Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

آزمایشگاه قلعه دیتریش بعد از проверки امنیت شکست خورده بسته شد. تمام تحقیقات تا ابد متوقف شدند.

بعد از آنکه مرکز کنترل و پیشگیری بیماری یافت که سازمان نتوانست استانداردهای زیست امنیت پیدا کند، تمام تحقیقات در آزمایشگاه قلعه دتریک، که سطح بالا از مواد بیماری مانند ابولا را تحت کنترل قرار داد، بی نهایت.

هیچ بیماری عفونت یا بیماری بیرون منطقه اجازه داده شده از موسسه ارتش آمریکا از داروهای بیماری عفونت پیدا نشد.

نگهبان صحبت کننده CDC Vander Linden در جمعه ی ایمیل تایید کرد که CDC در ژوئن امسال یک بازرسی از موسسه نظامی انجام داد و بازرسان چندین منطقه نگرانی در روش عملیات استاندارد طراحی شده برای محافظت از سطح ۳ و سطح ۴ ارگانیسم را شناسایی کردند

مرکز کنترل و جلوگیری بیماری در جولای یک دستور متوقف و متوقف را اجرا کردند.

ثبت آمریکا در برنامه آژانس انتخاب فدرال، که از استفاده و ملک مواد بیماری مراقبت می‌کند، بعد از دستورات گرفتن از مرکز کنترل بیماری و جلوگیری از مرکز استفاده می‌شود.وندر لیندن در ایمیل خودش گفت که تعطیلات موثرتاً همه برگزیدگان بیولوژیکی و سم های ما را از تحقیق جلوگیری کرد.

رئیس‌جمهور سی‌دی‌سی کاترین هارپین در یک ایمیل نوشته است که برنامه‌ی آژانس انتخاب فدرال راجع به اینکه برنامه‌های مانند usamrid ثبت شده یا اقدامات برای اجرای قوانین برداشته شده است.

"همانطور که شرایط نیاز دارند (برنامه انتخاب ماموران فدرال) تمام اقدام مناسب را برای حل کردن هر خلاف قانون نیاز انجام خواهد داد تا به امنیت و امنیت همکاری با ماموران ویژه و سم خاص کمک کند," گفت عادت در یک ایمیل

طبق "وندر لیندن"، این بخاطر دلایل مختلف است، که شامل غیرقابل توافق پروژه‌های محلی و غیرقابل توافق آموزش بازرسی معمولی برای کارکنان آزمایشگاه محافظت بیولوژیکی است.ویندر لیندن در یک ایمیل دنبال کردن گفت که سیستم پاک کردن پاک کردن آب خشکی همچنین شکست خورد استانداردها که توسط برنامه‌ی آژانس انتخاب فدرال مقرر شده است.

«تا امنیت کارمندان ما را بیشتر کنیم، ما لایه‌های زیادی از دستگاه محافظت و پردازش‌های ثابت شده داریم»، گفت.

ون در لیندن نمیتونه بگه وقتی آزمایشگاه می تونه تحقیقاتش رو ادامه بده

"USAID به عملیات کامل برمی‌گردد وقتی برنامه‌های بیولوژیکی ملاقات شود," او در یک ایمیل گفت"وقتی ارتش و مرکز مرکز کنترل و جلوگیری بیماری آمریکا مطمئن هستند که USAID می تواند در امان و همیشه با تمام استانداردها پیروی کند."

از سطح سیل در میه ۲۰۱۸، USAID برای تحصیل سطح ۳ حفاظت زیست امنیت و سیستم‌های جدید دکانتامینگ کار می‌کند.این "پیچیدگی عملیاتی از فعالیت تحقیقات آزمایشگاهی تحقیقات بیولوژیکی در موسسه افزایش می‌دهد" گفت.

در زمان دستورات متوقف و متوقف، دانشمندان استفاده شده با داروهای شناخته می کنند که باعث بیماری مکرولی (همچنین به عنوان تب گیاه یا خرگوش شناخته می شود، بیماری و انسفلیتیس سطح سوم آزمایشگاه بیولایی) کار می کنند.ویندر لیندن گفت که تحقیقات کننده ها همچنین روی ویروس ابولا در طبقه ۴ آزمایشگاه بیولایی کار می کنند.

بین بیماری‌ها، ابولا، ارسینیا pestis (Yersinia pestis) و فرانسیسلا tararimia (taralimia) همگی در لیست برگزیدگان سلامت و خدمات انسان و سم هستند.سه نفر به عنوان ماموران کلاس اول فکر می کنند و تهدید جدی برای سلامت و امنیت عمومی قرار می دهند..

بر اساس کد قانون فدرال، انسفالیتیس کوئین وینزوئولی هم در برنامه انتخاب ماموران فدرال است.

موسسه نظامی در حال مطالعه کردن هر معامله‌اش برای تصمیم گرفتن تحت تاثیر قرار می‌گیرد.ویندر لیندن گفت کارهای USAID خارج از آزمایشگاه انتظار ندارد که تأثیر داده شود، شامل ویروس ابولا.

«ما نزدیک با سی‌دی‌سی کار می‌کنیم تا مطالعه‌های ادامه‌گیری در آزمایشگاه‌های کنترل بیولوژیکی‌ها تحت نظر مناسب تمام شود و حیوانات تحقیق ادامه می‌دهند که در طبق تمام قوانین مراقبت می‌شوند»، او در یک ایمیل گفت."اگرچه اکثر تحقیقات مریید در ایالات متحده در حال حاضر دارد، این موسسه کار های مهم تشخیص کلینیکی خود را ادامه خواهد داد و هنوز قادر خواهد بود که مهارت پزشکی و disciplinary ضروری را برای حمایت واکنش به تهدید بیماری عفونت یا دیگر اضطراری تحویل دهد."

بر اساس کد قانون فدرال، که همچنین برنامه های آموزش، ثبت و حفاظت زیستی نیاز دارد، ثبت برنامه خدمت مخفی فدرال می تواند برای حفاظت از سلامت و امنیت عمومی متوقف شود.واضح نیست که این دلیل استفاده کردن است یا نه.

این کد همچنین به وزارت سلامتی و خدمات انسانی مرکز کنترل بیماری و جلوگیری حقوق بازرسی از هر موقعیت و ثبت بدون prior notice می دهد.در یک ایمیل، van der Linden گفت که مرکز کنترل بیماری و جلوگیری از بیماری ها در سال گذشته میلادی متحده آمریکا را چک کرده اند، هر دو ناشناخته و برنامه ریزی شده است.

وندر لیندن گفت که ما مورید برای پیروزی از نیازهای ارتش و سی.دی.سی. کار میکنه و تأخیرش رو بالا ببره

«در حالی که ماموریت تحقیقات موسسه مهمتر است، امنیت نیروهای کار و جامعه مهمتر است»، گفت. «USAMRIID فرصت را برای درست کردن ناتوانی‌ها، بر قوت‌ها بنیاد می‌گیرد و بنیاد قوی‌تر و امن‌تر برای آینده ایجاد می‌کند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد