درک شده است که نسبت ذخیره سپرده بانک های تجاری را لغو کرده و امکان گسترش نامحدود اعتبار را برای جلوگیری از گسترش کالاها. سقوط کل مبلغ و مشتقات ناشی از سقوط بازار سهام جهانی.

آن بانکداران فکر می کردند که این کار عملی است ، اما همانطور که می دانیم همه صداها و عصبانیت معنایی ندارند. شبح انفجار مشتقات - در این مورد ، که به دلیل احتمال قبلی بستن تنگه هرمز ایجاد نشده است - هنوز وجود دارد.

ما هنوز درک تأثیر COVID-19 در آینده توربو سرمایه داری نئولیبرال را شروع نکرده ایم. مطمئناً کل اقتصاد جهانی توسط یک قطع کننده مدار موذی و تقریباً نامرئی ضربه خورده است. این ممکن است فقط یک "تصادف" باشد. یا ممکن است به عنوان بخشی از برخی جنجال های جسورانه ، یک اقدام عمومی در مقیاس گسترده ، یک انحصار کامل جغرافیایی و مزیت تمام طیف یک محیط مهندسی اجتماعی ایجاد کند.

علاوه بر این ، در امتداد جاده دشوار پیش رو ، همراه با فداکاری های عظیم و ذاتی انسانی و اقتصادی ، صرف نظر از اینکه سیستم جهانی دوباره راه اندازی شود یا خیر ، یک سوال فوری تر باقی مانده است: آیا نخبگان شاهنشاهی هنوز هم برای ادامه بسیج کل چین تصمیم می گیرند یا خیر؟ جنگ مختلط بهمراه جهت گیری؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد