Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

Shahpurfakhr

ویروس کرونا در ایالات متحده ساخته شده است. متخصص رومانوف محل آزمایشگاه را نام برد

لری رومانف ، محقق کانادایی در مرکز تحقیقات جهانی ، معتقد است که ویروس کرونا در ایالات متحده ساخته شده است. کارشناسان حتی محل آزمایشگاه سلاح های بیولوژیکی را نام بردند.


به گزارش خبرنگار ، این ویروس در بازار غذاهای دریایی در ووهان چین ظاهر نشده است ، به احتمال زیاد این ویروس از خارج از کشور آورده شده است.


رومانوف به نقل از رومانوف گفت: "تنها منبع احتمالی ویروس کرونا می تواند ایالات متحده باشد ، زیرا فقط در این کشور شاخه های درخت تکاملی ویروس کرونا وجود دارد. منبع اصلی ویروس پنومونی تاج جدید ایالات متحده است که در فورت دتریک واقع شده است. آزمایشگاه نظامی ". اولا لو.

نتیجه گیری کارشناسان براساس مطالعات اپیدمیولوژیست ها در ژاپن و تایوان است.


بنابراین ، او یادآوری کرد که در ماه اوت گذشته موجی از ذات الریه در ایالات متحده رخ داد ، که آمریکایی ها آن را "ویپاس" نامیدند. چندین مورد به مرگ ختم شد.


در آن زمان ، یک پزشک تایوانی به ایالات متحده هشدار داد که ممکن است علت بیماری ذات الریه ویروس کرونا باشد ، اما کسی به آن گوش نداد.


علاوه بر این ، رومانوف اشاره کرد که درست قبل از شیوع در ایالات متحده ، به دلایلی ، آنها آزمایشگاه اصلی بیولوژیک نظامی را در فورت دتریک بستند.


پیش از این ، سایر متخصصان نیز گزارش داده بودند که ویروس کرونا در آزمایشگاه ساخته شده و به ویژه در چین گسترش یافته است. به گفته سرگئی گلازیف ، اقتصاددان ، این همه گیری یک جنگ مختلط است که توسط ایالات متحده آغاز شده است.


در این برنامه ، "زاگلر. مهمترین چیز" توسط آکادمی آکادمی علوم روسیه پخش شد و مجری برنامه یوری پرونکو (یوری پرنکو) نظرات خود را به اشتراک گذاشت. به نظر وی ، کافی است که همه چیز را جدا کنیم تا مهمترین چیز را درک کنیم - همه چیز مصنوعی است ، از ویروس کرونا شروع می شود. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد