Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

نقشه‌های جدید نشان می‌دهند که نابود شدن عصبانی جدید در جامعه‌های رنگ است; رهبران برای جمع داده‌های بهتر می‌خواند

مردم رنگ در سراسر کشور - در شهرستان mutnoma - مسئول غیر مسئول هستند.بار بیماری و مرگ (ارتباط بیرون) برای pneumonia جدید است.

مثال، محققان دانشگاه دانشگاه جان هاپکینز (ارتباط بیرون است) در ایالت‌هایی که اطلاعات نژادی و اقتداری را در مورد پرونده‌های مضنوعی جدید، سیاه‌ها و آمریکایی‌های آفریقایی فقط ۱۳ درصد جمعیت می‌سازند.اما در این ایالات، اقامت سیاه‌پوست‌ها یک سوم از همه مرگ‌ها از عصبانی تاج جدید حساب می‌کنند.

در اوریگن، جایی که پراکنده این پیچیدگی ها بیشتر احتمالاً به دلیل مقدار بالا پرونده های اوریگن اتفاق می افته.

بزرگترین فاصله مشخص این است که لاتینوها 13 درصد از جمعیت دولت و 27 درصد پرونده‌ها را جمع می‌کنند.تفاوت به دلیل بیماری در شهرستان واشنگتن است که تقریبا نیمی از مردم مثبت را آزمایش کردند (لینک بیرون بود) به عنوان ویروس لاتینو شناسایی شد که بیش از دو بار از مقدار اقامت اسپانیایی در شهرستان واشنگتن است.

در موتونا:

سیاه، آبریجینال و دیگر مردم رنگ با 40 درصد پرونده‌های عصبی جدید، اگرچه فقط 30 درصد جمعیت جمعیت است.

به نظر میرسه که مردم لاتینو و آسیایی آمریکایی بیمارستان بیمارستان میشن، بیشتر از اونها به شرایط سلامتی احتمالی گزارش داده اند.

بیشتر مردم که از عصبی تاج جدید می میرند از شرایط سلامتی تاریخی رنج می برند، اندازه زیادی از سیاه‌ها و آمریکایی‌های آفریقایی است.

این فقط شماره نیست

سیاه، indigenous و دیگر افراد رنگ هم احتمال بیشتری دارند که در شغل های عمومی با وجود روبرو شوند.این شهروندان بیشتر احتمال دارند که علائم سختی و بیمارستان شدیدی داشته باشند، به دلیل اتفاق بالاتری از بیماری های تاریخی، نتیجه قرن ها دسترسی نابرابر به مراقبت سلامتی و دسترسی به کار سالم، خانواده و طرح زندگی.

اما مسئولین سلامتی هم هشدار می‌دهند که این تصویر پیدا می‌شود کامل نیست.این به خاطر این است که داده های اقوامی و اقوامی که آزمایش شده، مثبت است، بیمار است، که مُرده است، هنوز اغلب گم شده یا توسط موسسات پزشکی جمع نشده است.رسولان سلامتی عمومی می گویند این اطلاعات در مشورت زمانی و چگونه جامعه باز می‌گردد مهم است.

"این اطلاعات است که ما نیاز داریم سیاست، منابع و چگونه پاسخ دهیم به این pandemic جهانی," گفت وزیر سلامت عمومی ریچل بانک پنجشنبهمتخصص سلامتی پرونده‌ها، پیچیدگی‌ها و مرگ‌های تخته‌ی تاج جدید را به جزئیات معرفی کردند.

"اما این مهم است که تاریخ را درک کنیم که بعضی از مردم آسیب‌آسیب‌آسیب‌تر می‌کند - نه به خاطر انتخاب‌هایی که انجام می‌دهند، نه به خاطر سنشان - بلکه به خاطر اینکه آنها سیاه یا قهوه‌ای متولد شدند," گفت."این فقط داستان برای تقسیم کردن نیست، بلکه داستان برای تقسیم کردن است."

داستان کی رو داریم میگیم

رهبران فرهنگی مخصوص از اتحاد سلامتی اوریگان، اتحاد جامعه‌های رنگ، موسسه سلامتی ابریجینال، و بخش سلامت عمومی موتوما، یک کمیت تحقیقات داده‌ها را رهبران بخش سلامتی و اپیدمیولوژی‌های منطقه راهنمایی کرد که چگونه تعبیر کنند و منتشر کنند داده‌های نژادی و قومی‌ها.

قبل از اینکه اطلاعات آنلاین را آزاد کنید، گروه در چهارشنبه ۲۹ آوریل یک وبینر برای رهبران و رسانه‌ها از مردم رنگ داشت تا در مورد اطلاعات و shortcomings مشخص آن بحث کند.

اون گفت "ما کم کم اول اطلاعات رو دریافت میکنیم".ما اغلب از بیرون جامعه‌مون می‌بینیم.ارتباط برابری سلامتی اوریگان (ارتباط بیرون) در وبینر گفت."این فرصت است که مردم را به یک مکالمه راجع به آنچه داده ها نشان می دهند و آنچه گم شده است."

جونکر اطلاعات اقتصادی و اقتصادی که مربوط به آزمایش NCP در ایالت هستند را شریک کرد.بیشتر از نصف پرونده ها، یا گم شده یا ناشناخته شده.با وجود معرفی در سال ۲۰۱۳ از تلاش «D واقعی» (لینک خارجی) برای تحصیل مجموعه داده های نژادی و اقتداری توسط سازمان های دولتی، شامل وزارت سلامت اوریگان است.

"یک فرصت برای ترفیع و مطمئن شدن جامعه ما در اطلاعات شماره می شود، و ما می توانیم منابعی را که لازم داریم بگیریم," او در جلسه چهارشنبه گفت.

دکتر آندراس لوپز، اتحاد اجتماعی رنگ (لینک بیرون است) به گروه گفت که داده های گمشده قدرت دارد.

"وقتی در مورد اطلاعات فکر می کنیم، در چهارشنبه به شماره فکر می کنیم," گفت.اطلاعات برای تعریف و کنترل دانش استفاده می‌شود.این اطلاعات در مورد اولویت‌های دولت، مالی و پروژه‌ها را پیشنهاد می‌کند."

«داده‌ها به ما کمک می‌کنند که داستان‌های غیرقابل توجه‌تر در مورد آنچه مردم تجربه می‌کنند، نابرابری ساختاری»، گفت."اگر اطلاعات وجود نداره، مرگ است"

کلی گونزالز، یک تحقیق در مدرسه سلامت عمومی اوهوسو-پسو، کلمات لوپز را با پیشنهاد فرصت برای درخواست حق برای شکل این داستان روشن کرد.

"ما به عنوان یک عدد، هیچ احساسی، هیچ داستان فکر می کنیم"او گفت"افرادی که در شهرستان mutnoma کار می کنند، و همکاری برای نسل های آینده، به دلهای مردم ما در این داده ها اعتماد دارند تا سیستم بتواند کمک کند و کمک کند که برتری سفید را شکسته کند."

لین رامپ، یک تحقیق کننده و اپیدمیولوژی در بخش سلامت شهری mutnoma، گفت که بخش سلامت عمومی به فعالیت داده های نژادی و قومی جمع می‌کند چون می‌تواند به عنوان مامور دنبال بیماری دیگر، نژادی دیگر عمل کند.

"مسابقه نقش مهمی در مورد کسی که محافظت شده و مریضه بازی میکنهاین نژاد نیست که این نتایج را تعیین می کند، این تجربه نژادگری است، او گفت.اگر ما بدانیم بیماری کجاست و چه کسی تاثیر خواهد داشت، ما می توانیم از مردم محافظت کنیم.این به ما کمک می‌کند که مردم و پروژه‌ها را حمایت کنیم و نظر ما را در تصمیم گرفتن و تقسیم منابع بیان کنیم."

در یک بریتانیک در پنجشنبه، ۳۰ آوریل آقای جونکی به رسانه‌ها صحبت کرد و از سیستم خواست فرصت را برای نوشتن یک تاریخ حقیقی، شفافیت و تاریخ بگیرد.

"جهان ما هرگز همان نخواهد بود," گفت. "ما باید این فرصت را برای ساختن معماری واقعاً عدالت، سیاست و برنامه‌هایی که با جامعه‌های مهمترین تاثیر دارند، استفاده کنیم و آنها را مرکز تمام تصمیمات ما قرار دهیم."

چیزی که ما میدونیمما نمیدونیم

دکتر ایرن آلفونسو ترودوراو، دانشمند تحقیقات و دانشمند بزرگتری در وزارت سلامتی کونتوم، پروفایل کشور pneumonia تازه را در پنجشنبه در یک بریتانگ معرفی کرد.

همانطور که احتمال بیشتری دارند که در عمومی، سیاه‌ها، سرزمینی‌ها و دیگر مردم رنگ‌ها با سرعت بیشتری آلوده می‌شوند.

به دلیل دسترسی نابرابر به مراقبت سلامتی، اتفاق بیماری تاریخی بالاتر است، به دلیل قرن‌ها دسترسی نابرابر به شغل سلامتی، خانه‌ها و طرح زندگی، سیاه‌ها، مردم indigenous و دیگر رنگ‌ها، احتمالاً بیشتر از عصبانی جدید کوروناویروس می‌میرند، گفت duldulao.

در سطح محلی، تقریبا نصف گزارش آزمایشگاهی از آزمایشات NCP با کشور مشترک می شوند و اطلاعات درباره نژاد و اقوام نادیده می گیرند.

"یعنی ما نمیدونیم کی میتونه آزمایش کنه و کی نمیتونه" گفت"تمام اطلاعات آزمایش ها ماسک های زیادی از تفاوتهایی که ممکنه ببینیم نیستند.ما به اطلاعات قابل اطمینان نیاز داریم تا به آزمایشات که نیاز داریم اعتماد کنیم، جایی که بهشون نیاز داریم."

این تعداد بعضی از منطقه‌های داشی‌بورد منطقه‌ی موتوما را محدود می‌کند، که داده‌ها را نمایش می‌دهد که نه تنها برای pneumonia جدید مثبت نشان می‌دهد، بلکه نتیجه‌های آزمایش را می‌گیرد.دستگاه بر اطلاعات موجود در مورد گروه‌های سن، نژاد و اقوام و جنسی بستگی دارد تا ترند‌های دموگرافیک خاص را نشان دهد.در این هفته، شهرستان همچنین شرایط خونه افزایش داد.

ترودیو کارهای اپیدمیولوژی سرویس بیماری‌های عفونت را تحویل داد، شامل راسل بارلو، کوئین جیان، آلیسون پورتنی و تیلور پینسن، که در طول مصاحبه اطلاعات را جمع کردند و تعبیر کردند، تا رهبران کشور‌ها به عدالت بیشتری باشند.

اطلاعات نشان می دهند که کشور mutnoma دنبال ترند ملی است، ولی جمعیت محلی کوچک است، مخصوصا در مورد بیمارستان و مرگ.ناتوانی آزمایش و مجموعه داده های کیفیت پایین در گزارش های آزمایشگاهی دلیل نگرانی در کشور است، گفت duldulao.

"دوباره، اطلاعات بر اساس کسانی که می توانند آزمایش کنند" گفت.وقتی آزمایش را افزایش کنیم، پرونده های بیشتری و فاصله های بیشتری را می بینیم.

تماس برای عمل

رئیس سلامت عمومی، بانک، به آزمایشگاه ها، دستیاردهنده های سلامت و سازمان دولت دعوت کرد تا تلاش های بیشتری برای جمع اطلاعات در مورد نژاد و اقوام جمع کنند، تا سازمان سلامت عمومی به اندازه ی موقعیت احساس اطمینان داشته باشد در پیشنهادش که در مورد کی و چطور دوباره در بین تغییر

بانک به سیستم پزشکی زنگ زد:

جمع داده های نژاد و اقوام

از هر بیماری بپرس چطور خودشون رو شناسایی میکنن

کلاس استفاده از نژاد، اقوام، زبان و ناتوانی (ارتباط به عنوان ارتباط خارجی)

Priority for color patients

کاهش بازداشتهای آزمایش، شامل دسترسی هزینه یا زبان

"ما باید این کار را در هر آزمایشگاه، هر ملاقات انجام دهیم," گفتند بانکبرای افراد، اگر از شما پرسیده نشد، به مردم بگویید: این منم، این گونه می خواهم راز باشم.

بانک ها به فردی دعوت می کنند که تلاش خود را ادامه دهند، حتی اگر آسمان آفتاب باشد و هوا گرم است.او از همه در جامعه خواست ادامه بده:

فاصله فیزیکی و سلامتی دستی خوب تمرین کن

اگر تفنگ یا تب دارید، اگر علائم بدتر شود، در خانه بمانید و یک دکتر را ببینید.

بانک از کسانی پرسید که ماسک نمی پوشند تا این کار را انجام دهند اگر نتوانند فاصله فیزیکی را از دیگران نگه دارند، ولی stress کرد که این هدایت داوطلب است.

مردم ممکن است سلامتی یا بیماری داشته باشند، استفاده از پوشش صورت را پیچیده کنند.

«راستش، مردم سیاه و قهوه‌پوست نگران چیزی که به آنها درمان می‌شود و آیا به عنوان تهدید می‌بینند، نگران می‌شوند.»"ما می دانیم که این عمل برای بعضی ها سخت تر است و برای بعضی دیگر حق دارند.ما میدونیم که برای بعضی مردم خیلی راحته که دور کار کننما می دانیم که از اعضای خانواده بیماری در ۳۰۰ متر مربع از خانه ها دور شدن از زندگی در آپارتمان های مختلف نسل بسیار آسانتر است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد