Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

آیا پنومونی تاج جدید از آزمایش واکسن در فورت دتریک فرار کرده است؟

وی در بخشی از سخنان خود گفت که پنج ورزشکار "خارجی" یا سایر کارکنان که برای شرکت در بازیهای نظامی جهان (18 تا 27 اکتبر 2019) به ووهان رفته بودند به دلیل عفونت های ناشناخته در ووهان بستری شدند.
این مقاله با صراحت بیشتری توضیح می دهد که نسخه Wuhan ویروس فقط می تواند از ایالات متحده آمریکا باشد ، زیرا آنچه آنها "شاخه" می نامند نمی تواند ابتدا ایجاد شود زیرا "دانه" ندارد. این باید نوع جدیدی از "صندوق عقب" اصلی باشد و این نوع صندوق عقب فقط در ایالات متحده آمریکا وجود دارد. (1)

بسیاری از گمانه زنی های عمومی در مورد شیوع ویروس کرونا به چین وجود دارد ، اما مطابق مقاله چینی ، گزینه کمتر شرور امکان پذیر است.


اظهار نظر:

اگر یکی از آزمایشات فورت دتریک "اشتباه" باشد و نتیجه آن برعکس باشد (اعتقاد بر این است که یک ویروس تزریق شده با واکسن باعث اطاعت بیشتر نیروها می شود) ، وقتی فهمیدند در صورت بیرون آمدن آن ، وحشت می کنند بنابراین موقتاً پایگاه را مسدود کردند و نیروها را منزوی کرد.

با این حال ، بدون اطلاع آنها ، قرنطینه کار نکرد و ویروس در ارتش ایالات متحده گسترش یافت و سرانجام به ووهان ، چین (و بسیاری از مکان های دیگر) رسید. مدتی نگذشته بود که دولت چین متوجه این ویروس در ووهان شد و به کارشناسان سلاح های بیولوژیکی آمریکایی یادآوری کرد که به کابوس ویروس های اصلاح شده ژنتیکی در "وحشی" توجه کنند و کنترل آن را برای مردم دشوارتر کند. .

[این وضعیت همچنین باعث وحشت اعضای درمانده دفتر سیاسی حزب کمونیست چین در مورد این بیماری عجیب جدید شد. آنها منبع بیماری را نمی دانستند و در ابتدا آنها را مجبور به اقدامات پیشگیرانه علیه جریان اطلاعات کردند ، به این فکر که آزمایشگاه آنها ممکن است شر هم باشد.بله ، منتظر ادامه بازرسی هستم. - MIRASTNEWS].

این مسئله همچنین احتمال وجود "بیمار صفر" افسانه ای در این مورد را توضیح می دهد ، زیرا افراد زیادی کشف خواهند شد.

پس از آن ، دانیل لوسی ، متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه جورج تاون در واشنگتن ، در مقاله ای در مجله Science گفت که اولین عفونت انسان در نوامبر 2019 بود ((در ووهان نیست) تأیید کرد که ویروس از جاهای دیگر سرچشمه گرفته و سپس گسترش یافته است) بازار غذاهای دریایی. "یک گروه از اوایل 18 سپتامبر 2019 آغاز شد." جکوزی (2)

بازار غذاهای دریایی ووهان ممکن است هیچ مسئولیتی در قبال شیوع ویروس جدید در جهان نداشته باشد.

شرح اولین موارد نشان می دهد که همه گیری از جای دیگری آغاز شده است.

این مقاله تصریح می کند:

"اگرچه موارد تأیید شده ویروس جدید با سرعت نگران کننده ای به جهان حمله می کند ، اما تاکنون همه نگاهها به بازار غذاهای دریایی در ووهان چین معطوف شده است که باعث همه گیری شده است." اما درست است "توصیف اولین موارد بالینی روز جمعه که توسط لانست منتشر شد ، این فرضیه را زیر سوال برد. (4) (5)

این سند توسط گروهی از محققان چینی از م institutionsسسات مختلف نوشته شده است و جزئیات اولین گروه 41 بیمار بستری در بیمارستان ویروس کرونا را در سال 2019 (2019-nCoV) تشخیص داده است.

نویسنده گزارش می دهد که در اولین مورد ، بیمار در تاریخ 1 دسامبر 2019 بیمار شد و ارتباطی با بازار غذاهای دریایی ندارد. آنها گفتند: "هیچ ارتباط اپیدمیولوژیکی بین بیمار اول و موارد بعدی یافت نشد." داده های آنها همچنین نشان داد که در مجموع 13 مورد از 41 مورد ارتباطی با بازار ندارند. دانیل لوسی توضیح می دهد: "این یک عدد بزرگ است ، 13 ، مربوط نیست." (6)

نظر: آنجاست ، باید از جای دیگری بیاید.

گزارش های قبلی مقامات بهداشتی چین و سازمان بهداشت جهانی اظهار داشتند که اولین بیمار در 8 دسامبر 2019 علائمی داشته است. این گزارش ها تنها نشان می دهد که "بیشترین" موارد مربوط به بازار غذاهای دریایی است که در تاریخ 1 ژانویه بسته شده است.

"لوسی گفت که اگر داده های جدید صحیح باشد ، اولین عفونت انسان باید در نوامبر 2019 رخ داده باشد - اگر نه زودتر - زیرا بین عفونت و شروع علائم یک دوره انکوباسیون وجود دارد. در این صورت ممکن است ویروس گسترش یابد بی سر و صدا بین ووهان - شاید در جاهای دیگر - تا اینکه در پایان دسامبر سال گذشته گروهی از موارد در بدنام بازار فروش غذاهای دریایی جنوب چین در هنگ کنگ کشف شد. "لوسی گفت:" ویروس قبل از اینکه وارد بازار شود وارد این بازار شد. "

لوسی به یکی از افراد داخلی در مجله ساینس گفت: "چین باید فهمیده باشد که این اپیدمی از بازار غذاهای دریایی جنوب چین در ووهان ایجاد نشده است." (8)

کریستین آندرسن ، زیست شناس تکاملی در انستیتوی تحقیقات اسکریپس ، توالی سال 2019nCoV را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا مشخص شود که منشا آن چیست. وی گفت این وضعیت "کاملاً معتبر" است و فرد آلوده ویروس را از جایی وارد بازار غذاهای دریایی کرده است. طبق مقاله ای در مجله "Science" ،

"در تاریخ 25 ژانویه ، آندرسن تجزیه و تحلیل 27 ژنوم موجود از سال 2019 تا nCoV را در یک وب سایت تحقیقاتی ویروس شناسی منتشر کرد. این نشان می دهد که از اول اکتبر 2019 ، آنها" نزدیکترین جد مشترک "دارند - این منبع مشترک است. ( 9)

جالب است که لوسی همچنین اشاره کرد که در ژوئن 2012 ، یک بیمار در عربستان سعودی در ابتدا اقیانوس را آزار داد ، اما بعداً یک مطالعه عمیق تر نشان داد که وی در آوریل سال گذشته شیوع ذات الریه در یک بیمارستان اردن داشته است. . لوسی گفت که از نمونه های ذخیره شده افرادی که در اردن جان خود را از دست داده اند ، مقامات پزشکی تایید کرده اند که آنها به ویروس Mer آلوده شده اند. (10)

این امر مردم را ترغیب به احتیاط در پذیرش "داستانهای استاندارد استاندارد" می کند که رسانه های غربی مشتاق ارائه آن بوده اند - درست همانطور که با SARS ، اقیانوس ها و ویروس زیکا معالجه می کردند ، بعدا ثابت شد که همه این "گزارش های رسمی" نادرست هستند .

در این حادثه ، رسانه های غربی چندین ماه است که با گزارش هایی در مورد ویروس پنومونی تاج جدید سرازیر شده است.این ویروس از بازار غذاهای دریایی ووهان نشات گرفته و ناشی از خوردن خفاش ها و حیوانات وحشی توسط مردم است. همه اینها جعلی است

این ویروس نه تنها از بازار غذاهای دریایی و نه از ووهان است ، اکنون ثابت شده است که از چین وارد نشده است ، بلکه از کشور دیگری به چین وارد شده است. بخشی از شواهد این بیانیه این است که انواع ژنوم ویروس از ایران و ایتالیا توالی یابی شده و اعلام شده است که اینها گونه هایی نیستند که چین را آلوده کنند.بر اساس تعریف ، این گونه ها باید از جاهای دیگر باشند.

به نظر می رسد که تنها محل ممکن ممکن ایالات متحده آمریکا است ، زیرا فقط آن کشور انواع "تنه" دارد. 5 نوع-MIRASTNEWS]. بنابراین ، منبع اصلی ویروس پنومونی تاج جدید ممکن است اتاق جنگ های بیولوژیکی ارتش ایالات متحده در فورت دتریک باشد. این تعجب آور نیست با توجه به اینکه CDC Fort Detrick را به طور کامل بسته است ، بلکه به این دلیل که ، همانطور که در مقاله قبلی گفتم ، بین 2005 و 2012 ، 1 059 در ایالات متحده آمریکا رخ داده است. آزمایشگاه های آلی در ایالات متحده آمریکا. -در ده سال گذشته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد