Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

محدودیت سفر جدید ترامپ خیلی دیر شده تا به نیویورک کمک کند: گزارش CDC

"آنها شکست خوردند، ویروس به نیویورک آمد، و آمریکایی به خاطر شکست دولت مردند."کافیه," گفت فرماندار اندرو کومو.

سر شلیک

Through Mary Papavers

محدودیت سفر رییس جمهور دانلد ترامپ طراحی شده است تا از تاج تاج تاج جدید متوقف شود تا به نیویورک کمک کند، گزارشی که در پنج شنبه توسط مرکز کنترل بیماری و جلوگیری از دولت فدرال آزاد شده توسط مرکز مرکز بیماری

"آنها شکست خوردند، ویروس به نیویورک آمد، و آمریکایی از شکست دولت مردند.فرماندار نیویورک اعلام کرداندرو کومو (d) در پنجشنبه در کنفرانس اخبار به گزارش پاسخ داد.

این حقیقت است.اونا علم رو از دست دادنکار دولت شکست خورده و هنوز شکست خورده اند، "کومو اضافه شد.

ترامپ تا ۱۳ مارس، تقریبا شش هفته بعد از آنکه محدودیت بر توریستان چینی قرار داد، بر اروپایان وارد آمریکا نشد.ولی از ۸ مارس، انتقال اجتماعی NCP در نیویورک شروع شد.سطح شهر بسیار شبیه ویروس کوروناویروس است که در اروپا پخش می شود، نه در اروپا.چین - نشان می دهد که از اروپا پخش شده یا احتمالا از بخش های دیگر ایالات متحده است.

هیچ کدام از سطح‌های نیویورک در مرکز کنترل بیماری و جلوگیری از بیماری در چین با تحقیقات کنندگان مشابه نداشت. این یک پیدا "غیرمنتظر" بود.

در زمانی که محدودیت در اروپا قرار گرفته می‌شود، تحقیقات می‌گوید: «انتقال وارد و اجتماعی Sars-cov-2 قبلاً اتفاق افتاده است.»بیشتر از ۲۳ هزار نفر از pneumonia مردند

آزمایش‌های نیویورک در آن زمان محدود بودند، بنابراین بیشتر پرونده‌های عصبی کورنولی جدید، گزارش گفت.

کومو دوباره اصرار کرده است که ویروس در شهر دور می شود از اروپا، همانطور که توسط تحقیقات قبلی تایید شده است.در یک کنفرانس اخبار پنجشنبه، او گفت گزارش سی‌دی‌سی «مشخصا توضیح می‌دهد چه اتفاقی در نیویورک افتاده.»

کومو گفت بیش از 3900 پرواز از اروپا به فرودگاه بین المللی جان ف. کندی و نیوارک فرودگاه آزاد از ۲ فوریه تا ۱۳ مارس رسید.

رسمی فدرال "هنوز علم را پیروی نمی کنند، دولت هنوز توانایی ندارد، و این رشد است که ما در سراسر کشور می بینیم," گفت کومو.

کومو هشدار داد که "موج دوم" دوم ایالت "دوباره از آرزوهای دیگر" هست که الان با ویروس آلوده شده و به نیویورک برمی گردند.اون بهش میگه "تیراندازی دولت فدرال غیرقابل نیازی دوبار" هست.

میدونی ویروس بدتر از هوس چیه؟اون از گزارشگر پرسید"آمریکا ویروس و غیرقابلیت فدرال را تقسیم کرد.این ویروس است که باعث آسیب بزرگی به این کشور شده است."

ترامپ چند بار به چین متهم کرده که ویروس را در منطقه اش متوقف نکرده، اگرچه مدیریت ترامپ نمی تواند این کار را انجام دهد، در حالی که فقط چند پرونده شناخته شده کوروناویروس در ایالات متحده وجود دارد.

او همچنین دفعه‌بار سرکشی کرده است که با محدودیت سفر میلیون‌ها زندگی را نجات داده است.اما این محدودیت به نظر می رسد کمک محدودیت در نیویورک است و تنها به ملت خارجی درخواست می کنند.شهروندان آمریکایی آزاد هستند که به چین و اروپا برگردند.

به طور مسخره، آمریکایی ها از وارد اروپا به خاطر افزایش در پرونده‌های عصبی تاج جدید در ایالات متحده جلوگیری کردند.پنجشنبه دو هفته ممنوع رو طولانی کنید

انگلیسی اپیدمیولوژی نیل فرگوسون به پوسته هافینگتون گفت که "خیلی از مردم" هزاران زندگی داشته. "در ایالات متحده، رهبران ایالت آنها را نجات دادند، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده، ایالا

مطالعه سی‌دی‌سی به داده‌هایی که توسط وزارت سلامتی و سلامتی روانی در نیویورک از ۱ تا ۲۰ مارس جمع شده‌اند، نگاه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد