Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

همانطور که ترامپ گفت، تجارت چین روی کوک است و آزمایشگاه در فورت دتریک خودش را در وسط پیدا کرد - کوروناویروس

اول از رسمی های ایالات متحده و کشورهای دیگر به افتیدمیولوژی ها، این سوالی است که مردم عمیق فکر می کنند.

این مشکل جلوهای تجارت بین چین و ایالات متحده را به وجود آورد.اگر از رئیس جمهور دانلد ترامپ بپرسید، او ممکن است بگوید که سال-کوو-۲ احتمالا از چین origin شده است، و اولین پرونده‌های عصبانی تاج جدید در چین ظاهر شد.طبق مطبوعات مربوط به رسانه‌های متحده، او و دیگر رسانه‌های آمریکا ادعا می‌کنند که ویروس از یک آزمایشگاه در وهان آغاز شده است.این مقاله دکتر مایکل رایان رو اعلام کرد که رئیس اضطراری بود

ولی از رسمی چینی و بعضی دانشمندان چینی بپرس، و جوابشون به فاصله ما تأثیر خواهد داد.

در طول ماه‌ها، حتی قبل از اینکه شهرستان ماریلند و فردریک اولین پرونده‌های بیماری دماغ خود را اعلام کنند، رسمی چین پیشنهاد دادند که این کوروناویروس در فورت دتریک ساخته شده است.

اول، توطئه ادعا می کند که سربازان در طول بازی های ارتش جهانی در اکتبر در نزدیک فورت دتریک آموزش داده اند.اما بر اساس بخش دفاع آمریکا این پرونده نیست

در پاسخ به سوالات درباره این گزارش، وزیر دفاع مارک اسپیر گفت که این گزارش توسط رسمی های دولت چین "کاملا مغزبی و بی پاسخ است".

اسپرر و دیگر رسمی دولت‌ها "مسئولیت دولت چین‌ها را تکرار کردند که در یک مرحله اول این تهدید را حل کنند، و lack of transparency in the early days of the coronavirus outbreak, which is irresponsible and does not contribute to the fight against the pandemic facing the world today," گفت این وب‌سایت

اما حالا تئوریست‌های توطئه‌گیری و رسمی‌های چینی توجه خود را به هدف دیگر برگردانند: موسسه ارتش آمریکا داروهای بیماری عفونت در فورت دیتریک.

در جولای ۲۰۱۹، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در مورد استفاده از آن گفتند که آزمایشگاه مسئول ویروس است.

«این کاملا اشتباه است»، رئیس جمهور تحقیقات پزشکی و توسعه ارتش آمریکا لوری سالواتور، در یک ایمیل به نامه اخبار نوشته است."USAID در تحقیقات تجاوز نیست."

Usamerid آزمایشگاه دفاع بیولوژیکی ارتش است که بیولوژن های سطح بالا مانند ویروس ابولا را مطالعه می کند.ماموریتش اینه که از سربازهای آمریکایی که توی خونه و خارجی خدمت میکنن محافظت کنه

رئیس وزارت خارجی چینی Zhao Lijian یه مقاله در مورد "تحقیقات جهانی" در مورد "تحقیقات جهانی" در مورد یه وبسایت کانادایی که معمولاً توطئه ها رو اخطار میکنه، شامل کسانی که علیه ایالات متحده هستند.زائو یه ارتباط رو شروع کرده که این ویروس ممکنه از فورت دیتریش اومده باشهاز آن زمان، ارتباط تحقیقات جهانی از بین رفته است.

جین کانرونگ، Vice president of Renmin University of China, School of International Studies, and others questioned the suspension of USAID, the rise in evali associated with the use of electronic cigarettes or vaporization products, and the advance of the flu season, according to an article in the global times, a Chinese media.یک مقاله در روزگار مردم، یک وبسایت پروپاگاندا چینی، ۱۰ سوال را که ایالات متحده باید جواب دهند، منتشر شده است. سومین سوال این است که چه اتفاقی برای توسعه بین المللی افتاده است.

یه نقشه نشون میده که مردم وقتی آزمایشگاه باز شد فرار کردنداین درست نیستاگرچه بعضی از جمعیت فردریک از بازگشت آزمایشگاهی ناراحتی را نشان دادند، مردم فرار نکردند.

توطئه‌های دیگر پیشنهاد می‌دهند که در کنترل فردریک پرونده‌های بیشتری وجود دارد به خاطر نزدیکترین نزدیکترین فورت دیتریک.این درست نیستافسانه‌هایی درباره‌ی استفاده از ما و عصبانی تاج جدید به رسانه‌های چینی و رسانه‌ها محدود نیستند.مانیلا تایمز (Manila Times) در فیلیپین، همچنین تعدادی از مقاله‌های توصیف‌کننده‌ای که نشان می‌دهند که ویروس توسط USAID ساخته شده است، همانند سایت‌های دیگر که شامل ردdit است.

ساعت 5 صبح شروع میشهدر سه شنبه، 1114 پرونده‌های عصبی تاج جدید در کنترل فردریک اتفاق افتاد.شاهزاده جورج بزرگترین تعداد پرونده در ماریلند با 7831 پرونده دارد.شهرستان مونتگومری با 5541 پرونده تعقیب شد.

اولین پرونده‌ی pneumonia تاج جدید در شهرستان فردریک در ۱۶ مارس اعلام شد.

برنامه Usamrid

در ۱۵ جولای، مرکز کنترل بیماری و جلوگیری از بیماری نامه پایان برای استفاده از استفاده فرستاد و ثبت نامه‌اش را با آژانس انتخاب فدرال بعد از بازرسی سازمان سلامتی در ژوئن متوقف کرد.

در زمان بستنی، تحقیقات‌کنندگان USAID، طبق محل اخبار ویروس‌های ابولا و بیماری‌های ایبولا را مطالعه می‌کردند که باعث می‌شود تاراریمیا، بیماری و انسفالیتی equine veneزوئولا باشد.بر اساس مقاله اخبار، هیچ بیماری عفونت‌کننده‌ای بیرون منطقه‌ای که در ایالات متحده قادر شده‌اند پیدا نشده است.

گزارش inspection obtained by the "news post" found two loopholes leading to the closure.نتیجه این دو تخلیه درست شدهولی سرهنگ عزیزم کوکس به اخبار گفت که این یک کلمه "بار" بود و گفت که به خاطر گلوله‌ها آشکار نشده است.

وقتی این گلوله ها کشف شدند، فرمانده سابق USAID دستور داد تحقیقات سطح بالا را متوقف کند.این قطع داوطلب قبل از ایستگاه رسمی سی.دی.سی اتفاق میفته و سفارش رو متوقف میکنه

بر اساس گزارش، علاوه بر این تجاوز، پنج تجاوز دیگر از قانون فدرال در زمان بازرسی های سی.دی.سی اتفاق افتاد.این شامل غلطی سیستماتیک برای اجرای امنیت بیولوژیکی و محدودیت، مانند پشتیبانی برای باز کردن در اتاق اتاق خودکار و حذف کردن تلف بیولوژیکی است.

"اونا این کار رو با تکذیب قانونها انجام ندادند," به اخبار پوست "کوکس" گفت.اونا به دلیلی این کار رو کردن و فکر کردن منطقیهولی منظورم اینه که هنوز با پرونده‌های عملیات استاندارد قابل تعادل نیست."

یکی از نگرانی این است که سیستم دکانتامینگ آب است که USAID از آن استفاده می‌کند چون سیستم دکانتامینگ گرمایش توسط سیل آسیب شده است.

از آن زمان، آزمایشگاه مشکلات را با سیستم دکانتامینگ خود حل کرده و اجازه داده است تا پایان مارس عملیات کامل را دوباره ادامه دهد، شامل بازسازی مامور انتخاب فدرال خود ثبت کند.

"USAID personnel laboratory has retrieved and established a new thermal decontamination system, which was inspected and approved by the Centers for Disease Control and Prevention in November 2019," سالvador said in an email

Usamerid در حال حاضر ویروس Sars-cov-2 را توسعه می کند، که باعث عصبی کورنولی جدید می شود، شامل تکرار و پاک کردن ویروس برای شناسایی آینده.بر اساس پوست فیسبوک کاربرد usamrdc، usamrid همچنین دارای مختلف درمان مولکول کوچک‌ها را تحقیق می‌کند که می‌تواند به پیدا کردن درمان ممکن کمک کند.

آزمایشگاه همچنین آنتی‌بودی از بیماران با سندرم نفس شدیدی شدید دریافت کرد.SARS به دلیل ویروس COV SARS، که ژنتیکی شبیه ویروس است که باعث عصبی کوروناویروس جدید می شود. بر اساس پوست usamrdc، این آنتی‌بودی‌ها برای اینکه ببینند چگونه واکنش می‌کنند به Sars-cov-2، مطالعه می‌شوند.

Usamrid هم بخشی از یک مطالعه قبلی بود.راموزومواد اول در ابولا هدف گرفته شده، ولی الان به عنوان یک درمان ممکن برای بیماران با رنج تاج جدید آزمایش می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد